Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo naisihminen tämän perusteella?

Vierailija
25.08.2023 |

yli 30 v tätinyymi
- korkeakoulutettu ei-huuhaa alata, mutta (hyvällä) työkyvyttömyyseläkkeellä toistuneiden burnoutien takia
- Mensan testissä äo 139, en silti liittynyt jäseneksi
- arvokonservatiivi, jonkin verran hengellinen, vaikka tieteellinen maailmankatsomus
- ei käytä juuri lainkaan alkoholia enää, ehkä 2 olutta kuukaudessa
- sen sijaan piriä käytän kerran viikossa
- vain yksi pirinvetokaveri+koira+lapsuuden perhe
- luonnossa ulkoilu koiran kanssa ja vaeltaminen harrastuksina, kalastus kiinnostaa
- tykkään kokata, leipoa ja muutenkin hoitaa kotitöitä, koti useimmiten tiptop
- asuu "maalla" eli pienellä paikkakunnalla eikä kaipaa kaupungin epämääräistä vilskettä
- ei matkustele/käy ravintoloissa kuin kerran vuodessa joulun alla Tallinnanristeilyllä ja uutta vuotta juhlistamassa paremmassa ravintolassa Helsingissä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla sun kaveri ja olen nainen En kylläkään vedä piriä.

Kuulostat kivalta muuten olen itsekin vähän ulkopuolinen ja outo. Enkä löydä samalla aaltopituudella olevia naisia ystäviksi. Olen kiinnostunut niin eri asioista ettei löydy syvempää yhteyttä muihin naisiin.

Vierailija
42/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: Aika paljon alapeukkuja aloitus saanut. Olisi mukava tietää, että mikä mättää? Pirin käyttökö? Käytän oman kotini rauhassa muita mitenkään häiritsemättä ja sielläkään sekoilematta.

Osuit aivan oikeaan. Pirin käyttö ja vieläpä viikoittain. Naisten huumeiden käyttö on aika tabu nykyäänkin. Ja sanoit olevasi konservatiivi ja hengellinen, mutta se ei silti näköjään haittaa huumeiden käyttöäsi. :)

Itse en näe ristiriitaa, en ole kuutenkaan funtamentalistikristitty enkä edes kovin uskovainen, vaikka uskonkin jonkinlaiseen "korkeampaan voimaan" ja siihen, että universumissa kaikella on tarkoituksensa. Tiesitkö, että WHO:n asiantuntijoiden mukaan amfetamiini on vasta n. 8. vaarallisin päihde, kansan"huumeemme" alkoholi keikkuu ykkössijalla? Mueluummin käytän piriä krt)vk kuin vedän kännit ja kärsin seuraavana päivänä krapulassa.

Miksi ei voi olla vaan selvin päin ja nollata päänsä vaikka sienestämällä?

Sienestän ja marjastan sesonkiaikaan lähes päivittäin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla sun kaveri ja olen nainen En kylläkään vedä piriä.

Kuulostat kivalta muuten olen itsekin vähän ulkopuolinen ja outo. Enkä löydä samalla aaltopituudella olevia naisia ystäviksi. Olen kiinnostunut niin eri asioista ettei löydy syvempää yhteyttä muihin naisiin.

Ihana kuulla!

Vierailija
44/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan mikään prinsessa myöskään. Muutenkin vaikuttaa melko oudolta tuo sun elämänpiiri

Vierailija
45/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Aika paljon alapeukkuja aloitus saanut. Olisi mukava tietää, että mikä mättää? Pirin käyttökö? Käytän oman kotini rauhassa muita mitenkään häiritsemättä ja sielläkään sekoilematta.

Miehet lukevat siihen asti, että maalaiset miehet ei kiinnosta, ja palaavat antamaan alapeukun.

Miehet on vauvoja, mikä on vauvapalstalla ihan normaalia.

Vierailija
46/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa työssä paloit loppuun niin nuorena? Jos kerta yliopiston tutkinto ja jo oot saanut eläkkeen, niin et ole pitkään ollut työelämässä. Eikä tk-eläkettä saa burnoutista, vaan pitää olla joku pitkäaikainen diagnoosi ja pitkäaikainen työkyvyttömyys.

Vierailija
47/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeks käy toi hyvä tk-eläke, kun itekin tarttisin. Jaksamista sulle ja kaikkea hyvää. Nauti siitä, mitä sulla on. 

Miks käytät piriä? Onko jotain neuro-ongelmaa taustalla?

