Tajusin äsken etten omista kahvinkeitintä. Onko se noloa?
Juon pikakahvia vain ja en ole kokenut tarpeekseni hankkia tarpeettomia kodinkoneita kun vähemmälläkin pärjää.
Kommentit (24)
Ei mut pikakahvin maku ei oo niin hyvä kun suodatinkahvin
Siis tajusit ettet omista kahvinkeitintä?! Eli huomasit juuri, että kappas vaan, keittiössäni ei ole kahvinkeitintä? Onko sinulla sitten aiemmin ollut sellainen?
Mulla ei ole vedenkeitintä. Olenko nolo?
Meillä on kahvipannu ja kahvikone mutta ei kahvinkeitintä
Minullakaan ei ole ollut mitään kahvikoneita jotain mokkamasterin tapaisia enää vuosikymmeniin. Suodatinkahvi ei sopinut minulle ollenkaan, tuli heti kauhea närästys. Senjälkeen ei ole ikinä enää ollut närästystä kun poistin koneen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei ole ollut mitään kahvikoneita jotain mokkamasterin tapaisia enää vuosikymmeniin. Suodatinkahvi ei sopinut minulle ollenkaan, tuli heti kauhea närästys. Senjälkeen ei ole ikinä enää ollut närästystä kun poistin koneen käytöstä.
Entä vaikuttaako kahvin juonti närästykseen?
Miksu se olisi noloa, jos pikakahvia nautit itse? Vierailkeko se keitin pitäisi ostaa vai vai koristeeksi?
Itse mietin, että mitä teen lahjaksi saamilkeni alkoholijuomapulloille, joita on useita erilaisia; ei vaan tee mieli tissutella yksin
M45+
Pannulla olen itsekin kahvit keittänyt jo 24 vuotta.
En omista kahvinkeitintä, vaan teen suodatinkahvin suodattimella suoraan mukiin tai kannuun.
Huomattava sisustuksellinen puute ellei kahvinkeitintä ole. 😕
Vierailija kirjoitti:
Miksu se olisi noloa, jos pikakahvia nautit itse? Vierailkeko se keitin pitäisi ostaa vai vai koristeeksi?
Itse mietin, että mitä teen lahjaksi saamilkeni alkoholijuomapulloille, joita on useita erilaisia; ei vaan tee mieli tissutella yksin
M45+
Juuri niin.
Pyydä että tuovat sinulle -((ei mainintaa että alkoholijuomapullojen sijaan)) -suodatinkahvipaketin tai jotain muuta mistä pidät.
Vierailija kirjoitti:
Huomattava sisustuksellinen puute ellei kahvinkeitintä ole. 😕
Meillä kahvipannu kahvinkeittimen paikalla.
En minäkään. Syksyllä 2014 meni keitin rikki ja uutta en ole hommannut. Kahvini valmistan kuumentamalla kupillisen vettä mikrossa, laitan suodatinpussin suppiloon ja kaksi mitallista kahvia. Suppilon laitan pyöreän purkin päälle, sitten annostelen veden ruokalusikalla suppiloon ja kahvi on valmis juotavaksi parin minuutin odottelun jälkeen. Juon kahvia 2-3 kuppia päivässä ja joka kerta on tarjolla tuoretta kahvia.
Presso, perkolaattori, mutteripannu, ...
Eiks pikakahvista ole jokin ongelma silmille.
Lisää silmänpohjanrappeuman mahdollisuutta tms.
Vieraita varten kiva olla vaikka muutaman desin pressopannu. ihan hyvin pärjää sillä ja keittää vettä pannussa tai vedenkeittimellä. Itselläni on myös pieni presso, ei tule keitettyä liikaa kahvia näin. Sekin on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mut pikakahvin maku ei oo niin hyvä kun suodatinkahvin
Olen kuullut saman kommentin ennenkin ja onhan niissä eroja mutta pikakahvikin on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Siis tajusit ettet omista kahvinkeitintä?! Eli huomasit juuri, että kappas vaan, keittiössäni ei ole kahvinkeitintä? Onko sinulla sitten aiemmin ollut sellainen?
Ap kertoo vain, ettei hän omista kahvinkeitintä. Erikoinen sanavalinta. Onko hänellä mahdollisesti joltakin kaverilta lainattu kahvinkeitin tai peräti liisattu?
Miten et ole tuota aiemmin huomannut? Mulla on mutteripannu, vie vähän tilaa.
Haista sinäkin vttu