Lue keskustelun säännöt.
¤Onko kenellekään todettu Fibromyalgiaa?¤
20.12.2006 |
Kertoisitteko kokemuksia tästä, mikä auttaa, mikä pahentaa, mitä oireita ym.. Olisin hyvin kiinnostunut!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla