Onko joku osa-aikatyöläinen lopettanut työkkärin asiakkuutta?
Työnhakupakon ja työkkärin soittelun myötä? Minä lopetin, ja tuloista lähti ainakin 500 euroa. Suojaosan ja lapsikorotusten poiston myötä kukaan ei kohta enää tee osa-aikatöitä.
Kommentit (25)
Olen harkinnut. Päätinkin jo, mutta epäröin vielä. Aion ottaa puheeksi, kun seuraavan kerran soittaa ja kysyä, että onko sitten mahdollista palata, jos työt vähenee. Mulle ei jää enää maksettavaa päivärahaa jatkossa muutenkaan.
Kauhea työnhakupakko laittaa yksi (1) hakemus kolmessa kuukaudessa. Ja soittojakin on samassa tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
En koska rahoille on käyttöä. Mutta koko ajan sitä mietin, työkkärin asiakkuus on heikentänyt mielenterveyttäni. Ei ole hyväksi ihmiselle. Sit kun suojaosa poistuu ehkä teen vain osa-aikatyötä ja lemppaan työkkärin pois mun elämästä.
Millä sitten elät??
Vierailija kirjoitti:
Minulle sattui virkailijaksi täti, joka alkoi ihan tosissaan painostaa ja käski hakea muualle töihin, vieläpä firmaan jossa olen ennenkin ollut ja jonka tiesin olevan huono.
Sama täällä, virkailija oikein innostui ja käski hakemaan paikkaan, josta aiemmin olin saanut loparit.Oli haettava kera suuren vitutuksen, nolotti. No en tietenkään ees haastatteluun päässyt enkä ikinä olisi halunnutkaan moiseen paikkaan.
Ei kannata, otan kaikki avunannot vastaan, kivahan se on kun joku tsemppaa hakemaan töihin, kun ei itselleni ole mieleen juolahtanut.