Olenko outo naisihminen tämän perusteella?
yli 30 v tätinyymi
- korkeakoulutettu ei-huuhaa alata, mutta (hyvällä) työkyvyttömyyseläkkeellä toistuneiden burnoutien takia
- Mensan testissä äo 139, en silti liittynyt jäseneksi
- arvokonservatiivi, jonkin verran hengellinen, vaikka tieteellinen maailmankatsomus
- ei käytä juuri lainkaan alkoholia enää, ehkä 2 olutta kuukaudessa
- sen sijaan piriä käytän kerran viikossa
- vain yksi pirinvetokaveri+koira+lapsuuden perhe
- luonnossa ulkoilu koiran kanssa ja vaeltaminen harrastuksina, kalastus kiinnostaa
- tykkään kokata, leipoa ja muutenkin hoitaa kotitöitä, koti useimmiten tiptop
- asuu "maalla" eli pienellä paikkakunnalla eikä kaipaa kaupungin epämääräistä vilskettä
- ei matkustele/käy ravintoloissa kuin kerran vuodessa joulun alla Tallinnanristeilyllä ja uutta vuotta juhlistamassa paremmassa ravintolassa Helsingissä.
Kommentit (65)
Kyllä olet, todella outo ja oikein viimeisen päälle uniikki ja eksoottinen. Kaikki muut ovat pelkkää harmaata massaa.
Mää kuulun Mensaan eikä ikinä tulis mieleen käyttää piriä tai muita huumeita. Voisitko alkaa kunnolliseks ihmiseks?
"tätinyymi" taitaa olla samanikäinen ylilaudan suurkuluttajamies
Vierailija kirjoitti:
Mistä hankit pirisi? Toivottavasti et sotkeudu ikäviin tyyppeihin.
Tuo vetokaverini hankkii minulle kerran kuukaudessa satsin. En tiedä enkä haluakaan tietää mistä, mutta jo vuosia saanut "laatua" ilman ylimääräisiä myrkkyjä (testautin kerran anonyyministi erän labrassa, mikä nykyään mahdollista, netistä löytää lisätietoa halutessaan). I.v. en käytä eivätkä käyttömäärät ole vuosiin nousseet. Ap
Mitä järkeä vetää piriä yksin kotona? Mitä teet silloin? Masentaako pirittömänä päivänä? Miten nukut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä vetää piriä yksin kotona? Mitä teet silloin? Masentaako pirittömänä päivänä? Miten nukut?
Satun pitämään siitä keskittyneestä, mutta samaan aikaan hyvin rennosta olotilasta. Luen yleensä kaikenlaista faktakirjallisuutta silloin koko päivän. Ei masenna ollenkaan ja saan "piripäivän" jälkeen unta vähän puolen yön jälkeen ja herään virkeänä seuraavana päivänä. Ap
Aika valtavirtaa korkeakoulutettujen piirissä.
Miksi kirjoitat osittain minä- ja osittain hän-muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Mää kuulun Mensaan eikä ikinä tulis mieleen käyttää piriä tai muita huumeita. Voisitko alkaa kunnolliseks ihmiseks?
Mää sen sijaan en kokenut mitenkään tarpeelliseksi liittyä Mensaan, ehkä siinä onkin eromme. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet, todella outo ja oikein viimeisen päälle uniikki ja eksoottinen. Kaikki muut ovat pelkkää harmaata massaa.
Heh, tuli ihan sama mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuli ihan sama mieleen...
Heh, aika harmaa mielestäni kyllä olen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap: Aika paljon alapeukkuja aloitus saanut. Olisi mukava tietää, että mikä mättää? Pirin käyttökö? Käytän oman kotini rauhassa muita mitenkään häiritsemättä ja sielläkään sekoilematta.
Osuit aivan oikeaan. Pirin käyttö ja vieläpä viikoittain. Naisten huumeiden käyttö on aika tabu nykyäänkin. Ja sanoit olevasi konservatiivi ja hengellinen, mutta se ei silti näköjään haittaa huumeiden käyttöäsi. :)
Aloittaja on yliksen vakiotrolli ja taas menee mammoihin tämäkin ihan täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: Aika paljon alapeukkuja aloitus saanut. Olisi mukava tietää, että mikä mättää? Pirin käyttökö? Käytän oman kotini rauhassa muita mitenkään häiritsemättä ja sielläkään sekoilematta.
Osuit aivan oikeaan. Pirin käyttö ja vieläpä viikoittain. Naisten huumeiden käyttö on aika tabu nykyäänkin. Ja sanoit olevasi konservatiivi ja hengellinen, mutta se ei silti näköjään haittaa huumeiden käyttöäsi. :)
Itse en näe ristiriitaa, en ole kuutenkaan funtamentalistikristitty enkä edes kovin uskovainen, vaikka uskonkin jonkinlaiseen "korkeampaan voimaan" ja siihen, että universumissa kaikella on tarkoituksensa. Tiesitkö, että WHO:n asiantuntijoiden mukaan amfetamiini on vasta n. 8. vaarallisin päihde, kansan"huumeemme" alkoholi keikkuu ykkössijalla? Mueluummin käytän piriä krt)vk kuin vedän kännit ja kärsin seuraavana päivänä krapulassa.
Et ole outo, paitsi se piri. Mun tuttavapiirissä kaikki on suunnilleen samanlaisia kuin sinä, älykkäitä, enemmän tai vähemmän burn outissa, ei juo, elää rauhallista ja tavallista elämää. Paitsi se piri.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koukussa?
Paljon maksaa?
Olen siinä mielessä koukussa, että jos en saa "nollattua" pirillä sen krt/vk sorrun helposti ryyppämään. Toivottavasti joku päivä selviäisin täysin ilman päihteitä. Piriin kuluu rahaa n. 120 €/kk, mikä on minulle pieni summa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe ristiriitaa, en ole kuutenkaan funtamentalistikristitty enkä edes kovin uskovainen, vaikka uskonkin jonkinlaiseen "korkeampaan voimaan" ja siihen, että universumissa kaikella on tarkoituksensa. Tiesitkö, että WHO:n asiantuntijoiden mukaan amfetamiini on vasta n. 8. vaarallisin päihde, kansan"huumeemme" alkoholi keikkuu ykkössijalla? Mueluummin käytän piriä krt)vk kuin vedän kännit ja kärsin seuraavana päivänä krapulassa.
Miksi ei voi olla vaan selvin päin ja nollata päänsä vaikka sienestämällä?
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo, paitsi se piri. Mun tuttavapiirissä kaikki on suunnilleen samanlaisia kuin sinä, älykkäitä, enemmän tai vähemmän burn outissa, ei juo, elää rauhallista ja tavallista elämää. Paitsi se piri.
Aihe taitaa olla sen verran tabu, ettei moni yhtään fiksumpi satunnaiskäyttäjä, etenkään nainen, kerro siitä lähes kenellekään. Ulkonäöstäni tuskin voi mitenkään päätellä, että käytän. Olen hyväkuntoinen, suht hoikka ja kaikinpuolin siisti, sään ja tilaisuuden mukaisella pukeutumisellani en pyri herättämään minkäänlaista huomiota. Suosin laadukkaita ja mielellään kotimaisia tai edes eurooppalaisia merkkejä. Ap
Mistä hankit pirisi? Toivottavasti et sotkeudu ikäviin tyyppeihin.