Asuminen ja eläminen kallistuu, tuet ja hyvinvointi laskee, ja samaan aikaan pitäisi taistella lamaa vastaan?
Kommentit (5)
Kenen pitäisi taistella lamaa vastaan ja miten?
Joo, lama on väistämätön. Myynnit laskee koska asunnonomistajat on lopettanut shoppailun kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kansan kuluttamalla. Se on ainoa tapa pitää tämä kapitalisitinen järjestelmä toiminnassa. Jos sitä ei väkisin ylläpidä, niin se ei toimi. Vähän kuin meidän kalenterit, joihin pitää survoa yksi ylimääräinen päivä neljän vuoden välein, että se pysyy kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan kuluttamalla. Se on ainoa tapa pitää tämä kapitalisitinen järjestelmä toiminnassa. Jos sitä ei väkisin ylläpidä, niin se ei toimi. Vähän kuin meidän kalenterit, joihin pitää survoa yksi ylimääräinen päivä neljän vuoden välein, että se pysyy kasassa.
Olen pienituloinen asumistuensaaja. Olen jo tarpeeksi monta kertaa saanut tietää että jos rahani ovat vähissä on syy minun. Minun pitää kuluttaa vähemmän tai asua ahtaammin. Kyse on aina vain siitä miten minun pitää suhteuttaa tuloni menoihin. Eli tämähän tarkoittaa että kuulun niihin joiden ei pidä taistella lamaa vastaan. Päin vastoin, olen vastustaa itsestäni ja siitä mihin kulutan.
ensin mokasi bideeni, sitä seurasi mariini. eli vasenlaita haluaa ilmeisesti tappaa väestönsä nälkään. oikeaa laitaa haukutaan aina leikkauksista, jotka vasenlaita on aiheuttanut täysin holtittomalla talouspolitiikalla. vasenlaita pelaa työnvieroksujien piikkiin, ja oikeisto kahmii rahaa rikkaille. ja kepu hääräsi maailman kalleimman sotehimmelin, joka kaataa suomen talouden lopullisesti. järjestelmä kallistui miljardeilla, ja nyt ihmisiä kuolee hoidon puutteeseen, hoitovirheisiin, lääkevirheisiin ym. koska sotepelleilyn takia kukaan ei saa yhteyttä keneenkään, ainakaan hoitolaitosten välillä joissa potilasta pompotetaan. ja mikä parasta: kukaan ei kanna mitään vastuuta tekosistaan.