Tilasin Saksasta olutta, viiniä ja karkkia- melkoinen lasti tulossa!
Ihania saksalaiskarkkeja eri tuotteina 3,180 kg
Kolme olutlaatikkoa, kolme siiderilaatikkoa, 10 litraa viiniä viidessä tonkass ja 24 pullon valikoima minipulloja viinoja.
Kotiintoimitettuna maksoi 64 euroa!
Suomessa melko korkea verotus- kyllä nyt on aika irrottautua sdpn tasapäistävästä veropolitiikasta ja poliitikkojen, kuten Sannan, ostetusta suosiosta jossa ihmisille luvataan keskiluokkainen elintaso työttöminä jos vain äänestävät vasemmistoa!
N34 joka EI hyväksy rajojensa jakelua sosiaalipummeille elämäntapa työttömille vaan haluaa käyttää ansaitsemansa rahansa itse (koska MINÄ haluan😅)
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Kehuskelee ostoksilla mutta ei kerto mikä verkkokauppa kyseessä..... Just just.
Sama trolli on kirjoitellut aiemminkin mutta ei koskaan sano mistä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö netin uumenista omatoimisesti mitään löydy? Ei vaan minkäänlaista tietoa, jotain edes pientä otsikkoa, että täältä vois tilata? Itse aikoinani sieltä selailin ja tein koetilauksen. Hyvin toimi. Toisenkin liikkeen löysin ja niiden sivut oli selkeemmät. Hinnat on aika tarkkaan samat kummassakin. Molempia käytän edelleen.
Miten löytyy kun ei osaa sanaakaan saksaa?
Olet tyypillinen suomalainen joka ei viitsi auttaa ettei kukaan muu vaan saisi mitään hyötyä.
-eri-
Kivahan se on, jos jää verojen takia tulliin ja kun myyjä ei maksa veroja, joita et ole hänelle maksanut, niin päätyy tullin viemäriin juomien lojuttua aikansa odottamassa verojen maksua.
Hyvällehän se näppien nuoleminen maistuu. Toki sitä voisi tehdä ilmaiseksikin.
Ei käy kateeksi.En käytä alkohoolia, en tuoteita syö jossa sokeria.En myösköön tupakoi.
Juoma varasto . Com
Sieltä tilannut useamman kerran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö netin uumenista omatoimisesti mitään löydy? Ei vaan minkäänlaista tietoa, jotain edes pientä otsikkoa, että täältä vois tilata? Itse aikoinani sieltä selailin ja tein koetilauksen. Hyvin toimi. Toisenkin liikkeen löysin ja niiden sivut oli selkeemmät. Hinnat on aika tarkkaan samat kummassakin. Molempia käytän edelleen.
Olet tyypillinen suomalainen joka ei viitsi auttaa ettei kukaan muu vaan saisi mitään hyötyä.
-eri-
Sivut on suomenkielisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä kauppa? Mitrs tämä veroasia nyt meneekään? Ne pitää huolehtia itse?
Mikä veroasia? Verot on kertaalleen saksaan maksettu. Minä tilaan ja paketti toimitetaan postiin. Ensin maksan juomat tilauksen yhteydessä. Sitten maksan rahdin. Siinäpä se sit olikin. N kerran kuukadessa tai kahdessa on näin toimittu eikä siinä sen ihmeellisempää ole ollut. Ihan selkeää rahan säästöä vaan.
Jos verot on jo maksettu Saksaan, sen pitäisi riittää. Vai emmekö olekaan EU-maa?
Valmisteveroissa pätee kulutusmaaperiaate, ei mikäli tuotetta ei ole itse kuljetettu (kuten tässä postitse) tulee ostajan suorittaa valmisteverot kulutusmaahan (Suomeen).
On se vaikeaa ymmärtää, mutta verovapaata ei ole EU:n sisäisessä kaupassa olemassa.
Just päinvastoin. Jos myyjä hoitaa kuljetukse, niin myyjä maksaa verot. Jos hommaat kuljetuksen itse eikä myyjä lähetä niitä esim. postitse, niin sinulle laitetaan lasku veroista.
Vierailija kirjoitti:
Juoma varasto . Com
Eli tuolta on kyseessä etäosto, jolloin pitää tehdä ennakkoilmoitus ja maksaa valmisteverot?
Tämä on kyllä naurettavaa, että jopa veropolitiikasta puhuttaessa kaikki on muka Marinin ja SDP:n syytä.
Varmaan sää, telkkariohjelmat ja huono ruoka seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoma varasto . Com
Eli tuolta on kyseessä etäosto, jolloin pitää tehdä ennakkoilmoitus ja maksaa valmisteverot?
Luonnollisesti tein kaiken tuon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoma varasto . Com
Kannattaako se senkin jälkeen? No varmaan joidenkin laatutuotteiden kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri-
Sama! En minäkään osaa sanakaan saksaa! Silti pystyy selaamaan valikoimaa, lukemaan ohjeet, maksamaan juomat, menemään kuljetusliikkeen sivuille ja tekemään sen kuljetustilauksenkin .Omg.
Kaikki sivut onkin suomeksi. Eikä sanaakaan saksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoma varasto . Com
Aivan, aivan, täysin luonnollisesti näin tehtiin.
Eikun en mä muistanut koko ilmoitushommaa ollenkaan. Tein vaan tilauksen. Kolmisen vuotta hankkinut juotavat tuolta. En olekaan alkossa sittemmin käynyt.
Hyvä, että liityttiin EU:hun. Nyt kaikki on halpaa. Eiku.
Säästää paljon kun tilaa kaiken mahdollisen ulkomailta.Ja kaupunkiloma muuttuu ilmaiseksi kun ostaa silmälasit tai käy hammaslääkärissä.
Onko tullut lähetys perille, vai jäikö tulliin? Tuliko paljon veroja maksettavaksi?
Olen töissä Helsingin tullissa ja taidanpa ottaa ensi viikolla piruuttani muutaman ylimääräisen viinatilauksen erikoistarkastukseen.
Viides lasti tulossa sitten viime syksyn kun ns tarkempi tullikyyläys alkoi. Neljä tullut läpi, ja huomenna selviää tuleeko viides.
Sinänsä, myyjä maksaa verot yms (ns etämyynti) ja näkyy rätingeissä selkeästi eroteltuna ettei tässä mitään laittomuuksia tapahdu. Silti puolet halvempaa kuin Suomessa ja kotiovelle kuskattuna, laatutavaraa mitä ei Suomesta saa. Tuo satsi (kaksi korillista) saattaa kestää nelisenkin kuukautta, kun ei ole tapana lipitellä kovin usein kahtakaan pulloa kerrallaan.
Sun kannattaa laittaa lotto vetämään! 6 henkilöä palkattiin tähän tarkastushommaan, kolmeen paikkaan. Että kyllä pitää melkoinen säkä jos siitä maahan tulevasta tavaramäärästä osuu juuri sinun tilaus verojen tarkastukseen.