Miksi Tinder seksi on hyväksyttävämpää kuin maksullinen?
Naiset paheksuvat miehiä jotka ovat käyneet maksullisissa mutta itse paneskelevat Tinder-tuttavuuksien kanssa jotka taas ovat paneskelleet ympäriinsä ties missä. Usein myös ilman kondomia mikä harvemmin on vaihtoehto maksullisten kanssa.
Kommentit (160)
Jos ei saa seksiä ilman rahaa niin onhan se nyt todella säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder-seksi ja maksullinen seksi kumpikin periaatteessa täysin ok. Epäeettisiä ovat seuraavat tapaukset
- nainen kauppaa seksiä tinderin kautta, mutta ei ilmaise sitä suoraan profiilissaan, vaan vasta viestittelyssä
- nainen on tinderissä mutta hänellä ei ole mitään aikomusta harrastaa seksiä (esim. testaa vaan markkina-arvoaan)
Em. toiminta on hyvin tuomittavaa siksi, että miesten aikaa tuhlaantuu ja miesten pitää kuitenkin ehtiä myös pyörittää tätä yhteiskuntaa.
Minä luulin että Tinderissä tutustutaan toisiin, eikä etsitä seksiä.
Tyypillisesti miehet etsivät nimenomaan seksiä Tinderistä. Jos mies ei kuulu komeimpaan 1%:iin, hän joutuu käyttämään aikaa naiseen tutustumiseen, ennen kuin voi saada seksiä.
Tyypillisesti naiset etsivät Tinderistä yhtä valioyksilöä, jonka kanssa alkaa pysyvään suhteeseen. Hakuprosessin aikana harrastavat mahdollisesti seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka täyttävät komeus- ja supliikkivaatimukset.
M. S. Helsingistä ainakin käyttää Tinderiä, Fb:n deittisovellusta yms pelkästään seksin saamiseen. Aktivoituu torstaisin kun lapsiviikko päättyy perjantaina.
Eli tuleva viikonloppu ja viikko omistettu seksin saamiseen mahd. monelta.
Kumikin on hyväksyttävää. :) Anna mennä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Olisiko molempien halukkuus se juttu?
No siitä ei voi olla kyse. On ne maksullisetkin halukkaita. Eri syistä ehkä mutta mitä väliä sillä on kunhan ei ole kyse pakottamisesta. Tuskin kukaan mies haluaa asioida pakottamisen uhrin luona jos ei ole täysi sekopää mutta niitä sekopäitä on myös niissä Tinder-tuttavuuksissa. Tälläkin foorumilla on paljon todisteita tästä.
Halukkaista? Ei suostuvainen tarkota halukasta. On ihan eri asia antaa miehen panna kuin kiimassa haluta penistä sisään... Itse harrastan vain sellaista seksiä, jota molemmat haluavat seksuaalisista syistä.
Minun juttuni on freeuse ja nautin seksistä ENEMMÄN, jos kumppani ikään kuin luovuttaa kehonsa minun käyttööni ja on passiivinen ja tylsistynyt seksin aikana tai ainakin esittää sellaista uskottavasti.
Onpa taas asiantuntevaa keskustelua. 90%:lla kommentoijista ei ole ensimmäistäkään omakohtaista kokemusta maksullisesta seksistä. Silti tiedetään "aivan kaikki".
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas asiantuntevaa keskustelua. 90%:lla kommentoijista ei ole ensimmäistäkään omakohtaista kokemusta maksullisesta seksistä. Silti tiedetään "aivan kaikki".
Mutta ilmaisestapa on.
Vierailija kirjoitti:
Motivaatio banaani kirjoitti:
Maksettuun seksiin liittyy usein paritusta ja ihmiskauppaa.Olisiko siinä yksi syy?
Höpö höpö. Joskus liittyy, ei usein, ja se on helppo selvittää.
