Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras paikka tienaa rahaa tarinallani?

Vierailija
26.08.2023 |

Olen läpikäynyt erikoisen tai normaalin parisuhteen vaiheet. Olin sinisilmäinen ja luotin puolisooni.
Suurin osa puolison tekemisistä on jäänyt arvoitukseksi, mutta lukijat ymmärtävät tilanteista ja puolison käytöksestä mitä on todennäköisesti tapahtunut. Olen joutunut lukemaan paljon narsisimista, nykyavioliitoista, haluttomuudesta, pettämisestä. Olen törmännyt ihan tutkimuksiin aiheista, joissa asioita selitetään ja käydään läpi. Tarinani kerron siiten kun se lähti avautumaan. Luultavasti naisia kiinnostava tarinani ja monet naiset varmaan tunnistavat itsestään joitakin samaa.

Jotenkin haluaisin tarinani olevan sellainen, että lukijat voivat myös kommentoida omia epäilyksiään mitä oikeasti tapahtuu samalla tapaa kuin itselle alkoi tapahtumat aueta. Kokemukseni ajoi minut hulluuden partaalle ja mielessä kävi jopa itsemurha. Fyysistä väkivaltaa ei ollut mutta henkisesti tilanne ajoi siihen.

Mikä olisi paras paikka kirjoittaa tarinani ja samalla tienata kokemuksellani.
Instagram, jossa tarina etenee kuvien ja tekstin kautta.
Joku blogi? Jossa on mainoksia?
Blogi englanniksi, isompi lukijakunta
Normaali kirja?
Äänikirja
Jokin muu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä nyt ensin kirjallista ilmaisuasi. Omakohtaiset tarinat ovat tärkeitä itsellesi prosessissa, mutta muille niiden anti jää vähäiseksi, ellei kirjoittaja ole hyvin taitava työssään. Lukijoita on vaikea saada olipa foorumi mikä tahansa, kun vastaavanlaisia kokemuksia voi lukea mistä tahansa foorumilta sadoittain, täältäkin.

Tämä.

Minua ei ainakaan kiinnosta lukea saatikka maksaa huomiohutsuilusta.

Eli tarinasta, jossa annetaan ymmärtää että jotain mullistavaa on tapahtunut, muttei kuitenkaan kerrota mitä.

Vähän sama kuin joku julkkis paljastaa

"Tunnettu muusikko raiskasi minut sata kertaa. Yksi maailman mahtavimmista presidenteistä soitti banjoa taustalla. En kuitenkaan kerro kuka, missä ja milloin. Mutta sainpahan naaman lehteen.".

Vierailija
22/22 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaa ensin kirjoittaa se tarina terapeuttisesta mielessä. Sitten luetuttanut se muutamalla tutulla. Jos he innostuvat, miettiä julkaisua.

Itseäni ei kiinnosta tuollaiset tarinat yhtään, en lue blogeja, vihaan äänikirjoja.

Tätä tekstiä on kirjoitettuna 80 sivullista. Ei ole kirjoitettu proosamuotoon vaan olen kirjoittanut sen juuri terapeuttisessa mielessä itselleni. Hieman kirjoitustyötä lisää niin tarinaan lisää vivahteita ja oikean muodon. Tuota olen miettinytkin, että luetuttaa se jollakin tutulla, mutta en haluaisi, että tuttuni pääsee käsiksi kaikkiin arkaluontoisiin asioihin kiinni.

Palaute olisi tärkeää saada useammalta. Yksi voi tykätä, toinen ei.

Ketä kiinnostaa lukea 80 sivua jonninjoutavaa ajatuksenjuoksua joltain noubadilta? Tuollaiset menee vain jos on julkkis, tai aiheena julkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi