Mitä miehen tavaroita saa olla makuuhuoneessa
Suuttuuko nainen esim. jos mihen porakone on
makkarissa.
Kommentit (23)
Hehheh. Muistan aina vaimon ilmeen kun muutimme yhteen ja kannoin makuuhuoneeseen vähän omia välineitä. Flesu, muutama dildo ym.
Vaimo (silloinen naisystävä) katsoi monttu auki ja hetken päästä sai kysytyksi että mitä minä niillä ajattelin hänelle tehdä. Kun sanoin että ne ovat minua itseäni varten han lähti ovesta ulos. Noin viikon hän sulatteli asiaa ja totesi että onhan hänelläkin omia leluja, mutta ei tiennyt että miehilläkin on.
Nykyään käytellään molempien leluja hyvässä yhteisymmärryksessä.
Miksi monelle ihmiselle omat lelut on ok ja toisen ei. Sama hommahan on että saa kiihottua vain siitä yhdestä ihmisestä. Järjetöntä ja itsepetosta.
Meillä minä, vaimo siis. olen vaikka mitä vempaimia hankkinut, mutta ei hän niistä saa iloa irti. No tota flesua en kyllä.
Toisaalta, meidän seksiä on aina jokapäivä ja se on todella hyvää, joten ei me kai sitten tarvitakkaan niitä.
Iso telkkari kyllä, ja joskus katsomme yhdessä pokea.
Hänen päydällään vino pino Hevosurheiluja, ja Koirammelehtiä. Laatikossa liukkaria (ei yhtään tykkää kun hoidan kaluaan ilman sitä), ja jotain lääkkeitäkin, myös siltsuja. Ja vesipullo sekä salasuklaat!
Kuulemma sänky ja kaapit sais olla nyt on työpiste ym roinaakin