Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolustusvoimat voi lunastaa ajopelisi kriisitilanteessa

Vierailija
26.08.2023 |

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ei tesla kelpaa PVlle. Voi ajella sota-aikanakin sitten rauhassa. Mää mää mistä sähköä. On paneelit.

Vierailija
142/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustusvoimat sitten varmaan ilmoittaa myös työnantajalleni miksi en pysty tekemään työtäni koska työssäni on oman auton käyttövelvoite.

Sotatilanteessa kyllä työnantajasi on tietoinen asiasta ihan lehtiä lukemallakin.

Potkut tulee silti ja rintamalle mars mars.

Sotatilanteessa monen yrityksen toiminta lakkaa.

Ja monen yrityksen tuotanto muuttuu hieman, aletaan valmistamaan sotatarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on minun ruosteinen fillari ekana lähdössä. Jos sitä tullaan sotaan hakemaan, Suomi on tosi syvällä. 

Vierailija
144/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pari vuotta vanha hilux on todennäköisesti tuolla listalla,no ihan sama antaa mennä vaan jos oikeesti tosipaikka tulee.

Vierailija
145/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lunastettavaan rakennukseen jättää karkkipussit, syökö puol. voimien työntekijä karkit?

Vierailija
146/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sillä pelillä pitkälle pötki.

Meidätkin jöttänyt tielle monta kertaa. Hyvä vaan jos vievät😅

Vierailija
147/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne mun vanhan Toyotan hakevat niin todella tarpeeseen täytyy mennä!

Vanhat Toyotat on käyttövarmoja.

Pääasiassa kyllä hakevat uusia autoja.

Vierailija
148/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokauppias usein kauppatilanteessakin tuon kertoo jutustellessaan. Mutta moniko teistä on ostanut uutena nelivetomaastureita tai isompia vaneja.

Vierailija
149/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota-aikana pakko otettiin myös teurastettujen eläimien nahatkin. Isoisä kavereineen teki pisnestä kun parkitsivat nahkaa suonsilmäkkeeseen kaivetuissa tynnyreissä. Pajun kuori toimi parkitsemis aineena. Vielä vanhoilla päivillään isoisä näytti suossa sijaitsevat tynnyrit. Umpeen kasvaneessa suossa löi kepin tupeen läpi ja kuului kopina tynnyreiden pohjassa. Toinen oli alkoholin kotipoltto joka muuten olisi mennyt puolustusvoimille. Heinää kuitenkin tehtiin sotaan ja hevoset meni myös. 80 luvulla ostetun maastoauton yhteydessä mainittiin että sodantullen tämä on määrätty luovutettavaksi.

Vierailija
150/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottavat käyttöönsä vaan uusia ajopelejä. Teslat lähtevät pihoista ensimmäisenä.

Mä oon ihan sata varma että ennemmin otetaan mun vanha diisselifarkku kuin uusin Tessla.

Vierailija
151/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kaksi meidän autoista on tuolla listalla. Jos niin kävisi, että autot viedään, käytän työmatkoihini meidän vara-autoa, eli 28 vuotiasta henkilökotteroa. Mies ja poika saavat kävellä työmatkansa tai pyöräillä, ellei pyöriäkin sosialisoida.

Mies ja poika otetaan rintamalle rynkyn kanssa sotimaan ohjuksia vastaan.

Eikä polttoainetta jaella ihan joka kotterolla ajelijalle, se nyt menee ensimmäisenä rajattaviin asioihin.

Elintarvikkeiden alkutuotannon on pyörittävä myös poikkeusaikoina. Minä olen sitä sorttia, joka hoitaa eläinlajin kuin eläinlajin ja missä oloissa vaan. Veikkaan, en ole varma, että kyllä mulle polttoainetta myönnettäisiin. Jos ei, niin sitten pitää kehitellä jotain muuta.

Vierailija
152/152 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako vanha lada?

Lada on valmiiksi naamioitu, sillä voi ajaa huomiota herättämättä rajan toisellakin puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi