Joe Blascon meikkivoide loppu kaikkialta. Suosittele sen tilalle samantyylistä meikkivoidetta
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
https://www.clamos.net/node/85
Selvisi 1 min googlaamisella, ole hyvä.
Meinasin tilata tuolta, mutta sitten luin ihmisten kokemuksia. Tavaroita ei saa ja asiakaspalvelu ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Estee lauderin meikkivoide double stay, ihan paras!
Vaaleimmat sävyt ovat tosi keltaisia, mutta makuasia tietysti häiritseekö se.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tilata tuolta, mutta ei onnistunut maksaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin, tai miksi, te tarvitsette teatterilavoille tarkoitettua, kuten Blasco, ihomaskia normielämässä?
No siksi just, kun muut meikkivoiteet eivät pysy iholla. Blascoa ei tarvitse kuin pienen nokareen, levittyy hyvin. Muilla meikkivoiteilla naamani on kohta raidallinen. Meikkaan harvoin, joten niillä harvoilla kerroilla haluan, että se meikki on hyvä. Ilmeisesti sinä olet vain ollut nuuka, etkä ole raaskinut tuota ostaa.
Mä tykkään Trinny Londonin meikkivoiteesta ja muistakin tuotteista. https://trinnylondon.com/us/collections/foundation
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Trinny Londonin meikkivoiteesta ja muistakin tuotteista. https://trinnylondon.com/us/collections/foundation
Mutta eivät ilmeisesti toimita Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei minun iholla pysy. Ikää lähes 50 ja vieläkin rasvainen iho. Mielenkiinnosta kuulisin minäkin, että mikä olisi pysyvin meikkivoide rasvaiselle iholle
Vierailija kirjoitti:
Mihin, tai miksi, te tarvitsette teatterilavoille tarkoitettua, kuten Blasco, ihomaskia normielämässä?
Tämä. Itsetunnon juhlaa.
Mistä tiedätte oikean meikkivoiteen sävyn? Kun tuntuu että kellertävä meikkivoide on tunkkaisempi kasvoissa....mutta niskani iho kellertää. Sitten taas punertava meikkivoide tuntuu liian vaalealta ja tuhkaiselta. Oon siis käyttänyt lorealia.
Mulla on ruusufinni ja omalle iholle parhaiten toimivat merkit on olleet Too Faced ja Shiseido. Shiseidon BB Sports on loistava, siinä on aurinkosuoja, kestää veden ja hikoilun, ja on hyvin peittävä.
Miten on mahdollista et noin iso ja tunnettu brändi ja mistään ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei minun iholla pysy. Ikää lähes 50 ja vieläkin rasvainen iho. Mielenkiinnosta kuulisin minäkin, että mikä olisi pysyvin meikkivoide rasvaiselle iholle
Ihonhoito kuntoon ja primer sekä setting spray käyttöön.
Ei yhtä jymäkkää, mutta shiseidon 00 väriset meikkivoiteet sopii minulle (JBltä käytössä alabaster).
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista et noin iso ja tunnettu brändi ja mistään ei saa?
Koska noita ei nykyään käytä kukaan, kun on olemassa parempia ja nykyaikaisempia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi just, kun muut meikkivoiteet eivät pysy iholla. Blascoa ei tarvitse kuin pienen nokareen, levittyy hyvin. Muilla meikkivoiteilla naamani on kohta raidallinen. Meikkaan harvoin, joten niillä harvoilla kerroilla haluan, että se meikki on hyvä. Ilmeisesti sinä olet vain ollut nuuka, etkä ole raaskinut tuota ostaa.
Olet väärässä, mutta kun ei ole tarvetta niin pigmenttisille tuotteille niin miksi ostaisin ja koska en ajatellut, että palsta on täynnä "huonoihoisia" niin siksi kysyin asiasta.
Käytän Lumenen CC-voidetta+poskipunaa ja valotippoja silloin kun käytän, ihoni on moitteettomassa kunnossa eikä näpyn näppyä, surullista, jos se otetaan "pätemisenä".
Myöskään meikin tai ehostuksen "hyvyys" ei liity mielestäni asiaan, lopputulos riippuu pikemminkin oikeista valinnoista omalle iholle, sävyistä ym ja pohjatyöstä eli esim.siitä että iho on oikein hoidettu ja kosteutettu sen sijaan, että tuotteen tulisi maksaa vaikkapa 50+€.
Häämeikissäni kosmetologi käytti Blascoa, koska se oli "tunteiden kestävää".
Saadaanko ylipäänsä Joe Blascoa enää Suomeen?
"kukaan ei käytä"
Kumma kommentti ketjuun, jossa juuri tämän tavaran perään kysellään.
Mulla on Blascon Olive Beige II käytössä, se on erinomainen silloin joskus harvoin, kun tarvii meikata. Onneksi se on ihan tosi riittoisaa, toi pikkupurkki kestää varmaan vielä vuosia. Säilyy hyvin, kun sitä ottaa aina vain puhtaalla sienellä.
Yleensä en meikkaa, harjaan vain kulmakarvat ojennukseen ja lähden ovesta ulos. Juhliin sitte eri asia, enkä kyllä tiiä mitä teen, kun toi loppuu. Pitäis muka vaihtaa merkkiä. Ei.
Vierailija kirjoitti:
"kukaan ei käytä"
Kumma kommentti ketjuun, jossa juuri tämän tavaran perään kysellään.Mulla on Blascon Olive Beige II käytössä, se on erinomainen silloin joskus harvoin, kun tarvii meikata. Onneksi se on ihan tosi riittoisaa, toi pikkupurkki kestää varmaan vielä vuosia. Säilyy hyvin, kun sitä ottaa aina vain puhtaalla sienellä.
Yleensä en meikkaa, harjaan vain kulmakarvat ojennukseen ja lähden ovesta ulos. Juhliin sitte eri asia, enkä kyllä tiiä mitä teen, kun toi loppuu. Pitäis muka vaihtaa merkkiä. Ei.
Tuo kukaan ei käytä -kommentti tulee varmaan näiltä, jotka eivät ole itse sitä ikinä raaskineet ostaa. Silkkaa kateutta siis. Itse ostin tuon juuri siksi, että pitkillä käyttöväleillä tuo Blasco tulee edullisimmaksi, ei edes heti ns happane niin kuin monet muut meikkivoiteet.
Tuo Blasco haisee aivan kumille. Jouduin kerran malliksi koemeikkiin ja laskin minuutteja, että pääsen pesemään moskan pois iholta. Migreenikohtaus oli lähellä. Siinäpä se temppu olikin, että sain kasvot puhtaaksi. Ensin puhdistusmaito = ei tapahtunut yhtään mitään. Sitten raekuorinta, jonka jälkeen vielä uudestaan puhdistusmaito, misellivesi kahteen kertaan ja kasvovesi. Ihme silikonimoskaa käytättekin.