Ymmärrän, olen siinä mielessä monia muita paremmassa asemassa ja annankin rahaa hyväntekeväisyyteen ja muutenkin auttamaan yhteisöni huono-osaisempia, käyn mm. kylän mummoille kaupassa. Piri rauhoittaa ja rentouttaa minua (ei kuitenkaan adhd:ta) ja "pärinöissä" lueskelenkin lähinnä kaikenlaisia tieteellisiä artikkeleita eri aloilta. Piri on minun nollauskeinoni, vaikkei missään tapauksessa järkevä sellainen olekaan. Käyttö pysynyt kuitenkin tuossa krt/vk jo vuosia. Ap

Sori, mutta olet todennäköisesti kirjolla, jos piristeet rauhoittaa. Mene lääkäriin. Selittäisi myös jatkuvia burniksia. Autistit uupuvat jatkuvasta maskaamisesta eli normaalin larppaamisesta. Selittäisi myös sen, miksi sulla ei ole kavereita.

Vierailija
48/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölöpää.

Vierailija
49/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan mikään prinsessa myöskään. Muutenkin vaikuttaa melko oudolta tuo sun elämänpiiri

En todellakaan olekaan, vaikka peruskäytöstavat ja etiketti onkin suht hyvin hallussa. En meikkaa juurikaan paitsi vähän sukujuhliin tai käytä esim. kynsilakkaa. Hiukset ovat puolipitkät, käyn kampaajalla parin kk välein. Hygieniasta ja ihoastani pidän kyllä hyvää huolta eivätkä kainalokarvat rehota. ;D Ap

Vierailija
50/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa työssä paloit loppuun niin nuorena? Jos kerta yliopiston tutkinto ja jo oot saanut eläkkeen, niin et ole pitkään ollut työelämässä. Eikä tk-eläkettä saa burnoutista, vaan pitää olla joku pitkäaikainen diagnoosi ja pitkäaikainen työkyvyttömyys.

Pääsin opiskelemaan suoraan lukion jälkeen ja valmistuin 25 v. Ehdin olla sen jälkeen työelämässä 6 v. Erään alan lääkäri olen. Ap

Vierailija
51/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole outo, mutta kuulostat ärsyttävältä jo pelkän tekstisi perusteella.

Miksi? T. Ap

Siksi, kun yleensä kysyt: olenko minä, minä...Ihan taviksiin sovit.

Vierailija
52/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin opiskelemaan suoraan lukion jälkeen ja valmistuin 25 v. Ehdin olla sen jälkeen työelämässä 6 v. Erään alan lääkäri olen. Ap

Lisäyksenä vielä, että koko aikuisiän olen kärsinyt ahdistuksesta, vähintään keskivaikeasta masennuksesta ja kroonisesta unettomuudesta, joita yritetty koko tuon ajan myös hoitaa. Näiden takia "pääsin" saman tien eläkkeelle. Haluaisin vielä tehdä töitä, mutta tuskin oman alan hommia enää pystyn tekemään. Ap

Vierailija
53/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole mitenkään kerennyt erikoistua "erään alan lääkäriksi". 

Vierailija
54/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee takas ylilaudalle.

Vierailija
55/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa erikoistumisohjelman asetuksessa määritelty vähimmäispituus on viisi vuotta. Lääkäriliiton tilastojen mukaan erikoistuminen kuitenkin kestää lähes 10 vuotta (13). Erikoislääkärin oikeuksien saavuttamiseen kuluu 15–20 vuotta opintojen alusta."

https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/katsausartikkeli/laakarien-nimikk…

Vierailija
56/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juuri iltapalaksi hunajateen kanssa rahkaa itse tehdyn myslin ja pakkaseen keräämieni marjojen kanssa. Kohta lähdetään koiran kanssa vielä metsään ehkä tunniksi iltalenkille, minkää jälkeen palaan vielä linjoille kunnes aika lukea kirjaa (Murakamin Komtuurin surma, suosittelen!) ja painua pehkuihin. Ap

Vierailija
57/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa erikoistumisohjelman asetuksessa määritelty vähimmäispituus on viisi vuotta. Lääkäriliiton tilastojen mukaan erikoistuminen kuitenkin kestää lähes 10 vuotta (13). Erikoislääkärin oikeuksien saavuttamiseen kuluu 15–20 vuotta opintojen alusta."

https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/katsausartikkeli/laakarien-nimikk…

Paljastettakoon, etten ole yleislääkäri vaan eläinlääkäri. Ap

Vierailija
58/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen narkkari.

Vierailija
59/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt koiran kanssa ulkoilemaan. Olisi sen jälkeen kiva jutella ja vastailla kysymyksiin muustakin kuin pirin käytöstäni, vaikka niihinkin voin toki vastata. En myöskään mielelläni neuvo eläinlääkäriasioissa mm. siitäkin syystä, etten ole päivittänyt tietojani kursseilla enää vuosiin, mutta voin toki pienemmissä pulmissa yrittää auttaa. Monella ei valitettavasti ole aina varaa viedä eläintään lääkäriin. Ap

Vierailija
60/65 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa-ala? Mikä se sellainen on? Jos joku opiskelee 5 vuotta itsensä maisteriksi, ei taida olla huuhaa lähelläkään