Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder seksi on hyväksyttävämpää kuin maksullinen?

Vierailija
25.08.2023 |

Naiset paheksuvat miehiä jotka ovat käyneet maksullisissa mutta itse paneskelevat Tinder-tuttavuuksien kanssa jotka taas ovat paneskelleet ympäriinsä ties missä. Usein myös ilman kondomia mikä harvemmin on vaihtoehto maksullisten kanssa.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Riippuu tietenkin ihmisestä, minun silmissäni ei ole. Kaikki toisen kanssa harrastettu seksi avioliiton ulkopuolella on mulle itselleni ehdoton nounou, revi siitä.

Menetät todella paljon.

Niinkuin esim. mitä? Tippurin?

On paljon todennäköisempää että saat sen sitä sun vaimolta, jos oikeasti odotat avioliittoon. Hakee seksiä muualta.

En ole lesbo, ja mulla on jo aviomies. Jolle myös olin eka ;) Katoskun uskovaiset yrittää harrastaa itsehillintää, joskus jopa onnistuen. Toki nopealla aikataululla naimisiin että pääsee hommiin. Oma käsi auttoi siihen saakka.

27 avioelämää takana

Vierailija
142/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Olisiko molempien halukkuus se juttu?

No siitä ei voi olla kyse. On ne maksullisetkin halukkaita. Eri syistä ehkä mutta mitä väliä sillä on kunhan ei ole kyse pakottamisesta. Tuskin kukaan mies haluaa asioida pakottamisen uhrin luona jos ei ole täysi sekopää mutta niitä sekopäitä on myös niissä Tinder-tuttavuuksissa. Tälläkin foorumilla on paljon todisteita tästä.

Apua. No tää harhaluulo vihdoin selittää näiden miesten käytöstä. Eli että he kuvittelevat, että nainen harrastaa seksiä vapaaehtoisesti, vaikka joutuvat maksamaan hänelle siitä. Mietipä, että jos olisivat miljonäärejä, niin harrastaisivatko seksiä asiakkaan kanssa? Ei tietenkään. Ihan samalla tavalla kuin että jos thaimaalaiset naiset eivät olisi suomalaisia köyhempiä, he eivät naisi täkäläisiä peräkammarin poikia. 

Prostituioitujen kanssa seksiä harrastavat miehet ovat itsekeskeisiä, koska käyttävät hyväksi köyhän naisen taloudellista ahdinkoa ja hänen kehoaan. Todella vastenmielistä toimintaa. Ja jos olet eri mieltä, niin mieti että olisko susta eettistä, että joku panisi sun siskoa tai äitiä maksua vastaan? Miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos ei saa seksiä ilman rahaa niin onhan se nyt todella säälittävää.

Maksaahan ne treffitarjoilut eli mies maksaa seksistä.

Vierailija
144/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ole. Maksullinen on rehellinen palveluyrittäjä kun taas tinder tuo ihmisten pahimmat puolet esiin. En halua olla missään tekemisissä tinderiä käyttävien kanssa.

Vierailija
145/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastaiset ihmiset.

Vierailija
146/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero drr aamaa.

Vierailija
147/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Riippuu tietenkin ihmisestä, minun silmissäni ei ole. Kaikki toisen kanssa harrastettu seksi avioliiton ulkopuolella on mulle itselleni ehdoton nounou, revi siitä.

Menetät todella paljon.

On paljon todennäköisempää että saat sen sitä sun vaimolta, jos oikeasti odotat avioliittoon. Hakee seksiä muualta.

En ole lesbo, ja mulla on jo aviomies. Jolle myös olin eka ;) Katoskun uskovaiset yrittää harrastaa itsehillintää, joskus jopa onnistuen. Toki nopealla aikataululla naimisiin että pääsee hommiin. Oma käsi auttoi siihen saakka.

27 avioelämää takana

Heh uskotko sä oikeesti mitä sä itsekään sanot? Nimenomaan uskovaiset pettää eniten, ja on pervompaa porukkaa kuin tavikset. 27 avioliittoa...

Vierailija
148/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää tämä monien naisten maksullisiin naisiin kohdistama viha ja halveksunta sekä alaspäin katsominen.

Vierailija
149/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

No siitä ei voi olla kyse. On ne maksullisetkin halukkaita. Eri syistä ehkä mutta mitä väliä sillä on kunhan ei ole kyse pakottamisesta. Tuskin kukaan mies haluaa asioida pakottamisen uhrin luona jos ei ole täysi sekopää mutta niitä sekopäitä on myös niissä Tinder-tuttavuuksissa. Tälläkin foorumilla on paljon todisteita tästä.

Tämä. Ja lisäksi maksullisen kanssa homma on rehellistä.

Tinder-seksissä aika usein feikataan vakavampaa kiinnostusta.

Todellisuudessa naiset inhoavat maksullisia koska Maksulliset ovat esteenä naisten toivomalle tilanteelle, jossa muutamat komeat miehet hoitavat kevytsuhteet, ja muut kisaavat verissä päin naisista. Maksullisen kanssa tavismieskin saa kaunottarelta, aivan kuten tavisnainen saa komistukselta kun ei vaadi sitoutumista.