Harva mies haluaa kuitenkaan selvittää tai ylipäätään edes ajatella sitä, onko henkilö jolle hän on juuri maksamassa panosta ihmiskaupan uhri ja pakotettu seksiin miehen kanssa, jota ei halua. Aina ei myöskään paritettu tyttö/nainen osaa suomea (tai englantia), jotta voisi pyytää apua tai edes pyytää lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos naiset alkaisivat hyväksyä maksullisen seksin se olisi pois heidän vallankäytöstään.
Siksi sitä pitää paheksua.Olen nainen ja hyväksyn täysin seksin ostamisen täysi-ikäisiltä suomalaisilta naisilta, jotka eivät myy seksiä rahoittaakseen huumeriippuvuuttaan. Ei ole mitenkään minulta pois.
Mäkin olen nainen enkä hyväksy. Yleensä tuollaisilla myyjillä on jo jonkinlaisia mt-ongelmia tai sitten he saavat tuosta työstä niitä (tai pahempia) lopulta. En halua että ongelmallisia ihmisiä hyväksikäytetään tai että toiselle aiheutetaan ongelmia tai hankaluuksia.
Se entinen seksityöläinen jonka tunnen, päätyi alalle "vapaaehtoisesti". Todellisuudessa hänen alkoholisti-isänsä oli kaupannut häntä ryyppykavereilleen siitä lähtien, kun tuttavani täytti kymmenen. Hän sitten vain kypsässä 13 vuoden iässä päätti ruveta "pyörittämään bisnestä" itse tienatakseen rahaa viinaan ja muotivaatteisiin.
En oikeasti pidä sitä vapaaehtoisena valintana, vaikka en koskaan sanokaan sitä hänelle. Jos hänellä on parempi olo "vapaaehtoisena", niin se on ihan OK. Joskus vain mietin, mitä hänestä olisi voinut tulla ellei hänen isänsä olisi tehnyt noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksettuun seksiin liittyy usein paritusta ja ihmiskauppaa.Olisiko siinä yksi syy?
Harva mies haluaa kuitenkaan selvittää tai ylipäätään edes ajatella sitä, onko henkilö jolle hän on juuri maksamassa panosta ihmiskaupan uhri ja pakotettu seksiin miehen kanssa, jota ei halua. Aina ei myöskään paritettu tyttö/nainen osaa suomea (tai englantia), jotta voisi pyytää apua tai edes pyytää lopettamaan.
Tai käy edes HIV-testeissä puolen vuoden ajan suojaamattoman seksin jälkeen. HIV voi näkyä testeissä vasta puolen vuoden jälkeen tartunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käy edes HIV-testeissä puolen vuoden ajan suojaamattoman seksin jälkeen. HIV voi näkyä testeissä vasta puolen vuoden jälkeen tartunnasta.
Joo, täällä itärajan tuntumassa on ollut nimenomaan keski-ikäisillä miehillä sekä vanhemmilla miehillä seksitautitartuntoja, kun Venäjällä tehdyn bensanoston yhteydessä on päätetty ostaa myös paikallinen tyttö pariksi tunniksi, ja "hän näytti niin puhtaalta ja kortsun kanssa ei tunnu yhtä hyvältä". Tämä vuodelta 2020:
"Venäjänmatkailijoiden seksikäyttäytymistä kartoittava tutkimus alkoi – nimettömään kyselytutkimukseen toivotaan vastauksia keski-ikäisiltä miehiltä
Lapin yliopisto toivoo nimettömään, seksikäyttäytymistä kartoittavaan verkkokyselyyn vastauksia keski-ikäisiltä tai sitä vanhemmilta miehiltä, jotka matkailevat Venäjällä."
"Lapin yliopisto on yhdessä Hiv-pointin kanssa aloittanut tutkimuksen, jonka tavoitteena on selvittää, miksi suomalaisilla yli 50-vuotiailla Venäjälle matkustavilla miehillä on korkea riski saada seksitauteja ja hiv-tartunta."
Vierailija kirjoitti:
Olet lähes oikeassa. Vain 2% heitto alakanttiin.
Tilastojen mukaan Suomalaisia ostajia on 250 000, miehistä 12 % ja naisista 0,3 %, eivätkä he poikkea muusta väestöstä minkään piirteen osalta.
Eli ovat aivan tavallisia ihmisiä.
Eniten tässä ketjussa huvittaa tuo Naisten osallistuminen ja mielipiteidensä esiin tuominen, vaikka käytännössä heillä ei ole asiasta minkäänlaista tietoa,saati käsitystä tuolla 0,3% tietämystasollaan.
Vierailija kirjoitti:
PetrusP kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ajatus maksullisesta seksistä haittaa vaan se, että täytyisi olla tikkana pystyssä ja hoitaa homma, koska toisella kello tikittää.
Et taida tietää mistä puhut?
En.
M
Sitten ehkä kannattaisi jättää puhumatta. Mielikuvista ei ole mitään hyötyä.
Näin naisena kiinnostuin tästä näkökulmasta kuitenkin. Minulla on parinkin miehen kanssa kokemus, että suhteen alussa mies on jännittänyt sen verran ja tullut suorituspaineita, että ekalla kerralla ei tahtonut sujua. Ja olen hoikka, varmasti ihan hyvännäköinen, ja miehet ovat halunneet toki jatkaa suhdetta, että turha irvailla, että olisin vain niin ruma tms. Voisin kuvitella maksullisenkin kanssa jännittävän, kun on kuitenkin vähän erikoinen tilanne, että eikös siinä ole aika iso riski, että rahat menee hukkaan, jos alkaa ajattelemaan, että eurot vilisee silmissä kellon tikittäessä ja on outoa jne., eikä välttämättä ihan suju sitten. Myös kortsun käyttö tuntuu ainakin 40+ miehillä vähentävän tuntoa merkittävästi (nuoremmilla ei ehkä vielä tätä ongelmaa).
Kortsun käyttö vähän ihmetyttää,syystä että eikö naisen tehtävä ole huolehtia ehkäisystä,sillä hehän siitä raskaaksikin tulevat,eivät miehet?
Etkö ole koskaan kuullut sukupuolitaudeista? Haluatko itsellesi sellaisen?
Tätä juuri minäkin ihmettelen. Ihmiset ovat niin huolissaan liikakiloistaan ja ulkonäköön satsataan, mutta yhden kännipanon takia ollaan valmiita heittämään terveys likoon. Voi kun olisi ihmisillä seksuaaliterveys samalla viivalla liikunnan, hammasterveyden ja ruokavalion kanssa.
Itse aikoinaan tein sivuhommana seksityötä. Ei ollut mielessä, että tällä olisin päässyt käsiksi isoihin rahoihin, ja kyllä minä sen itsekin tiedän, että minunkin vuoro on jossain vaiheessa vanhentua. Pari ammattia (ei seksin parista :D palvelualalla kyllä olen) hankkinut, joten ei ollut seksityö mikään tavoite elämässä kuten nykyään mediassa rummutetaan.
Kun tuollaisen riskialttiin homman valitsin, niin sai se minut perehtymään seksitautien itämiseen, testaamiseen ja sekä siihen, että on myös oireettomia kantajia. Suomalaisena naisena olen tietysti etuoikeutettu, koska olen saanut itse päättää milloin tein hommia ja seksistäkin pystyi pidättäytymään, jos olisi vahinko käynyt kondomin puhjetessa. Testasin kuitenkin kaksi tai kolme kertaa vuodessa, vaikka kondomi olisi pysynyt ehjänä.
