Tilasin Saksasta olutta, viiniä ja karkkia- melkoinen lasti tulossa!
Ihania saksalaiskarkkeja eri tuotteina 3,180 kg
Kolme olutlaatikkoa, kolme siiderilaatikkoa, 10 litraa viiniä viidessä tonkass ja 24 pullon valikoima minipulloja viinoja.
Kotiintoimitettuna maksoi 64 euroa!
Suomessa melko korkea verotus- kyllä nyt on aika irrottautua sdpn tasapäistävästä veropolitiikasta ja poliitikkojen, kuten Sannan, ostetusta suosiosta jossa ihmisille luvataan keskiluokkainen elintaso työttöminä jos vain äänestävät vasemmistoa!
N34 joka EI hyväksy rajojensa jakelua sosiaalipummeille elämäntapa työttömille vaan haluaa käyttää ansaitsemansa rahansa itse (koska MINÄ haluan😅)
Kommentit (73)
Jos haluut rahasi tollaseen schaisseen laittaa, niin siutä vaan.
Teillä on oikeus hakea lupa tuoda vaikka kaksikymmentä pulloa vodkaa ym.Luvan ataa tullilaitos.Näin toimii Ruotsissa ,niin ei tarvi pelätä että takavarikoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia karkkilaatuja löytyy?
Saksasta ei herkkukarkkeja löydy.
"Hyvin riitti kesän yli". Sitä on sitten saanut lipittää koko kesän. Sairasta-
Niinkö meinaat? Sairaaksi ei kyllä tunneta itseämme, mutta eihän sitä voi koskaan tietää tietenkään.
Kymmenisen viikkoa on juhannuksesta, 6 tonkkaa. Ja yks vielä juomatta. Sehän on vähän!
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 3 laatikkoa olutta: tanskalaista, ja kahta eri ruotsalaista olutta. Pahvilaatikossa tuli lähipostiin reilun viikon kuluttua. Euron tölkki tuli hinnaksi.
Viinitonkat kesäksi tilasin niin että tulivat perille just ennen juhannusta. Halvin oli 3,95 mutta sitä ei saanut tilata kuin 1/tilaus. 6 tonkkaa mahtui yhteen laatikkoon ja hyvin riitti kesän yli. Luulen, että yksi valkkaritötsä on vielä kellarissa.
Hyvin toimii tilaukset.
Holisti hoidon tarpeessa. Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Ja riittää sulle kuukaudeksi? Tajuatko alkkis että me veronmaksajat maksetaan sun haimatulehdukset?!
Eka nuristaan valtion velanotosta ja sitten ostetaan ulkomailta kaikki. V**** mitä kaksinaamaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä kauppa? Mitrs tämä veroasia nyt meneekään? Ne pitää huolehtia itse?
Mikä veroasia? Verot on kertaalleen saksaan maksettu. Minä tilaan ja paketti toimitetaan postiin. Ensin maksan juomat tilauksen yhteydessä. Sitten maksan rahdin. Siinäpä se sit olikin. N kerran kuukadessa tai kahdessa on näin toimittu eikä siinä sen ihmeellisempää ole ollut. Ihan selkeää rahan säästöä vaan.
Karkin määrästä päätellen olet kehopositiivari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia karkkilaatuja löytyy?
Saksasta ei herkkukarkkeja löydy.
Saksa kuuluu kylläkin maailman vanhimpiin karamellinvalmistusmaihin ja paikallinen karamellivalikoima on taatusti moninkertainen Suomeen tai moneen muuhunkin maahan verraten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä veroasia? Verot on kertaalleen saksaan maksettu. Minä tilaan ja paketti toimitetaan postiin. Ensin maksan juomat tilauksen yhteydessä. Sitten maksan rahdin. Siinäpä se sit olikin. N kerran kuukadessa tai kahdessa on näin toimittu eikä siinä sen ihmeellisempää ole ollut. Ihan selkeää rahan säästöä vaan.
Jos verot on jo maksettu Saksaan, sen pitäisi riittää. Vai emmekö olekaan EU-maa?
Kehuskelee ostoksilla mutta ei kerto mikä verkkokauppa kyseessä..... Just just.
Vierailija kirjoitti:
Ja riittää sulle kuukaudeksi? Tajuatko alkkis että me veronmaksajat maksetaan sun haimatulehdukset?!
Juotko itse säännöllisesti yli kerran vuodessa kysyy muslimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos verot on jo maksettu Saksaan, sen pitäisi riittää. Vai emmekö olekaan EU-maa?
Valmisteveroissa pätee kulutusmaaperiaate, ei mikäli tuotetta ei ole itse kuljetettu (kuten tässä postitse) tulee ostajan suorittaa valmisteverot kulutusmaahan (Suomeen).
On se vaikeaa ymmärtää, mutta verovapaata ei ole EU:n sisäisessä kaupassa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mites tullaamiset sun muut?
En ole mitään tullannut enkä mitään sun muutakaan ikinä. Tehny vaan netissä tilauksen ja sit tilannut kuljetuksen. Eikä meidän postin tätikään ole mitään kysellyt, kunhan kuittaan paketin itselleni ja lähden autolle.
Vierailija kirjoitti:
Kehuskelee ostoksilla mutta ei kerto mikä verkkokauppa kyseessä..... Just just.
Eikö netin uumenista omatoimisesti mitään löydy? Ei vaan minkäänlaista tietoa, jotain edes pientä otsikkoa, että täältä vois tilata? Itse aikoinani sieltä selailin ja tein koetilauksen. Hyvin toimi. Toisenkin liikkeen löysin ja niiden sivut oli selkeemmät. Hinnat on aika tarkkaan samat kummassakin. Molempia käytän edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mites tullaamiset sun muut?
Tulli tekee pistokokeita tarkemmin tämän vuoden loppuun sen jälkeen ei vielä tietoa.
En ole tänä vuonna tilannut juurikin tullitarkastusten takia koska mun säkällä ne jää tulliin.
No Saksassa 16-vuotias saisi ostaa oluita ja viinejä kaupasta ja 14-vuotias saisi nauttia ravintolassa mietoja alkoholijuomia, jos hänellä on joku sukulainen mukana ravintolassa. Eikä ne Saksassa kysy normaalisti edes suurten kaupunkien ulkopuolella papereita, vaikka nuoret kävisivät alkoholiostoksilla.