Vierailija
150/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Apua. No tää harhaluulo vihdoin selittää näiden miesten käytöstä. Eli että he kuvittelevat, että nainen harrastaa seksiä vapaaehtoisesti, vaikka joutuvat maksamaan hänelle siitä. Mietipä, että jos olisivat miljonäärejä, niin harrastaisivatko seksiä asiakkaan kanssa? Ei tietenkään. Ihan samalla tavalla kuin että jos thaimaalaiset naiset eivät olisi suomalaisia köyhempiä, he eivät naisi täkäläi

Lukuisat maksulliset naiset ovat miljonäärejä. 😄

Vierailija
151/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosa miehistä, jotka käyvät maksullisista, ovat niitä miehiä, joilla riittää vipinää naisten kanssa ilman maksullisissa käyntiäkin.

Vierailija
152/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa naiset inhoavat maksullisia koska Maksulliset ovat esteenä naisten toivomalle tilanteelle, jossa muutamat komeat miehet hoitavat kevytsuhteet, ja muut kisaavat verissä päin naisista. Maksullisen kanssa tavismieskin saa kaunottarelta, aivan kuten tavisna

Ei se komeus riitä, jollei miehellä ole varallisuutta.

Vierailija
153/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Apua. No tää harhaluulo vihdoin selittää näiden miesten käytöstä. Eli että he kuvittelevat, että nainen harrastaa seksiä vapaaehtoisesti, vaikka joutuvat maksamaan hänelle siitä. Mietipä, että jos olisivat miljonäärejä, niin harrastaisivatko seksiä asiakkaan kanssa? Ei tietenkään. Ihan samalla tavalla kuin että jos thaimaalaiset naiset eivät olisi suomalaisia köyhempiä, he eivät naisi täkäläisiä peräkammarin poikia. 

Prostituioitujen kanssa seksiä harrastavat miehet ovat itsekeskeisiä, koska käyttävät hyväksi köyhän naisen taloudellista ahdinkoa ja hänen kehoaan. Todella vastenmielistä toimintaa. Ja jos olet eri mieltä, niin mieti että olisko susta eettistä, että joku panisi sun siskoa tai äitiä maksua vastaan? Miksi ei?"

Höpön löpön.

Seksillä tienaa sen verran hyvin, ettei tarvitse olla köyhä. Ja köyhän ahdingosta on turha selitellä. Jos naiset muka ovat pakotettuja myymään seksiä, miten köyhät miehet sitten pärjäävät?

Ja siksi toisekseen, tilastollisesti mitä paremmin nainen ansaitsee, sitä todennäköisemmin tämä ei halua naimisiin. Kääntäen, mitä huonommin mies ansaitsee, sitä todennäköisemmin jää ilman naista. Eli kyllä se raha on parisuhteissakin iso tekijä.

Vierailija
154/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa naiset inhoavat maksullisia koska Maksulliset ovat esteenä naisten toivomalle tilanteelle, jossa muutamat komeat miehet hoitavat kevytsuhteet, ja muut kisaavat verissä päin naisista. Maksullisen kanssa tavismieskin saa kaunottarelta, aivan kuten tavisna

Hyviä pointteja.

Mies haluaa seksiä, nainen feikkaa orgasmin saadakseen rahaa.

Nainen haluaa parisuhdetta, mies feikkaa kiinnostusta saadakseen seksiä.

Vierailija
155/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Menetät todella paljon.

Läheisyyttä, orgasmeja, nautintoa, rakkautta jne.

Näitä saa avioliitossakin ihan tarpeeksi <3 Sitoutumiskammo on se turn-off minulle.

Vierailija
156/160 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Menetät todella paljon.

27 avioelämää takana

Heh uskotko sä

Kirkossa oli eniten työpaikkakiusaamista takavuosien tutkimuksessa,moniko arvasi tällaisen?

Vierailija
157/160 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta palveluita tarjoava nainen voi valehdella itselleen ettei tarjoa maksullista seksiä eli oli prostituoitu vaikka hän todellisuudessa sellainen on.

Vierailija
158/160 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos ei saa seksiä ilman rahaa niin onhan se nyt todella säälittävää.

Maksaahan ne treffitarjoilut eli mies maksaa seksistä.

Ai niin,naiset luulee että miestä kiinnostaa naisen mielenkiintoiset ajatukset 😆😆

Vierailija
159/160 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hyvä, että naiset harrastavat Tinder seksiä. Säästyy rahaa.

T. Komea mies Tinderissä <3

Vierailija
160/160 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ville kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Motivaatio banaani kirjoitti:

Maksettuun seksiin liittyy usein paritusta ja ihmiskauppaa.Olisiko siinä yksi syy?

Tinder-seksiin liittyy myös usein hyväksikäyttöä kuten tällä keskustelupalstalla on todettu. Käydään panemassa ja sitten ghostataan. Mitä se on jos ei hyväksikäyttöä?

treffien kustannus miehelle on vain joitakin kymppejä..

Melko paskat treffit.

Tyypillinen nainen, kun vain miehen käyttämä raha kertoo treffien tasosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi