Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Bitter Westerlundin kosto Jörn Donnerille: kaatoi miehen tuhkia kompostiin ja videoi, harkitsi julkaisua Facebookissa! 50v salasuhde toiseen naiseen paljastui

Vierailija
25.08.2023 |

Bitte ei ollut Jörnin ainoa, vaan kuoleman jälkeen paljastui kymmeniä salasuhteita toisiin naisiin ja yksi jopa 50v kestänyt salasuhde Ruotsissa.

Jörn oli äksyillyt Bitten kompostista vuosikausia, mutta Bitten mielestä miehen tuhkien kaataminen madoille kompostiin oli hyvä kosto ja harkitsi jopa postaavansa videon Facebookiin 3500 faceystävälleen.

Bitte on aika savage! 😎

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6109f5fd-e749-426c-95a0-56018d…

Kommentit (1162)

Vierailija
781/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pysty pitämään suhdetta salassa 50 vuotta. Tuo akka on ollut tietoinen siitä, mutta joko valehdellut itselleen tai sitten päättänyt että voi jakaa miehen jonkun toisen kanssa, kunhan saa oman osansa. Niin naiset toimivat, jos mies on tarpeeksi vaikutusvaltainen.

Ymmärsin tuon jutun niin, että salasuhde itsessään ei ehkä ollut niinkään yllätys, mutta se tuli järkytyksenä että tuo yksi nainen oli niin vahvasti Donnerin elämän rakkaus vaimon sijaan.

Nimenomaan tämä.

Kyllähän vaimo tiesi millainen häntäheikki Jörkka on, mutta luuli itse olevansa se suurin rakkaus ja muut ovat vain panoja.

Mutta nyt selvisi, ettei näin ollutkaan. Vaimo eli siis valheessa koko liittonsa ajan. Normaali reaktio on katkeruus, epänormaalia olisi, jos ei tuntuisi missään.

Puolison kuoleman jälkeen monenlaiset tunteet jylläävät eloonjääneen mielessä tapauksesta riippuen, mutta ajattelen, että oli turha kiirehtiä tekemään paljastuskirja näin pian kuoleman jälkeen. Tällä hetkellä Bitte Westerlund on kostonhimoinen leski, mutta muutaman vuoden kuluttua on mieli ehkä muuttunut ja silloin kaduttaa koko juttu. Ne jotka tunsivat Donnerin läheisesti ja arvostivat häntä, tuskin muuttavat mieltään kirjan luettuaan.

Näin pian? Donner on kuollut yli 3,5 vuotta sitten.

Jep, jo neljäs kesäkurpitsasato Jörkasta.

Vierailija
782/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pysty pitämään suhdetta salassa 50 vuotta. Tuo akka on ollut tietoinen siitä, mutta joko valehdellut itselleen tai sitten päättänyt että voi jakaa miehen jonkun toisen kanssa, kunhan saa oman osansa. Niin naiset toimivat, jos mies on tarpeeksi vaikutusvaltainen.

Ymmärsin tuon jutun niin, että salasuhde itsessään ei ehkä ollut niinkään yllätys, mutta se tuli järkytyksenä että tuo yksi nainen oli niin vahvasti Donnerin elämän rakkaus vaimon sijaan.

Nimenomaan tämä.

Kyllähän vaimo tiesi millainen häntäheikki Jörkka on, mutta luuli itse olevansa se suurin rakkaus ja muut ovat vain panoja.

Mutta nyt selvisi, ettei näin ollutkaan. Vaimo eli siis valheessa koko liittonsa ajan. Normaali reaktio on katkeruus, epänormaalia olisi, jos ei tuntuisi missään.

Puolison kuoleman jälkeen monenlaiset tunteet jylläävät eloonjääneen mielessä tapauksesta riippuen, mutta ajattelen, että oli turha kiirehtiä tekemään paljastuskirja näin pian kuoleman jälkeen. Tällä hetkellä Bitte Westerlund on kostonhimoinen leski, mutta muutaman vuoden kuluttua on mieli ehkä muuttunut ja silloin kaduttaa koko juttu. Ne jotka tunsivat Donnerin läheisesti ja arvostivat häntä, tuskin muuttavat mieltään kirjan luettuaan.

Näin pian? Donner on kuollut yli 3,5 vuotta sitten.

Jep, jo neljäs kesäkurpitsasato Jörkasta.

Näin jollain sarjapettäjällä on taas tarve vääristellä tunnekuohoissaan tällä kommenttipalstalla asioita. Totuus on näille sina muovailtavissa oleva asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jörkkä oli mitä oli , mutta onko tämäkään Bitten käytös sivistynyttä?

Olivat naimisissa vuosikymmenet ja kyseessä lastensa isä?

No ei tuntunut olleen mitenään pyhä asia aviomiehelle ja isälle ainakaan.

Vierailija
784/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kun kirjottelette niin muistaaka että nämä jää ikuisiksi ajoiksi nettiin.

Jos Donnerin lapset/ lapset haluaa ottaa yhteyttä taikka muuta.

Vierailija
785/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jörkkä oli mitä oli , mutta onko tämäkään Bitten käytös sivistynyttä?

Olivat naimisissa vuosikymmenet ja kyseessä lastensa isä?

No ei tuntunut olleen mitenään pyhä asia aviomiehelle ja isälle ainakaan.

Niin. Eipä puolisoja arvostava käytös kuulu näiden tyyppien tyyliin elää. Koska minä. Sanoinko jo minä?

Vierailija
786/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten kun kirjottelette niin muistaaka että nämä jää ikuisiksi ajoiksi nettiin.

Mitä tarkoitat? Sano suoraan. Älä kiertele.

Vierailija
787/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma näissä suhteissa on vallankäyttö ja se, että ollaan epäreiluja eikä suoda toiselle sitä, mikä itselle on ok.

Vähän samantyylisessä suhteessa olleena olisin itsekin voinut sitten lohduttautua ja voimaantua vieraiden käsivarsilla ja sylissä. Vaan enpäs tiennyt. Mua haukuttiin mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi, mutta olisi ollut kiva nähdä miten suu olisi mennyt jos olisin tehnyt samaa kuin puoliso. Olisi saattanut mennä mutruun.

Vierailija
788/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Sano suoraan. Älä kiertele.

Sun IP on tuolla sanoman rekisterissä. Vai oletko ammattitrolli ja kierrätät otsa hiessä IP:tä jonkun palvelun kautta PÄÄSTÄKSESI TROLLAAMAAN VAUVAPALSTALLE? XD

Vierailija
789/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuvasti kirjoitettu otsikko. Bitter (katkera), oliko tahallaan näin?

Vierailija
790/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Bitte on aikas LAPSELLINEN. Eihän tuossa ole mitään kärkeä enää vaikka heittäisi tuhkat vessanpönttöön. On varmasti tiennyt Jörnin naisseikkailut, itse on kuitenkin vapaaehtoisesti hänen kanssaan ollut parisuhteessa. Jörn Donner oli mies minun makuuni, ihanan suora ja älykäs. Tykkäsi naisista, mutta niinhän ne miehet tuntuu tykkäävän. Menestyvät miehet tykkäävät kovastikin naisista, koska saavat niitä, naiset tykkäävät menestyvistä miehistä, tässä ei ole mitään uutta.

Nainen50

Vierailija
791/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Bitte on aikas LAPSELLINEN. Eihän tuossa ole mitään kärkeä enää vaikka heittäisi tuhkat vessanpönttöön. On varmasti tiennyt Jörnin naisseikkailut, itse on kuitenkin vapaaehtoisesti hänen kanssaan ollut parisuhteessa. Jörn Donner oli mies minun makuuni, ihanan suora ja älykäs. Tykkäsi naisista, mutta niinhän ne miehet tuntuu tykkäävän. Menestyvät miehet tykkäävät kovastikin naisista, koska saavat niitä, naiset tykkäävät menestyvistä miehistä, tässä ei ole mitään uutta.

Nainen50

Hauska miehen kirjoittama trollaus.

Vierailija
792/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkan kaataminen kompostiin on ruumiin häpäisemistä, siitäkin huolimatta, että Donner häpäisi itsensä.

Vierailija
793/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Mies joka ei siedä salasuhteilun kritiikkiä. Tiedetään.

Vierailija
794/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Kuulostat jotenkin... rasittavalta. Mies minun makuuni, ällöätys.

Vierailija
795/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usado kirjoitti:

Tuhkan kaataminen kompostiin on ruumiin häpäisemistä, siitäkin huolimatta, että Donner häpäisi itsensä.

Ja asia kuuluu sinulle? Tunnetko Biten? Tunnetko Jörkan lapsia? Vainajan läheisst tekevät omat päätöksensä jotka eivät ole sinun asiasi. Mitäpä jos vaikka kannustaisit heitä kaikkia?

Vierailija
796/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädösten mukaan vainajan tuhka on haudattava tai muulla tavoin sijoitettava pysyvästi yhteen paikkaan viimeistään vuoden kuluessa tuhkaamisesta. Tuhka voidaan säilyttää joko krematoriossa tai paikallisen seurakunnan tiloissa. Ennen tuhkan luovuttamista krematoriosta on ilmoitettava kirjallisesti krematorion ylläpitäjälle, minne tuhka tullaan sijoittamaan. Näin täytyy toimia, vaikka tuhka siroteltaisiin esimerkiksi luontoon. Uurnan luovutuksen yhteydessä on hakijan varauduttava todistamaan myös henkilöllisyytensä.

- ilmoittiko Bitte krematorioon, että osa tuhkasta menee kompostiin? ja olisiko uurnaa silloin luovutettu

Vierailija
797/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säädösten mukaan vainajan tuhka on haudattava tai muulla tavoin sijoitettava pysyvästi yhteen paikkaan viimeistään vuoden kuluessa tuhkaamisesta. Tuhka voidaan säilyttää joko krematoriossa tai paikallisen seurakunnan tiloissa. Ennen tuhkan luovuttamista krematoriosta on ilmoitettava kirjallisesti krematorion ylläpitäjälle, minne tuhka tullaan sijoittamaan. Näin täytyy toimia, vaikka tuhka siroteltaisiin esimerkiksi luontoon. Uurnan luovutuksen yhteydessä on hakijan varauduttava todistamaan myös henkilöllisyytensä.

- ilmoittiko Bitte krematorioon, että osa tuhkasta menee kompostiin? ja olisiko uurnaa silloin luovutettu

Asia kuuluu sulle? Tuhkauksesta yli 3 vuotta. Asiat vanhenee.

Vierailija
798/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50

Itseasiassa en ole mies vaan nainen. Ajattelen usein kuin mies, olen huomannut että naiset ovat monesti kovin höpsöjä ja lapsellisia. Itse olen brutaalin suora ja en mikään nyyhkyttelijä. Mielestäni Bitte on lapsellinen, on tasan tarkkaan tiennyt millainen Donner on, kuitenkin on halunnut viihtyä hänen kanssaan parisuhteessa. Onhan se kiva olla parisuhteessa menestyvän miehen kanssa kun siitä saa nostetta.

Vierailija
799/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa. Tee aloite että Suomeen perustetaan tuhkiensirottelutarkastaja.

Tämän tyyliset ihmiset ovat olleet entisessä elämässä niitä jotka lähettävät naapurin keskitysle irille koska joku käski.

Vierailija
800/1162 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kuuluu sulle? Tuhkauksesta yli 3 vuotta. Asiat vanhenee.

mulle ei kuulukaan, viranomaisia tämä saattaisi kiinnostaa, en viitsi alkaa perehtymään rikoksen vanhentumisaikoihin tässä tapauksessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme