Minulle sanottiin että tarvitsen hyvän miehen joka suojelee minua
Kommentit (106)
Jos olisit pimeällä kadulla ja saisit sairaskohtauksen, kummalta pyytäisit apua, vieraalta mieheltä vai vieraalta naiselta? Kumpi todennäköisemmin auttaa ja kumpi yrittää vahingoittaa? Aivan.
Nainen suojelee. Naiseen voit luottaa. Mieheen et.
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Jos haluat itseäsi pidemmän miehen, niin silloin haluat miehen suojelua. Se on biologinen se syy miksi koet heihin vetoa.
Ahaa. Varmaan jos haluan olla vapaa biologiasta, minun pitäisi tyytyä lyhyen lisäksi rumaan ja lihavaan mieheen. Silloin olen henkisesti korkeammalla tasolla, eikö näin?
Lapset tarvitsevat suojelemista, aikuiset kunnioitusta ja tasa-arvoista suhdetta. Ei normaalit miehet puhu tuommoisia. Hallita haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Jos haluat itseäsi pidemmän miehen, niin silloin haluat miehen suojelua. Se on biologinen se syy miksi koet heihin vetoa.
Ahaa. Varmaan jos haluan olla vapaa biologiasta, minun pitäisi tyytyä lyhyen lisäksi rumaan ja lihavaan mieheen. Silloin olen henkisesti korkeammalla tasolla, eikö näin?
Jos naiset haluasivat olla ideologisesti johdonmukaisia, niin kyllä se vaatisi epämiellyttäviä uhrauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wn ole koskaan ymmärtänyt joidenkin miesten fantasiaa naisten suojelusta. En tarvitse suojelijaa, enkä ole koskaan kaivannut sellaista.
Kun sota tulee, ymmärrät, mitä miehet tarkoittivat.
Silloin rukoilet miestä suojelemaan sinua.
Kun sota tulee, naista suojelee ase omassa kädessä. Niitä suomalaisia miehiä vastaan, jotka yrittävät hyötyä tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hauras, vaan vahva ja itsenäinen, mutta myönnän silti että tuntuuhan se hyvältä kun joku huolehtii tai ainakin haluaisi. Olen niin pitkään huolehtinut kaikesta ja kaikista. Nyt uudessa parisuhteessa minusta huolehditaan jos vaan annan.
"Jos vaan annan". 😂
Niin. Joskus on vaikeaa ottaa vaikka apua vastaan kun on tottunut tekemään itse. Etkö tunnista ilmiötä?
Vierailija kirjoitti:
Ei liity ainakaan minulla suojelun tarpeeseen vaan vastakohtaisuuteen. Toivon miehellä olevan myös parta ja viikset - asioita, joita minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset haluasivat olla ideologisesti johdonmukaisia, niin kyllä se vaatisi epämiellyttäviä uhrauksia.
Arvaapa mitä? Miehen logiikka ei sanele elämääni. Ei varsinkaan lyhyen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wn ole koskaan ymmärtänyt joidenkin miesten fantasiaa naisten suojelusta. En tarvitse suojelijaa, enkä ole koskaan kaivannut sellaista.
Kun sota tulee, ymmärrät, mitä miehet tarkoittivat.
Silloin rukoilet miestä suojelemaan sinua.
Nyt ei ole sota. Mihin sitä miesten suojelua siis tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hauras, vaan vahva ja itsenäinen, mutta myönnän silti että tuntuuhan se hyvältä kun joku huolehtii tai ainakin haluaisi. Olen niin pitkään huolehtinut kaikesta ja kaikista. Nyt uudessa parisuhteessa minusta huolehditaan jos vaan annan.
"Jos vaan annan". 😂
Niin. Joskus on vaikeaa ottaa vaikka apua vastaan kun on tottunut tekemään itse. Etkö tunnista ilmiötä?
Ahaa, luulin antamista sängyssä. 😄
Vierailija kirjoitti:
"Vahva ja itsenäinen"
Olet vaan aivopesty
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit pimeällä kadulla ja saisit sairaskohtauksen, kummalta pyytäisit apua, vieraalta mieheltä vai vieraalta naiselta? Kumpi todennäköisemmin auttaa ja kumpi yrittää vahingoittaa? Aivan.
Ja kumpi suojelee naista ahdistelulta, mies vai nainen? Kumpi varoittaa että tuon kanssa ei kannata jäädä kahden ja kumpi vähättelee ongelmaa?
Ei mies välitä naisesta. Ei ymmärrä eikä suojele. Mies haluaa hyötyä naisesta. Vain toinen nainen huolehtii ja suojelee, haluaa vilpittömästi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi?
Yksi mies
Niinpä tietysti.
Ja sinä suostuit kuuntelemaan sitä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vihjaamassa että mikään logiikka ei sanele elämääsi, mutta veitkin jo sanat suustani.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten totta. Tuli mieleen kauhea case Briteistä. Siellä nainen joutui kadulla raiskatuksi. Teon jälkeen hän haki turvaa joltain mieheltä kadulla, hänkin raiskasi. Ja sitten vielä kolmas satunnainen henkilö, joka tuli vastaan. Hyi hitto, siitä oli suojelu kaukana. Yksi kauheimpia mitä olen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vihjaamassa että mikään logiikka ei sanele elämääsi, mutta veitkin jo sanat suustani.
Minun logiikallani olen nauttinut seksikkäiden miesten seurasta. Sinun logiikallasi en olisi milloinkaan saanut seksiä, koska ei nainen voi innostua lyhyestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun logiikallani olen nauttinut seksikkäiden miesten seurasta. Sinun logiikallasi en olisi milloinkaan saanut seksiä, koska ei nainen voi innostua lyhyestä miehestä.
Lyhyet miehet eivät olleet puheenaihe. Mutta enköhän ole jo tuhlannut sinuun aikaa jo tarpeeksi.
Suojelee miltä? Miehiltä? Eikö ennemminkin niin että tyhmät miehet pitää kouluttaa, ja jos eivät opi olemaan, eristää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten totta. Tuli mieleen kauhea case Briteistä. Siellä nainen joutui kadulla raiskatuksi. Teon jälkeen hän haki turvaa joltain mieheltä kadulla, hänkin raiskasi. Ja sitten vielä kolmas satunnainen henkilö, joka tuli vastaan. Hyi hitto, siitä oli suojelu kaukana. Yksi kauheimpia mitä olen lukenut.
Kun vähän on nähnyt elämää, tajuaa että miesten puheet itsestään suojelijoina ovat yhtä uskottavia kuin Disneyn prinsessasadut.
Nuoret tytöt joutuvat miesten hyväksikäyttämiksi, kun pakenevat vanhempien luota tai laitoksesta. Miehet oikein saalistavat noita tyttöjä. Sitten eräs poika pakeni ja nainen otti hänet luokseen. Poika tap.poi sen naisen kiitoksena avusta. Oli mies millaisessa asemassa tahansa, mies yrittää vahingoittaa naista.
Ei. Miehet eivät ole suojelijoita. Eivät ole ikinä olleet.
"Jos vaan annan". 😂