Tietysti Suomessakin on niitä narkomaaninaisia, sellaisia reppanoita, jotka päätyvät huumerahoja hankkimaan seksillä ja näistä ei voi koskaan tietää mitä hepatiittia ja HIViä kantavat. Suomessahan lehdissä on ollut pari HIV-prostituoitua esillä ja nämäkin afrikkalaisia. Itse sivuutin kaikki Abdullahit ja englantia kirjoittavat miehet. Epäileväinen olisin niitä suomalaisiakin kohtaan, jotka käyvät Virossa tai Thaimaassa maksullisilla, mutta enpä sellaisia raaskinut alkaa kysymään eikä välttämättä kuulu minulle, joten kondomi on ollut tuntemattomien kanssa aina tärkeä, myös suuseksissä jonka opin nopeasti, mutta onneksi ei ehtinyt tulla siitä typeryydestä ikäviä seurauksia, kun seksitautitestit tein. En olisi kestänyt ajatusta, että jollekin olisin tartuttanut jonkun taudin ottamalla suihin paljasta penistä ja mikä pahinta niin jollekin perheelliselle.
Kyllä minä olen saanut enemmän kuulla kavereiden harjoittamista kännipanoista ja niistä on tullut hirveät myötähäpeät. Opiskelijoinakin panivat ympäriinsä ja mahdollisiin seurauksiin suhtauduttiin, että kyllä ne sukupuolitaudit antibiootilla lähtee. Oikeasti, "kyllä antibiootilla lähtee". Siinä sitten olin kertomassa kavereilleni, että on niitä elinikäisiä seksitautejakin ja mitähän se keho tykkää, jos jatkuvasti napsii niitä antibiootteja omien hölmöilyjensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällä itärajan tuntumassa on ollut nimenomaan keski-ikäisillä miehillä sekä vanhemmilla miehillä seksitautitartuntoja, kun Venäjällä tehdyn bensanoston yhteydessä on päätetty ostaa myös paikallinen tyttö pariksi tunniksi, ja "hän näytti niin puhtaalta ja kortsun kanssa ei tunnu yhtä hyvältä". Tämä vuodelta 2020:
"Venäjänmatkailijoiden seksikäyttäytymistä kartoittava tutkimus alkoi – nimettömään kyselytutkimukseen toivotaan vastauksia keski-ikäisiltä miehiltä
Lapin yliopisto toivoo nimettömään, seksikäyttäytymistä kartoittavaan verkkokyselyyn vastauksia keski-ikäisiltä tai sitä vanhemmilta miehiltä, jotka matkailevat Venäjällä."
"Lapin yliopisto on yhdessä Hiv-pointin kanssa aloittanut tutkimuksen, jonka tavoitteena on selvittää, miksi suomalaisilla yli 50-vuotiailla Venäjälle matkustavilla miehillä on korkea riski saada seksitauteja ja hiv-tartunta."
Televisiossa oli joskus ohjelma Venäjän matkailusta. Yksi mies sanoi ihan naama pokerilla, että kyllä hän osaa arvioida naisten ulkonäöstä että kenellä niistä on hiv ja kenellä ei. Myötähäpeää. Voi kun siinä menee pitkä aika, kun aidsin myötä olemus kuihtuu ja on sarkoomaa. Suomalainen on kyllä oikeasti naiivi ja typerys, jos luulee, että ei kauniilla ja nuorekkailla mitään sukupuolitauteja ole.
Miksi naiset ei osta yksinäisiltä miehiltä seksiä,? Saisivat elämänsä kyydit ja Suomen talous lähtisi nousuun sekä edistäisi naisten ja miesten seksuaalista vapautumista ja tasa-arvoa. Aito win-win-tilanne!
Olisi muutenkin hyvä edistää miesten asemaa ja tuloja heteroseksin myymisen alalla. Miesten on paljon vaikeampi löytää maksukykyisiä naisia asiakkaiksi mitä toisinpäin. Jos tähän slaan satsattaisiin voidi Suomesta tulla pohjolan Gambia ja tänne saada paljon naisia seksituristeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PetrusP kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ajatus maksullisesta seksistä haittaa vaan se, että täytyisi olla tikkana pystyssä ja hoitaa homma, koska toisella kello tikittää.
