Suositelkaa mulle joitain TODELLA halpoja laukkuja
Koska en raaski rähjäännyttää mun kalliita merkkilaukkuja. Mun tyyli on tosi naisellinen ja ikä alle 30 vuotta.
Kommentit (25)
Suosittelen sinulle joitain TODELLA halpoja laukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Prada suosittelen
Hah, mulla on nylon-materiaalia oleva Prada, jonka hankin tuota tarkoitusta varten. Mutta ei sinne voinut tunkea mitään kilon juustoa, kun menin ostoksille:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelastusarmeijan kirpputorilla Turengissa on hyvä valikoima erilaisia laukkuja. Uskoisin, että myös muilla Frelssarin kirppiksillä tilanne on ihan sama.
En käy kirppiksillä, koska sieltä voi saada luteita:(
Ap
Ole ilman laukkua. Siinä halvin vaihtoehto.
Mulla on joutavana Prisman kestokasseja. Niihin sopii kilon juusto kevyesti, ja paljon muuta. Voin lahjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prada suosittelen
Hah, mulla on nylon-materiaalia oleva Prada, jonka hankin tuota tarkoitusta varten. Mutta ei sinne voinut tunkea mitään kilon juustoa, kun menin ostoksille:D
Ap
Marketeissa on jotain 20 senttiä ne muovikassit mihin voi ruoan pistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelastusarmeijan kirpputorilla Turengissa on hyvä valikoima erilaisia laukkuja. Uskoisin, että myös muilla Frelssarin kirppiksillä tilanne on ihan sama.
Ap
Naurettavaa. Kirppikset on tänä päivänä in ja olen ostellut monilta kirppiksiltä ihan livenä ja netissä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prada suosittelen
Ap
Mutta kun en kysynytkään niistä, vaan toooooooooosi halvoista laukkumerkeistä:)
Ap
Vähänkäytetty.fi tai zadaaa sovellus. Laita laukku pakastimeen muovipussissa pariksi päivää jos luteita pelkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naurettavaa. Kirppikset on tänä päivänä in ja olen ostellut monilta kirppiksiltä ihan livenä ja netissä. -eri
Uskon tuon ihan, mutta pelkään niissä olevan luteita:(((((
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prada suosittelen
Ap
Mutta kun en kysynytkään niistä, vaan toooooooooosi halvoista laukkumerkeistä:)
Ap
Käy lähimmässä Tokmannissa ja osta sieltä muovipussi. Onhan siinä logo, joten on merkkikassi. Tietysti joku muunkin halpakaupan muovikassi on sulle aivan passeli.
Kauppojen kestokassit. Muutaman euron.
Miksi ylipäätään ostit merkkilaukkuja, jos et raaski niitä käyttää? Luulisi alle kolmikymppisellä olevan sille rahalle jotain oikeaakin käyttöä. Ei ihme tuollaisella asenteella, että talous välillä sakkaa.
Vieläkö S-marketeissa on niitä marja-aiheisia ostoskasseja?