Minulle sanottiin että tarvitsen hyvän miehen joka suojelee minua
Kommentit (106)
Mä ottaisin mielelläni hyvän miehen joka suojelee minua. En tiedä miksi, mutta naiset tykkää musta ja on kovin ystävällisiä. Miehet ei. Enkä näytä miltään rekkalesbolta, jos joku tulee sellaista epäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, jos joku joskus huolehtisi esimerkiksi silloin, kun on kipeänä, mutta tosiasiallisesti ei miehistä ole siihen. Monet miehet jopa suuttuvat, jos nainen on kipeä ja tarvitsisi huolenpitoa. Itse en kaipaa remonttiapua tai miestä korjaamaan autoa. Jos en osaa tai jaksa tehdä jotain, ostan palvelun. Uudemmissa autoissa ei muutenkaan ole juuri mitään tehtävissä kotioloissa. Tänä päivänä on todella helppo ulkoistaa ns miesten työt. Sen sijaan siivoaminen ja ruuanlaitto vie paljon aikaa ja ovat kalliita ulkoistaa pitemmän päälle.
Tuo on kyllä jännä ilmiö. Huomasin saman miesystäväni kohdalla. Muuten on kyllä lirkun lärkyn mutta kun sairastuin, niin hän mökötti mitään puhumatta, aivan kuin olisin hänen kiusakseen tylsää seuraa kovissa kivuissa.
Empatia on kyky, jota tulisi kehittää myös pojissa.
Ei ne niiden pelaamat tappopelit taida auttaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, jos joku joskus huolehtisi esimerkiksi silloin, kun on kipeänä, mutta tosiasiallisesti ei miehistä ole siihen. Monet miehet jopa suuttuvat, jos nainen on kipeä ja tarvitsisi huolenpitoa. Itse en kaipaa remonttiapua tai miestä korjaamaan autoa. Jos en osaa tai jaksa tehdä jotain, ostan palvelun. Uudemmissa autoissa ei muutenkaan ole juuri mitään tehtävissä kotioloissa. Tänä päivänä on todella helppo ulkoistaa ns miesten työt. Sen sijaan siivoaminen ja ruuanlaitto vie paljon aikaa ja ovat kalliita ulkoistaa pitemmän päälle.
Tuo on kyllä jännä ilmiö. Huomasin saman miesystäväni kohdalla. Muuten on kyllä lirkun lärkyn mutta kun sairastuin, niin hän mökötti mitään puhumatta, aivan kuin olisin hänen kiusakseen tylsää seuraa kovissa kivuissa.
Miehillä on tutkimusten mukaan vajaampi tunne älykkyys mitä naisilla. Myös todella, painotan todella monella miehellä on 'isäongelma' jota eivät tiedosta saati osaa hoitaa. Isä ongelmaiset miehet ovat juuri empaatittomia niissä tilanteissa kun naisella on hätä ja tulisi osoittaa emotionaalista tukea ja turvaa. Sen sijaan mies suuttuu, turhautuu, hylkää tai keksii miljoona tekosyytä miksi ei voi mukamas osoittaa empatiaa toiselle. He tuntevat yleensä että nainen on kiittämätön vaikka oikeasti se on heidän triggerinsä.
Totta. Parinvalinnassa kannattaa kiinnittää huomiota siihen millainen isä miehellä on. Exäni isä oli tuomitseva, laiska ja valitti kaikesta. Exäni muovautui hiljalleen samaan suuntaan.
"Nainen. Jos haluat itseäsi pidemmän miehen, niin silloin haluat miehen suojelua. Se on biologinen se syy miksi koet heihin vetoa."
En halua. Enkä ole ikinä nähnyt miestä, joka suojelisi naista. (Paitsi oma isäni, joka on ollut kuolleena jo kauan) isäkään ei silti ollut hyvä mies, vaikka Rakas oli ja edelleen muistoissa on.
No hei Kaisa. Hyvä, että joku vihdoin sanoi tämän sinulle. Käsitäthän, että se, jonka seurassa kuljet, ei ole se, jolta suojelua saat? Eihän hän ole edes sinua valinnut.
Ette te mitään mahdollista. Naisasialiike on taistellut naisten oikeuksien puolesta.