Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder seksi on hyväksyttävämpää kuin maksullinen?

Vierailija
25.08.2023 |

Naiset paheksuvat miehiä jotka ovat käyneet maksullisissa mutta itse paneskelevat Tinder-tuttavuuksien kanssa jotka taas ovat paneskelleet ympäriinsä ties missä. Usein myös ilman kondomia mikä harvemmin on vaihtoehto maksullisten kanssa.

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos maksoit treffeillä koko laskun niin seksi ei ole ilmaista

Juuri tämä,jotkut väittävät jopa avioliittoa maksuttomaksi.

Vierailija
102/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat kieltää mieheltä kaiken sellaisen, mikä heille itselleen ei sovi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ahdasmielinen näkemys on suomalaisilla tähänkin asiaan. Kannattaisi matkustella ja katsoa maailmaa niin olisi edes vähän faktatietoa eikä tarvitsisi uskoa omiin kuvitelmiinsa. Eurooppa on ollut täynnä bordelleja "aina". Ei ongelmaa.

Vierailija
104/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissäkin on maksullista tarjolla.

Vierailija
105/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sen lisäksi piti jaksaa teeskennellä että naisen jutut kiinnostaa 😁

Vierailija
106/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote: Tinder seksi: Kummatkin osapuolet tahtovat seksiä toistena kanssa Maksettu seksi: Mies käyttää naista omia tarpeita tyydyttämään eikä välitä esimerkiksi ihmiskaupasta mikä liittyy seksikauppaan aina. Tai miten usein heikossa asemassa olevat naiset ajetaan näihin hommiin.

No tuo on ihan paskaa. Ensinnäkin, moni mies joka opiskelee rahoittaa sen myymällä seksipalveluja toisille miehille ihan omasta halustaan eikä asiaan liity mitään ihmiskauppaa. Ja monella seksityö tekijällä on tietty asiakasmäärä joihin luottaa ja joiden kanssa harrastaa seksiä vakituisesti. Sulla on todella erikoinen kuva prostituutiosta ja ei enää ole nykypäivää.

Ti naisille. Kumma kun naisten käyttämä maksullinen seksi ei kuitenkaan ole paheksuttavaa.

Vierailija
107/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sen lisäksi piti jaksaa teeskennellä että naisen jutut kiinnostaa 😁

Paljon helpompaa ja halvempaa käydä ammattilaisen luona hoitamassa homma.

Vierailija
108/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote: Tinder seksi: Kummatkin osapuolet tahtovat seksiä toistena kanssa Maksettu seksi: Mies käyttää naista omia tarpeita tyydyttämään eikä välitä esimerkiksi ihmiskaupasta mikä liittyy seksikauppaan aina. Tai miten usein heikossa asemassa olevat naiset ajetaan näihin hommiin.

No tuo on ihan paskaa. Ensinnäkin, moni mies joka opiskelee rahoittaa sen myymällä seksipalveluja toisille miehille ihan omasta halustaan eikä asiaan liity mitään ihmiskauppaa. Ja monella seksityö tekijällä on tietty asiakasmäärä joihin luottaa ja joiden kanssa harrastaa seksiä vakituisesti. Sulla on todella erikoinen kuva prostituutiosta ja ei enää ole nykypäivää.

Ti naisille. Kumma kun naisten käyttämä maksullinen seksi ei kuitenkaan ole paheksuttavaa.

Yleensä kummallekin sukupuolelle, jos tarkkoja ollaan koska varsinkin Gay piirit ovat hyvin pienet Suomessa ja siihen markkinaan kannattaa iskeä. Mutta olet toki oikeassa siitä, että miehet saa kuraa niskaan ostaessaan seksiä, mutta naiset saa kyllä tehdä samaa ilman ongelmaa.

Vierailija
109/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin ihmisestä, minun silmissäni ei ole. Kaikki toisen kanssa harrastettu seksi avioliiton ulkopuolella on mulle itselleni ehdoton nounou, revi siitä.

