Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan ihmisiä

Vierailija
26.08.2023 |

Mitä vanhemmaksi mä tuun niin sitä enemmän inhoan ihmisiä. Suurin osa ajattelee vain omaa itseään ja käyttää hyvksi muita ihmisiä.
Mieluummin vietän aikaa yksinäni tai vain oman perheeni kanssa.
Muita samanlaisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. En voi sietää kuin harvoja ihmisiä. Toki olen kuitenkin ystävällinen kaikille, enkä näytä sitä päällepäin, vaikka sisimmässäni halveksin niitä kaikkia tyhmiä ja itsekkäitä ihmisiä, jotka eivät edes tajua, miten pihalla ovat elämästä ja siitä mikä on tärkeää. Ja vaikka tajuaisivat, vähät välittävät muusta kuin itsestään.

Vierailija
2/6 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Nuorempana suunnittelin 'operaatioita' erilaisia poliitikkoja vastaan mutta vanhemmiten keskityn vain omaan elämääni kaukana työelämästä, politiikasta, Kelasta tai muista ihmisistä.

En jaksa provosoitua mistään, en jaksa välittää mistään, haluan vain mahdollisimman kauaksi ihmishirviöistä.

Elän perintötalossa ja perinnön turvin, jonka päälle tuleva työmarkkinatuki riittää mainiosti elämiseen kunnes takuueläkeikä koittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin mäkin. Heti kun raha ja elämäntilanne sallii, muutan omakotitaloon riittävän kauas naapureista. En voi sietää sitä, että kuulen kuinka seinän takana on ihmisiä, vaikka olisi ihan normaaleja elämisen ääniä. Ja kun ulko-oven avaa niin saattaa tulla ihmisiä vastaan.

Mulla on ollut aika traumaattinen lapsuus, ja suhtaudun todella epäluuloisesti kaikkiin muihin, paitsi niihin tiettyihin tärkeisiin ja läheisiin ihmisiin.

Pyrin ja yritän silti piilottaa vihani, ja olemaan perus kohtelias ja ystävällinen kaikille.

En haluaisi itse käyttäytyä sellain, minkä takia vihaan ihmisiä, mutta tuskin olen onnistunut riittävästi. Vihaan itseänikin, olen samanlainen paska kuin kaikki muutkin.

Vierailija
4/6 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.

Vierailija
5/6 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on pysyä niistä kaukana, hyvä heille joilla on siihen varaa.

Vierailija
6/6 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä nykyään hyvin vastenmielisiä. Niljakkaita kunniattomia opportunistia rottia.

Kun vertaa menneeseen aikaan, jolloin ihmisillä oli vielä kunniaa jäljellä. Miehen ja naisen suhde on puhdas hyötysuhde. Mies saa pillua ja nainen statusta ja rahaa. Vastenmielistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi