Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joe Blascon meikkivoide loppu kaikkialta. Suosittele sen tilalle samantyylistä meikkivoidetta

Vierailija
27.08.2023 |

Ihoni on hyvin vaalea.

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Blasco haisee aivan kumille. Jouduin kerran malliksi koemeikkiin ja laskin minuutteja, että pääsen pesemään moskan pois iholta. Migreenikohtaus oli lähellä. Siinäpä se temppu olikin, että sain kasvot puhtaaksi. Ensin puhdistusmaito = ei tapahtunut yhtään mitään. Sitten raekuorinta, jonka jälkeen vielä uudestaan puhdistusmaito, misellivesi kahteen kertaan ja kasvovesi. Ihme silikonimoskaa käytättekin.

Niin, koska se on teatterilavoille tehty mömmö jonka tulee kestää niin itkut kuin kuumat kohdevalot ym ja pitkät esitykset iholla.

Järkyttävää myrkkyä.

Vierailija
42/161 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kukaan ei käytä" 

Kumma kommentti ketjuun, jossa juuri tämän tavaran perään kysellään.  

Mulla on Blascon Olive Beige II käytössä, se on erinomainen silloin joskus harvoin, kun tarvii meikata. Onneksi se on ihan tosi riittoisaa, toi pikkupurkki kestää varmaan vielä vuosia. Säilyy hyvin, kun sitä ottaa aina vain puhtaalla sienellä.   

Yleensä en meikkaa, harjaan vain kulmakarvat ojennukseen ja lähden ovesta ulos. Juhliin sitte eri asia, enkä kyllä tiiä mitä teen, kun toi loppuu. Pitäis muka vaihtaa merkkiä. Ei.

Muutama vanha täti on ei kukaan. Myynti on marginaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kukaan ei käytä" 

Kumma kommentti ketjuun, jossa juuri tämän tavaran perään kysellään.  

Mulla on Blascon Olive Beige II käytössä, se on erinomainen silloin joskus harvoin, kun tarvii meikata. Onneksi se on ihan tosi riittoisaa, toi pikkupurkki kestää varmaan vielä vuosia. Säilyy hyvin, kun sitä ottaa aina vain puhtaalla sienellä.   

Yleensä en meikkaa, harjaan vain kulmakarvat ojennukseen ja lähden ovesta ulos. Juhliin sitte eri asia, enkä kyllä tiiä mitä teen, kun toi loppuu. Pitäis muka vaihtaa merkkiä. Ei.

Tuo kukaan ei käytä -kommentti tulee varmaan näiltä, jotka eivät ole itse sitä ikinä raaskineet ostaa. Silkkaa kateutta siis. Itse ostin tuon juuri siksi, että pitkillä käyttöväleillä tuo Blasco tulee edullisimmaksi, ei edes heti ns happane niin kuin monet muut meikkivoiteet.

Miten joku löytää tällaisestakin jonkun kateusaspektin? Naurattaa. Joe Blasco oli kiinnostava joskus 90-luvulla, kun valikoimaa ei juuri ollut. En keksi yhtään syytä miksi käyttäisin sitä.

Ps. Ostin viimeksi Nui:n meikkivoiteen, sen hinta on n. 50 euroa

Vierailija
44/161 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähköpostii The Camera ready cosmetics teamille miksi Joe Blascon meikkivoidetta ei Suomessa saa enää mistään. 

Vastaus oli "Well, after a quick Google search, it looks like Joe Blasco has unfortunately passed away on April 11th, 2023 - which may have something to do with it?! "

Vierailija
45/161 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tilasin itse joeblascoshop.com:sta.

Paypalin kautta onnistuu ja siellä oli valittavissa myös toimitus Suomeen. Tuo tuote on niin huippu että ei hinnalla väliä eikä edes tullaus haittaa.

Vierailija
46/161 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syy siihen, ettei myydä enää on, että aika ajanut ohi? Mä käytin Joe Blascoa viimeksi varmaan joskus 90 luvun lopulla tai 2000 luvun alussa. Luulin ettei sitä ole enää olemassakaaan. Onhan parempia meikkejä tarjolla. Ei tuollaiselle sonnalle ole enää tarvetta.

Vierailija
47/161 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascoa ei enää Suomesta saa, koska ei ole maahantuojaa.

Pitää tilata suoraan Joe Blascolta.

Aika ei todellakaan ole ajanut Blascoa. Tätä käyttävät ammattimaskeerat mm. eivätkä ole vaihtamassa näin upeaa tuotetta pois.

Vierailija
48/161 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estee lauderin meikkivoide double stay, ihan paras!

Tämä on kyllä hyvä mutta millä sen saa pestyä pois?

Vierailija
49/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin, tai miksi, te tarvitsette teatterilavoille tarkoitettua, kuten Blasco, ihomaskia normielämässä?

Ainoa meikkivoide, jota tarvitsee niin vähän ettei se tunnu naamassa ja pysyy. Itsellä myöskin muut kirvelevät usein silmiä. Ei ole mitenkään raskas meikki, itse saan sillä kevyemmän lopputuloksen kuin muilla.

Mutta se siitä. Minulle sanottiin, että maahantuonti Suomeen loppui, saako ulkomailta?

Vierailija
50/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua vauvapalstaa; suuri joukko kyselee tuotteen perään, yli puolet vastauksista keskittyy haukkumaan tuotetta ja toteamaan, ettei sitä kukaan käytä 😂

Vierailija
51/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimas on hollantilainen teatterimeikkeihin ja maskeeraukseen erikoistunut brändi ja heillä on hyvin samankaltainen voide kuin Blascolla. Eikä maksa kuin noin kymmenen euroa. Voi tilata ainakin Punanaamio.fi verkkokaupasta. 

Vierailija
52/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkin hinta on suhteellisen kova, mutta toisaalta se riittää varmaan vuodeksi, eikä siitä tule sellaista maalatun näköistä efektiä mikä halvoista voiteista tulee. Väreistä juurikin tuo special lite olive 1 on tietyille ihosävyille erittäin sopiva. Ymmärrän siis miksi tuota kaipaillaan.

Vierailija
53/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te keille Blasco sopii niin mikä ihotyyppi teillä on, kuiva tai normaaliko? Itselläni on rasvoittuva sekaiho ja voide oli luokkaa grande katastrof, kerääntyi rumasti huokosiin ja naama kiilsi aivan hulluna. Lisäksi sen poistaminen vahapohjaisena tuotteena oli erittäin työlästä ja hankalaa. Sopi paremmin peitevoiteeksi kuin koko kasvoille, minulla ainakin näin päin. 

Vierailija
54/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estee lauderin meikkivoide double stay, ihan paras!

Tämä on kyllä hyvä mutta millä sen saa pestyä pois?

Puhdistusöljyllä niin kuin kaikki muutkin meikit ja aurinkovoiteet. Meikinpoiston jälkeen vielä ihon pesu vesipohjaisella tuotteella.

Vierailija
55/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvä on Blascon BB-voide

Chanel Les Beiges on kallis, mutta ylellisen  silkkinen. Peittää ja pysyy.

Vierailija
56/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt mitään tietoa, että Joe Blasco olisi kuollut. Eikä kuoleman pitäisi muutenkaan vaikuttaa saatavuuteen, ei kai firma tai tuotteiden valmistus nyt yhden miehen harteilla kuitenkaan ole pyörinyt.

Vierailija
57/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt mitään tietoa, että Joe Blasco olisi kuollut. Eikä kuoleman pitäisi muutenkaan vaikuttaa saatavuuteen, ei kai firma tai tuotteiden valmistus nyt yhden miehen harteilla kuitenkaan ole pyörinyt.

Niinpä. Mari Mekkokin on kuollut jo aikaa sitten eikä marimekon tuotteet ole mihinkään loppuneet.

Vierailija
58/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grimas on hollantilainen teatterimeikkeihin ja maskeeraukseen erikoistunut brändi ja heillä on hyvin samankaltainen voide kuin Blascolla. Eikä maksa kuin noin kymmenen euroa. Voi tilata ainakin Punanaamio.fi verkkokaupasta. 

Nuo Grimasin meikkivoiteet on ihan hirveitä. Oletko koskaan maalannut naamaasi valkoiseksi jollakin naamiaisvärillä? Grimasin meikkivoiteissa sama koostumus, hyi. Korostaa jokaista kuivaa laikkua, ja on silti niin rasvainen, että pysyy iholla ehkä vartin.

Vierailija
59/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te keille Blasco sopii niin mikä ihotyyppi teillä on, kuiva tai normaaliko? Itselläni on rasvoittuva sekaiho ja voide oli luokkaa grande katastrof, kerääntyi rumasti huokosiin ja naama kiilsi aivan hulluna. Lisäksi sen poistaminen vahapohjaisena tuotteena oli erittäin työlästä ja hankalaa. Sopi paremmin peitevoiteeksi kuin koko kasvoille, minulla ainakin näin päin. 

Mulla sama kokemus, rasvainen iho on myös. Ei kestä iholla edes aamusta lounaaseen nättinä, hirveä tuote.

Vierailija
60/161 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu laittaa sellaista pakkelia naamaansa? Eikö vähempikin riittäisi??