Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joe Blascon meikkivoide loppu kaikkialta. Suosittele sen tilalle samantyylistä meikkivoidetta

Vierailija
27.08.2023 |

Ihoni on hyvin vaalea.

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu laittaa sellaista pakkelia naamaansa? Eikö vähempikin riittäisi??

Oletko jotenkin kömpelö? Miksi et osaa levittää meikkivoidetta oikein ja sopivan ohuesti?

Blascolla saa peittävän lopputuloksen erittäin pienellä määrällä tuotetta. Tulee ihanan ohut ja luonnollinen lopputulos, kunhan osaa käyttää tuotetta eikä mällää sitä naamalle kuin jokin sormiruokaileva taapero.

Vierailija
62/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te keille Blasco sopii niin mikä ihotyyppi teillä on, kuiva tai normaaliko? Itselläni on rasvoittuva sekaiho ja voide oli luokkaa grande katastrof, kerääntyi rumasti huokosiin ja naama kiilsi aivan hulluna. Lisäksi sen poistaminen vahapohjaisena tuotteena oli erittäin työlästä ja hankalaa. Sopi paremmin peitevoiteeksi kuin koko kasvoille, minulla ainakin näin päin. 

Rasvoittuva sekaiho minullakin. Nenä, leuka ja nenän vierusta ongelmakohtia. Blasco toimii erittäin hyvin itselläni. Sulautuu ihoon ja näyttää huomaamattomalta. Käytän toki myös pohjustusvoidetta ja puuteria. Peitevoide on erikseen. Blascon peitevoidettakin käytin myös aikoinaan, mutta sitä ei taideta enää valmistaa tai on tuote on uudistunut. Laadukkaalla öljyputsarilla irtoaa meikki kuin meikki helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimas kannattaa testata, on niin halpa että raaskii kokeilla purkin.

Imho ei ole ihan yhtä hyvä kuin blasco mutta itellä toimii

Vierailija
64/161 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tummien silmänalusten peittoväri? Itsellä on toiminut aivan parhaiten Blascon Orange Highlight 1 ja jos sitä ei enää saa, niin olen kyllä pulassa...

Onko jollain suositella hyvää korvaavaa tuotetta?

Vierailija
65/161 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa naamalle niin hyvä tulee.

Vierailija
66/161 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joe blasco siis lopetettu!?

Vierailija
67/161 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Laitoin sähköpostii The Camera ready cosmetics teamille miksi Joe Blascon meikkivoidetta ei Suomessa saa enää mistään. 

Vastaus oli "Well, after a quick Google search, it looks like Joe Blasco has unfortunately passed away on April 11th, 2023 - which may have something to do with it?! "

Mistä ihmeen kaupasta tuota oikein..? Vastasivatpa nimittäin aika turhan näpäyttäen, ja ohi aiheen. Entä sitten jos itse Joe Blasco on kuollut, ei meikkivoide välttämättä ole. Vastaaja oli hölmö

Vierailija
68/161 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blascoa oli joskus käytössä, nykyään Estee Lauderin Double Wear stay in place -meikkivoide. Sopii hyvin ainakin omalle rasvaiselle iholle ja pysyy huomattavasti paremmin kuin Blasco, käytössä vaalein 1N0 sävy. On tosi riittoisaa, tätä siis suosittelen ainakin omasta puolestani! 

Vierailija
69/161 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii ei saa loppua naupoista

Vierailija
70/161 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blasco on ollut paras meikkivoidevikinä.

Vierailija
71/161 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

It Cosmetics CC Cream. Löytyy myös hyvin vaaleita sävyjä.

Mä sain tästä aikanaan todella pahan ihottuman ja sen rauhoittamiseen meni kuukausia. Toivottavasti on koostumus muutettu ja otettu pois ne pahiten allergisoivat osat.

- Ei ap.

Minulla aukesi silmäkulmat haavoille Academien voiteesta. Olen pelkistänyt voiteiden käytön ravinnoksi käytettäviin rasvoihin. Iho joutuu ne kuitenkin syömään. 

Vierailija
72/161 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain tästä aikanaan todella pahan ihottuman ja sen rauhoittamiseen meni kuukausia. Toivottavasti on koostumus muutettu ja otettu pois ne pahiten allergisoivat osat.

- Ei ap.

Minulla aukesi silmäkulmat haavoille Academien voiteesta. Olen pelkistänyt voiteiden käytön ravinnoksi käytettäviin rasvoihin. Iho joutuu ne kuitenkin syömään. 

Toki meikkivoide on tarvitseville erikseen.

Vierailija
73/161 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

- Ei ap.

Voitako?

Vierailija
74/161 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on ongelmat.

Vierailija
75/161 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole se Estee Lauder mistään kotoisin. Jouduin ottamaan sen kun ei parempaakaan ollut tarjolla, mutta ihan paskahan se on verrattuna Joe Blascoon. Just semmoinen, mistä varmaan saa kohta allergisen reaktion. Blascoa pystyi käyttämään silmäluomillekin, tätä Lauderia ei missään tapauksessa ja se on varoitettu purkissakin. Ja vielä semmoinen tyhmä, painava lasipurkki, ei voi edes kuljettaa mukana käsilaukussa niin kuin Blascon tuotteita. 

Vierailija
76/161 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkkä iho ja ainoa meikki, josta en ole koskaan saanut allergisia reaktioita on Joe Blasco. Ikävä kyllä minulla on myös todella näkyvät maksaläiskät kasvoissa, joita mikään muu tuote ei peitä kuin Joe Blasco. Jos tätä tuotetta ei enää saa mistään, en varmaan enää ikinä kehtaa näyttää naamaani kadulla, koska näytän lähinnä dalmatialaiselta koiralta maksaläiskineni. Tämä ei varmastikaan ole mikään ongelma teille alabasteri-ihoisille, jotka eivät oikeastaan tarvitse meikkiä lainkaan, mutta meille vähemmän onnekkaille on todella ikävää, jos ulkonäköään ei saa enää normalisoitua mitenkään. Tietysti vaikeaa samaistua, kuten niin moniin muihinkin ongelmiin, jotka eivät omakohtaisesti kosketa mitenkään.

Vierailija
77/161 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermacol on todella peittävä ja siitä on saatavilla myös erittäin vaaleita sävyjä.

Vierailija
78/161 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Dermacol on todella peittävä ja siitä on saatavilla myös erittäin vaaleita sävyjä.

Kyllä. Minä sekoitan siihen hiukan nestemäistä meikkivoidetta niin on helpompi levittää ja lopputulos kauniimpi. 

Vierailija
79/161 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mites tummien silmänalusten peittoväri? Itsellä on toiminut aivan parhaiten Blascon Orange Highlight 1 ja jos sitä ei enää saa, niin olen kyllä pulassa...

Onko jollain suositella hyvää korvaavaa tuotetta?

Seint Demi peitevärit. Mulla vaaleaa pinkkiä yleisen tummuuden kirkastamiseen, ja persikkaoranssia kyyneluran syvemmän tummuuden peittoon. Toimii aivan loistavasti eikä korosta silmänalusten juonteita. Valitettavasti noita pystyy tilaamaan vain verkosta ja koska toimittavat vain USA ja Kanada, käyttämään jotain palvelua joka hoitaa välityksen Suomeen. Itse olen MyUS palvelulla saanut Yhdysvaltalaisen osoitteen ja sinne tilannut, forwardaavat sitten toimituksen tänne. 

Vierailija
80/161 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten käytin sellaista kuin Cinema Secrets Foundation. Hyvin samanlainen kuin Blasco. Sitä sai kosmetologeilta. Joudun nyt myös itse etsimään Blascon tilalle meikkivoiteen. Tuota Cinemaa alan etsiä. Muuten voisi tilata verkkokaupasta mutta ainakin eka purkki täytyy hakea kivijalkakaupasta oikean sävyn varmistamiseksi.

https://www.cinemasecrets.fi/Face