Kokoomus tapansa mukaan ottaa taas velkaa antaakseen rikkaille veronalennuksia!
Kommentit (135)
Veronalennukset kelpaavat minulle! Äänestin oikeaa puoluetta.
Siihen tarvii killer instiktii ja oikeaa ajoitusta.
Tilastojen mukaan kokoomus on ottanut velkaa ylivoimaisesti eniten viime vuosikymmeninä.
Sellaisia talousneroja.
Rikkaat voi häippäistä maasta helposti, jos heitä verotetaan liikaa. Kenen etua se palvelee? Tämä on juuri tämä vasemmistolaista hölynpölyä, joka kuulostaa pinnallisesti reilulta, mutta ei todellisuudessa toimi.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat voi häippäistä maasta helposti, jos heitä verotetaan liikaa. Kenen etua se palvelee? Tämä on juuri tämä vasemmistolaista hölynpölyä, joka kuulostaa pinnallisesti reilulta, mutta ei todellisuudessa toimi.
Näinhän kokkareet on aina sanoneet. Todellisuus on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän kokkareet on aina sanoneet. Todellisuus on toinen.
Koska sanot niin? Mikä estää heitä lähtemästä sitten?
Huvittaa tuo rikkaiden lähtemisestä höpöttäminen. Ja välillä lähtee yritykset.
Suomessa verot ovat aivan tarpeeksi korkeat. Kannatan mieluummin tukiaisiin puuttumista.
- Vuosikymmenen Kokoomusta äänestänyt
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo rikkaiden lähtemisestä höpöttäminen. Ja välillä lähtee yritykset.
Niin oliko jollain argumentteja? Ei? Pelkkää paatoksellista uskonpuhetta vaan, joka ei perustu mihinkään? No olipa yllätys taas kerran.
Mun on vaikea ymmärtää, miksi niin moni äänestää kokoomusta. On yleisesti tiedossa, että he ajavat vain etuoikeutettujen asiaa. Tottakai moni meistä uskoo, että juuri minä ansaitsisin kuulua tuohon etuoikeutettujen porukkaan. Mutta ei kokoomus auta meitä sinne, jos emme jo ole siellä. Joten miksi äänestää sellaista puoluetta?
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea ymmärtää, miksi niin moni äänestää kokoomusta. On yleisesti tiedossa, että he ajavat vain etuoikeutettujen asiaa. Tottakai moni meistä uskoo, että juuri minä ansaitsisin kuulua tuohon etuoikeutettujen porukkaan. Mutta ei kokoomus auta meitä sinne, jos emme jo ole siellä. Joten miksi äänestää sellaista puoluetta?
Äänestin Persuja. Vaikka Persut edustaa oikoistolaista puoluetta, on Kokoomus taloudellisesti moninkertaisesti pahempi. Olen pettynyt Petterin voittoon, koska se jätti valtavan kysymysmerkin siitä, että joutuiko Riikka perumaan lupauksiaan voidakseen mielistellä Petteriä vai onko kyseessä pelkkä "persu-valhe" kuten täällä palstalla aina sanotaan.
T: nuoremman sukupolven edustaja joka ensimmäistä kertaa äänesti esuskuntavaaleissa. Jos olisin saanut äänestää alaikäisenä, olisin äänestänyt vihreitä
Jos annetaan veronalennuksia, pitäisi niitä antaa kaikille! Ei ole oikein, että valmiiksi yli 5x tienaavat saisivat helpotusta elämään, koska heidän elämänsä on jo moninkertaisesti helpompaa. Ei mitään väliä, että tienaako matalapalkka työkäisenä reilu 1500€/kk vai paskantärkeänö johtajana reilut 8000€/kk, koska kaikki työ kuormittaa aina ja ainoa ero on siinä, että parempaa palkkaa tienaava saa helpomman elämän. Jos ei kotona jaksa siivota, voi ulkoistaa sen siivousfirmalle. Köyhällä on harvimmen varaa ulkoistaa siivousta toiselle...
Kipeitä leikkauksia että parhaiten tienaavat saavat vähän lisää rahaa. Käänteinen robin hood tämä meidän helposti yllättyvä pääministeri.
Mikäänhän ei estä teitäkin kouluttautumasta, tekemästä 50h työviikkoa ja päivystyksiä päälle jotta pääsette etuoikeutetusti maksamaan palkastanne 46% veroja niinkuin allekirjoittanut tekee. On jotenkin kummallista, että tässä maassa rankaistaan menestyksestä ja älykkyydestä näin.
Ei rikkaille anneta mitään, niiltä vain yöstetään vähemmän.
Vuoden 2023 alusta ei ole saanut enää invalidivähennystä verotuksessa eläkkeellä. Invalidi on invalidi myös eläkeläisenä ja tämä laki tuli, mitään korvaavaa ei ole. Eläkkeellä sairaanhoitovero pompsahti 1.5 %. Muilla 0.5%. Eläkkeestä ei voi tehdä mitään vähennyksiäkään.
Mutta leslenveroa maksetaan edelleen, siihen menee iso osa eläkepotista, eikö se ole rasismia?
Hallitus tekee velkaa yhtä paljon, kuin edellinen, eikä ole edes koronaa. Sen LISÄKSI se myy kansallisomaisuutta 700 miljoonalla rahoittaakseen hankkeita.
Onneksi lainalla saadaan sentään rahoitettua kaikkein rikkaimpien solidaarisuusveron alennus, ja laskettua oluen verotusta, että persutkin saadaan tyytyväiseksi.
Miten meni noin niinkun omasta mielestä, äänestäjä?
Senhän ne sanoivat jo ennen vaaleja.