Tilasin Saksasta olutta, viiniä ja karkkia- melkoinen lasti tulossa!
Ihania saksalaiskarkkeja eri tuotteina 3,180 kg
Kolme olutlaatikkoa, kolme siiderilaatikkoa, 10 litraa viiniä viidessä tonkass ja 24 pullon valikoima minipulloja viinoja.
Kotiintoimitettuna maksoi 64 euroa!
Suomessa melko korkea verotus- kyllä nyt on aika irrottautua sdpn tasapäistävästä veropolitiikasta ja poliitikkojen, kuten Sannan, ostetusta suosiosta jossa ihmisille luvataan keskiluokkainen elintaso työttöminä jos vain äänestävät vasemmistoa!
N34 joka EI hyväksy rajojensa jakelua sosiaalipummeille elämäntapa työttömille vaan haluaa käyttää ansaitsemansa rahansa itse (koska MINÄ haluan😅)
Kommentit (73)
Mistä tilasit, siis mikä verkkokauppa?
Oikein.
Sitten kun on viinit kaupassa niin voin harkita tilaamisen lopettamista.
Tilasin 3 laatikkoa olutta: tanskalaista, ja kahta eri ruotsalaista olutta. Pahvilaatikossa tuli lähipostiin reilun viikon kuluttua. Euron tölkki tuli hinnaksi.
Viinitonkat kesäksi tilasin niin että tulivat perille just ennen juhannusta. Halvin oli 3,95 mutta sitä ei saanut tilata kuin 1/tilaus. 6 tonkkaa mahtui yhteen laatikkoon ja hyvin riitti kesän yli. Luulen, että yksi valkkaritötsä on vielä kellarissa.
Hyvin toimii tilaukset.
Työttömien kannattaa tilata tuolta myös. On paljon halvempaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko alaikäisiltäkin :D
Ei henkkarit tarvii postiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä verkkokauppa?
Me tilataan semmoisesta joka toimii saksassa, pohjois-saksassa. Siitä Hampuriin ja sieltä suoraan suomeen. Toki meidän tilaukset on niitä max 20 kg paketteja eikä mitään lavakuljetuksia.
Saksalaiset oluet ja viinithän ovat ihan parhaita, mitä maailmasta saa, jollei lasketa itävaltalaisia lukuun. Alko ja suomalaiset kaupat eivät vaan juurikaan tuo näitä maahan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 3 laatikkoa olutta: tanskalaista, ja kahta eri ruotsalaista olutta. Pahvilaatikossa tuli lähipostiin reilun viikon kuluttua. Euron tölkki tuli hinnaksi.
Viinitonkat kesäksi tilasin niin että tulivat perille just ennen juhannusta. Halvin oli 3,95 mutta sitä ei saanut tilata kuin 1/tilaus. 6 tonkkaa mahtui yhteen laatikkoon ja hyvin riitti kesän yli. Luulen, että yksi valkkaritötsä on vielä kellarissa.
Hyvin toimii tilaukset.
"Hyvin riitti kesän yli". Sitä on sitten saanut lipittää koko kesän. Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe rähmä.
N17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan alaikäinen hakea lähetyksiä postista. Nuohan ovat ulkomaisia postipaketteja , ei niissä lue mitään "Sisältää alkoholia, Luovutus vain 18 vuotta täyttäneille EU:n alueella".
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu.
Jos yrität niin lähtee automaattisesti tieto poliisille ja lasu.
En osta Suomesta mitään jos ei ole pakko. Itse olen jo vuodesta 2010 ostanut paljon ulkomailta ja säästöä on tullut. En osta Suomalaisia elintarvikkeita, ovat pahanmakuisia ja kalliita. Aikoinaan koirani ei suostunut syömään saarioisten lihaperunasoselaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan alaikäinen hakea lähetyksiä postista. Nuohan ovat ulkomaisia postipaketteja , ei niissä lue mitään "Sisältää alkoholia, Luovutus vain 18 vuotta täyttäneille EU:n alueella".
Nykyisin järjestelmä ilmoittaa. Jos on k18 tavaraa.
Niin mikä kauppa? Mitrs tämä veroasia nyt meneekään? Ne pitää huolehtia itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin järjestelmä ilmoittaa. Jos on k18 tavaraa.
Ihan oikeasti. Ei tosiaan ole mikään pila. Ikä on todistettava postissa. Ihan samoin, kun kaupassakin. Ennen olisi varmaan voinnu mut ei enää. Voitte vaikka kokeilla.
Kiitä Petterin hallitusta, että verovapaa myynti sallittiin...