Vierailija
110/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuran hakeminen paikallislehden kontaktipalstalla on säälittävää mutta Tinderistä ei? Täysin sama asia.

Vierailija
111/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Riippuu tietenkin ihmisestä, minun silmissäni ei ole. Kaikki toisen kanssa harrastettu seksi avioliiton ulkopuolella on mulle itselleni ehdoton nounou, revi siitä.

Menetät todella paljon.

Vierailija
112/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tajua ihmissuhteen ja asiakassuhteen eroa. Miten tyhmä voi Perceli olla?

Vierailija
113/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Menetät todella paljon.

Niinkuin esim. mitä? Tippurin?

Vierailija
114/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vinkkinä teille naisille, tämä ketju on hyvä vastaus teille, jotka olette miettineet kannattaako jatka sinkkuna oloa vai ei.

T: mies

Vierailija
115/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No se on ilmaista.

Ei ole. Maksuton ei ole mikään ilmaisen synonyymi.

Vierailija
116/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio banaani wrote:

Maksettuun seksiin liittyy usein paritusta ja ihmiskauppaa.Olisiko siinä yksi syy?

Suomalaisilta ostettuun seksiin hyvin harvoin liittyy.

Vierailija
117/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Menetät todella paljon.

Niinkuin esim. mitä? Tippurin?

On paljon todennäköisempää että saat sen sitä sun vaimolta, jos oikeasti odotat avioliittoon. Hakee seksiä muualta.

Vierailija
118/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Motivaatio banaani wrote:

Maksettuun seksiin liittyy usein paritusta ja ihmiskauppaa.Olisiko siinä yksi syy?

Suomalaisilta ostettuun seksiin hyvin harvoin liittyy.

Jep. Työ on itsenäistä ja vakioasiakkaat helpottaa elämää.

Vierailija
119/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ajatus maksullisesta seksistä haittaa vaan se, että täytyisi olla tikkana pystyssä ja hoitaa homma, koska toisella kello tikittää.

Et taida tietää mistä puhut?

En.

M

Sitten ehkä kannattaisi jättää puhumatta. Mielikuvista ei ole mitään hyötyä.

Näin naisena kiinnostuin tästä näkökulmasta kuitenkin. Minulla on parinkin miehen kanssa kokemus, että suhteen alussa mies on jännittänyt sen verran ja tullut suorituspaineita, että ekalla kerralla ei tahtonut sujua. Ja olen hoikka, varmasti ihan hyvännäköinen, ja miehet ovat halunneet toki jatkaa suhdetta, että turha irvailla, että olisin vain niin

Naiselle seksi ei ole yhdyntää. Naista kuvottaa miehen rumat vehkeet ja kuten naisille tyypillistä niin yliarvioit oman ulkonäkösi:)

Vierailija
120/160 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andreaa wrote:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas asiantuntevaa keskustelua. 90%:lla kommentoijista ei ole ensimmäistäkään omakohtaista kokemusta maksullisesta seksistä. Silti tiedetään "aivan kaikki".

Olet lähes oikeassa. Vain 2% heitto alakanttiin.

Tilastojen mukaan Suomalaisia ostajia on 250 000, miehistä 12 % ja naisista 0,3 %, eivätkä he poikkea muusta väestöstä minkään piirteen osalta.

Eli ovat aivan tavallisia ihmisiä.

Eniten tässä ketjussa huvittaa tuo Naisten osallistuminen ja mielipiteidensä esiin tuominen, vaikka käytännössä heillä ei ole asiasta minkäänlaista tietoa,saati käsitystä tuolla 0,3% tietämystasollaan.

Koko tämä foorumihan perustuu mielikuvilla öyhöttämiseen. Täällä on niin nuijaa porukkaa, että kuvittelevat itse jotain ja luulevat sekä uskovat itsekin siihen, että se on totta. Kokemusta tai tietoa ei ole. Tästä huolimatta esittävät näkemyksiään varmana tietona. Pitää olla paljon ylimääräistä aikaa ja sitähän koska nämä henkilöt ovat pääosin pienituloisia, eivät menestyjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi