Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun Meiju oli lapsi, Mika oli hänen luokkansa opettaja nyt Meijulla ja Mikalla on uusperhe ja yhteensä 8 lasta

Vierailija
26.08.2023 |

Kun Meiju oli lapsi, Mika oli hänen luokkansa opettaja nyt Meijulla ja Mikalla on uusperhe ja yhteensä 8 lasta https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009805787.html

Kommentit (455)

Vierailija
441/455 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen yh?!

Miksei mies näytä ollenkaan naamaansa vaan piiloutuu lippalakin ja aurinkolasien alle?

Kaljuuntuminen on monelle miehelle arka paikka. Ei varmaan yhtään vähene, kun on nuorempi rouva joka  luultavasti haluaa ukkonsa pysyvän nuorekkaassa tyylissä. Olisiko aurinkolasit vaikka siksi, että miekkonen ei halua koko naamansa olevan ikuisesti netissä. Haluaisitko sinä? 

Olen eri mutta itse olen tehnyt niinkin radikaalisti kuin pysytellyt poissa julkisuudesta kun en halua naamaani nettiin. Onhan se vähän outoa antaa haastattelu jossa kerrotaan koko nimi, asuinpaikka jne. mutta piilotellaan naamaa.

Vierailija
442/455 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä kuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/455 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku elää, muut vain lukee siitä elämästä.

Hanki elämä.

Vierailija
444/455 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää jauhako aina taas täällä kateellisia. 

Kateellinen mistä, avaatko? 6 lapsesta, joilla kaikilla eri isä? Silikonirinnoista ja huulitäytteistä? Tupakoinnista? Huonosta perhetaustasta ja surkeasta koulumenestyksestä? Rumista tatuoinneista? Tuo nainen on kaikkea sitä, mitä nimenomaan EN halua koskaan olla.

Ottaa ihmisiä näköjään päähän kun tuo nainen on hoikka ja nätti :) Ei täällä muuten olisi tarve noin kovin haukkua. Arvostellaan jo vääristä kengistäkin...

Vierailija
445/455 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntykää lisää t.vanhus

Vierailija
446/455 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tuo kuva missä kerrotaan miten tykkäävät liikkua luonnossa, mutta molemmilla jotkut täysin  sopimattomat kusiluistinlenkkarit lumihangessa?

Vierailija
447/455 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70- ja 80-luvulla tuolla maaseudulla oli ihan ok et nuoret naiset seurusteli itteensä paljon vanhempien miesten kanssa. Sekin että tyttö oli joku 15-16 ja mies joku kaksvitonen. Olen elänyt sitä aikaa ja nyt ajateltuna tuntuu tosi oudolta, tyttö saatto olla alle 16 ( no nyt en jaksa tarkistaa oliko se suojaraja siihen aikaan) ja kundilla ikää paljonkin, kun pääsi auton kyytiin ja kohdeltiin aikuisena niin onhan se ollu hienoa käytännöllisesti katsoen lapsista. Oi niitä aikoja, ei tarvi koskaan palata takaisin.

Vierailija
448/455 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin heti esim. yhteistä perhematkaa. Omg.

Tuskinpa sellaisia tapahtuu. Haaveilevat mökistä jonne kaikki mahtuvat kerralla kuitenkin. Oikein kiva haave.  

Vierailija
449/455 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70- ja 80-luvulla tuolla maaseudulla oli ihan ok et nuoret naiset seurusteli itteensä paljon vanhempien miesten kanssa. Sekin että tyttö oli joku 15-16 ja mies joku kaksvitonen. Olen elänyt sitä aikaa ja nyt ajateltuna tuntuu tosi oudolta, tyttö saatto olla alle 16 ( no nyt en jaksa tarkistaa oliko se suojaraja siihen aikaan) ja kundilla ikää paljonkin, kun pääsi auton kyytiin ja kohdeltiin aikuisena niin onhan se ollu hienoa käytännöllisesti katsoen lapsista. Oi niitä aikoja, ei tarvi koskaan palata takaisin.

Kaupungeissa myös.

450/455 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70- ja 80-luvulla tuolla maaseudulla oli ihan ok et nuoret naiset seurusteli itteensä paljon vanhempien miesten kanssa.

Mun eno meni 1980-luvulla kihloihin (ja myöhemmin naimisiin) 17-vuotiaan naisen kanssa ja enoni on hänestä 8v vanhempi.

Ja mun kaupungissa asunut maalaisserkkunainen tuli 17-vuotiaana raskaaksi 8v vanhemmalle miehelle.

Vierailija
451/455 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa oma elämä, te liikalihavat sentraali-Santrat. Ketuttaako, kun teitä ei kukaan huoli? LOL

Siellä joku takametsien raahelainen taas laittaa koko sanavarastonsa peliin haukkumalla naisia lihavaksi, käyttämällä 1940-luvulta peräisin olevaa herjaa ja sit vielä pahin pelote samalta vuosikymmeneltä: miehet *eivät huoli' 🤣🤣🤣

On siellä Jumalan selän takana edelleen kovaa tuo elämä.

lol

Älä nyt viitsi meitä raahelaisia tuolla tavalla haukkua! Ollaan paljon fiksumpia (ainakin naiset) kuin tuo kommentoija...

T. Raahesta kotoisin oleva

Vierailija
452/455 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmista, niin monet sählää parisuhteissaan . Tiedän parin jolla on nyt yhteensä 12 lasta. Yksi yhteinen, miehellä 7 ja naisella ennestään 4 kolmelle eri miehelle.

Lapset näissä ovat kärsijöitä ja se säälin aihe.

Vierailija
453/455 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun, mun ja meidän lapset

Eikö 7 olisi riittänyt

Vierailija
454/455 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun, mun ja meidän lapset

Eikö 7 olisi riittänyt

Ja naisellekin neljä lasta ja kolmen miehen kanssa tapaamissopimukset. Tosin yks taitaa asua isänsä kanssa.

Mutta aina uusi rakkaus ja lapsi. Tällä naisella edellisessä suhteessa raskauksia päättyi kaksi keskenmenoon niin ettei ole viidelle miehelle lapsia.

Vierailija
455/455 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tapaukset ovat yleisempiä, kuin mitä luulisi.