Tutkimusten mukaan Pekka Haavistosta on tulossa seuraava presidentti
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Äänestän professori Haavistoa
Eiks oo magee?
Mistä porvarillisesta puolueesta Haavisto saa äänestäjiä? Niitä nimittäin tarvitaan voittoon koska vihervassarien äänet ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei!!!!!!!!! Ei ikinä!!!
Samoin sanoin.
Haaviston vaalit on nähty jo monta kertaa: Haavisto vastaan joku muu ja joku muu voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska parempaa tyyppiä ei nyt ole tarjolla virkaan jossa tärkein asia on ulkopolitiikan osaaminen ja diplomatia. Paskat siitä edustaako Linnan juhlissa Antonion kanssa vai ei. Muita tyhmiä kysymyksiä?
Siis omasi lisäksi? Älkää nyt tehkö sitä samaa virhettä, mitä Halosen kanssa! Ja lisäksi, ulkopolitiikan osaaminen ja diplomatia eivät ole Haaviston kykyjä, vaikka sitä toitotetaan vuodesta toiseen, ilman mitään konkreettista faktaa. Jonkun heimon alueilla vierailut aikoinaan eivät pätevöitä ihmistä mihinkään. Toiminta ulkoministeriössä oli rikollista, kuten valtakunnansyyttäjä totesi. Ei syytetty kun oli ministeri, mutta rikos oli silti tapahtunut. Ja nimenomaan alaisten kohtelussa. Kuinkahan humaani ihminen tässä lopulta sittenkään on?
Olen kuullut paljon juttuja ulkoministeriön työntekijöiltä, kuin paljon arvostavat Haaviston osaamista. Siinä ei ole kyse puolueesta, vaan ainoastaan hänen osaamisestaan. Ottaa tarkkaan selvää ihan kaikesta, josta ei vielä tiedä. Keskustelee antaumuksella ihan kaikkien ihmisten kanssa, joita kohtaa. On kiinnostunut sekä ihmisistä, että asioista. Hän ei ole pitänyt mekkalaa tekemisistään, mutt luulen, et suuri yleisö tietää todella vähän, mitä kaikkea on urallaan tehnyt. Ulkoministerinäkin ihn omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska parempaa tyyppiä ei nyt ole tarjolla virkaan jossa tärkein asia on ulkopolitiikan osaaminen ja diplomatia. Paskat siitä edustaako Linnan juhlissa Antonion kanssa vai ei. Muita tyhmiä kysymyksiä?
Siis omasi lisäksi? Älkää nyt tehkö sitä samaa virhettä, mitä Halosen kanssa! Ja lisäksi, ulkopolitiikan osaaminen ja diplomatia eivät ole Haaviston kykyjä, vaikka sitä toitotetaan vuodesta toiseen, ilman mitään konkreettista faktaa. Jonkun heimon alueilla vierailut aikoinaan eivät pätevöitä ihmistä mihinkään. Toiminta ulkoministeriössä oli rikollista, kuten valtakunnansyyttäjä totesi. Ei syytetty kun oli ministeri, mutta rikos oli silti tapahtunut. Ja nimenomaan alaisten kohtelussa. Kuinkahan humaani ihminen tässä lopulta sittenkään on?
Mitähän pahaa se Halonen on nyt tehnyt?
Prof. Haavisto käyntikortistaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän professori Haavistoa
Eiks oo magee?
Stubb kysyttäessä onko jäänyt hampaankoloon jotain pm-ajoilta: ''Ei ole jäänyt mitään hampaankoloon - ja ne on isot.''
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Salekin kuulemma todella tiukka alaisilleen. Itketti monia. Pressana ei mitään parantamisen varaa. Jos miettii, miten on kansainvälliset suhteet hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä porvarillisesta puolueesta Haavisto saa äänestäjiä? Niitä nimittäin tarvitaan voittoon koska vihervassarien äänet ei riitä.
Voittoon riittää se, että perussuomalaiset jäävät kotiin, kun ei huvita Stubbia äänestää. Vihervasemmisto 40 prosenttia vs. kokoomus 25 prosenttia. Hankalalle näyttää Stubbin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narratiivi Haavistosta on aina ollut harvinaisen kaukana todellisesta henkilöstä.
Eli?
Minusta Haavisto on nykyisistä ehdokkaista pätevin. Itse en hänen puolisoaan pidä ongelmana, mutta uskon että monelle tämä sukupuoliasia saattaa sellainen olla. Toivon kuitenkin, ettei sen takia häntä jätettäisi äänestämästä, vaan sitten aivan jostain toisesta syystä jos kokee jonkun toisen ehdokkaan pätevämmäksi pressan rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkakiusaaja Haavisto on tehnyt kampanjaa 10 vuotta. Stubb iski kantaan kiinni viikossa.
Stubb, tämä iloinen veijari, joka heittelee prosenttilukuja hatustaan, valehteli iloisesti nauraen koulutusrahoista, eikä arvosta kotimaista yliopistoa puupennin vertaa. Kouluttautu isolla rahalla jenkeissä. Mitäs hyvää hänessä olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittoon riittää se, että perussuomalaiset jäävät kotiin, kun ei huvita Stubbia äänestää. Vihervasemmisto 40 prosenttia vs. kokoomus 25 prosenttia. Hankalalle näyttää Stubbin kannalta.
Haavisto: presidentiksi äänestämättä jättäneiden "äänillä."
Vierailija kirjoitti:
Aika kapeakatseista äänestää presidenttiä puoluekannan mukaan. Sale äänestin, vaikk en kokoomusta muuten. Vakuuttavuus on tärkeintä. Diplomatiassa.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivit eivät äänestä Haavistoa, eivät halua miesparia Presidentin linnaan. Suurin osa Suomen kansasta on konservatiiveja.
Mä olen konservatiivi, mutta ei minusta ole kovin kiinnostavaa Haaviston homous.
Sen sijaan olen lukenut hänen menneistä teoistaan ja suoranaisesta öykkäröinnistään jo vuosia sitten.
Ja miksi hän irtisanoutui vihreistä; pelkkää populismia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivit eivät äänestä Haavistoa, eivät halua miesparia Presidentin linnaan. Suurin osa Suomen kansasta on konservatiiveja.
Mä olen konservatiivi, mutta ei minusta ole kovin kiinnostavaa Haaviston homous.
Sen sijaan olen lukenut hänen menneistä teoistaan ja suoranaisesta öykkäröinnistään jo vuosia sitten.
No vaikka siksi, että presidentti luovuttaa aina puolueen jäsenkirjan pois!
Vierailija kirjoitti:
Haavisto nyt vaan on virkaan pätevin. Piste.
Muuta kysyttävää?
Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ei ole muilla mahdollisuuksia Haaviston rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: Pekka Haavisto on tuosta joukosta kokenein diplomaatti, eli täyttää tärkeimmän edellytyksen, jota pressalta vaaditaan.
kai tuo on vitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka siksi, että presidentti luovuttaa aina puolueen jäsenkirjan pois!
Ai niinkuin kukaan ei ole puolueensa edustaja presidentinvaaleissa? Hän ei halunnut olla vihreiden ehdokas, etkö seuraa uutisia ollenkaan, vai oletko suorastaan vajaa?
Ai Aaltola harjoittelemaan, että anteeks mitä pitikään tehdä ja kuka se tuokin on ja pitääkö lait aina vahvistaa ja miks mulle tuodaan Ahvenanmaan asioita? Ei ikinä!