Et taida tietää mistä puhut?
En.
M
Sitten ehkä kannattaisi jättää puhumatta. Mielikuvista ei ole mitään hyötyä.
Näin naisena kiinnostuin tästä näkökulmasta kuitenkin. Minulla on parinkin miehen kanssa kokemus, että suhteen alussa mies on jännittänyt sen verran ja tullut suorituspaineita, että ekalla kerralla ei tahtonut sujua. Ja olen hoikka, varmasti ihan hyvännäköinen, ja miehet ovat halunneet toki jatkaa suhdetta, että turha irvailla, että olisin vain niin ruma tms. Voisin kuvitella maksullisenkin kanssa jännittävän, kun on kuitenkin vähän erikoinen tilanne, että eikös siinä ole aika iso riski, että rahat menee hukkaan, jos alkaa ajattelemaan, että eurot vilisee silmissä kellon tikittäessä ja on outoa jne., eikä välttämättä ihan suju sitten. Myös kortsun käyttö tuntuu ainakin 40+ miehillä vähentävän tuntoa merkittävästi (nuoremmilla ei ehkä vielä tätä ongelmaa).
Kortsun käyttö vähän ihmetyttää,syystä että eikö naisen tehtävä ole huolehtia ehkäisystä,sillä hehän siitä raskaaksikin tulevat,eivät miehet?
Etkö ole koskaan kuullut sukupuolitaudeista? Haluatko itsellesi sellaisen?
Tätä juuri minäkin ihmettelen. Ihmiset ovat niin huolissaan liikakiloistaan ja ulkonäköön satsataan, mutta yhden kännipanon takia ollaan valmiita heittämään terveys likoon. Voi kun olisi ihmisillä seksuaaliterveys samalla viivalla liikunnan, hammasterveyden ja ruokavalion kanssa.
Itse aikoinaan tein sivuhommana seksityötä. Ei ollut mielessä, että tällä olisin päässyt käsiksi isoihin rahoihin, ja kyllä minä sen itsekin tiedän, että minunkin vuoro on jossain vaiheessa vanhentua. Pari ammattia (ei seksin parista :D palvelualalla kyllä olen) hankkinut, joten ei ollut seksityö mikään tavoite elämässä kuten nykyään mediassa rummutetaan.
Mitä mieltä oot siitä, että olet naisena ollut todella etuoikeutetudsa asemassa miehiin verrattuna kun olet pystynyt myymään seksiä. Miehenä tuskin kukaan nainen olisi ostanut sinulta ellet ole erityisen taidokas markkinoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todella kivaa tämä yksilönvapaus Suomessa. Saa tehdä mitä lystää, mutta yhteiskunta hoitaa ikävät jutut, kun sairaus etenee pitkälle, jolloin on viimeistään pakko mennä lääkäriin. Nämäkin seksimatkailijat varmaan vinkuivat, kuinka jonkun lihavuusleikkaukset tai vammaisen kuntouttaminen vievät verovaroja, mutta itse hankitaan omilla huveilla elinikäinen seksitauti, jonka lääkitys jää yhteiskunnan maksettavaksi. Harmi, kun matkailijoilta ei vaadita HIV-todistista ja pikatestausta. Raskaana olevat naiset testataan ja sen takia ollaan saatu ehkäistyä äidiltä lapselle saadut tartunnat.
Mäkin olen nainen enkä hyväksy. Yleensä tuollaisilla myyjillä on jo jonkinlaisia mt-ongelmia tai sitten he saavat tuosta työstä niitä (tai pahempia) lopulta. En halua että ongelmallisia ihmisiä hyväksikäytetään tai että toiselle aiheutetaan ongelmia tai hankaluuksia.