Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon ihastuksesta työkaveriin. Vaikutti kiinnostuneelta. Mut olikin vissiin vaan kohtelias

Vierailija
24.08.2023 |

Ärsyttävää kun menin tykästymään pahasti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä lähtee. Saattaa ottaa hiukan aikaa, mutta luota prosesssiin.

Vierailija
2/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä prosessi?

Tulee vain mieleen työpaikasta lähtö, mutta vaikea löytää uutta paikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä prosessi?

Tulee vain mieleen työpaikasta lähtö, mutta vaikea löytää uutta paikkaa...

Siihen ajatusprosessiin jota käyt päässäsi, kun tajuat, ettet olekaan hänen silmissään yhtä kiinnostava kuin hän on sinun silmissäsi. Jos työpaikka on mieleinen, sitä ei kannata yhden ihastumisen takia mennä vaihtamaan.

Vierailija
4/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kun olen samassa tilanteessa. Hölmöläisen hommaa, ylitulkitsin toisen kiinnostuksen. Miksi se tuntuu torjunnalla, vaikka kukaan ei edes tehnyt aloitetta?

Vierailija
5/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan kun olen samassa tilanteessa. Hölmöläisen hommaa, ylitulkitsin toisen kiinnostuksen. Miksi se tuntuu torjunnalla, vaikka kukaan ei edes tehnyt aloitetta?

Just toi vika. Tekee vähän kipeetä ;/

Tsempit!

Ap

Vierailija
6/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et ole sentään varmaan harrastanut sen kanssa seksiä? Helppo unohtaa joku etäinen ihastus.

Vierailija
7/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin kertapano toimii hyvin.

Vierailija
8/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinä et ole sentään varmaan harrastanut sen kanssa seksiä? Helppo unohtaa joku etäinen ihastus.

Ei valitettavasti mulle ole. Ihastun aina tosi kovasti. Kunpa olisikin helppoa

Vierailija
9/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsempit!

Ap

Juttelet sen kanssa enemmän, niin selviää, onko teillä yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
10/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä on tylsää niin se toinen voi piristää itseään flirttailemalla sulle. Ei se vielä tarkoita mitään

Vierailija
11/24 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsempit!

Ap

Juttelet sen kanssa enemmän, niin selviää, onko teillä yhteistä tulevaisuutta.

Parempi että antaa olla ja puhuu vain työasioista.

Vierailija
12/24 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei olekaan kiinnostunut AP?

Vierailija
13/24 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on vapaa niin voi hyvinkin kiinnostua sinusta myöhemmin. Oisko mitään työpaikan illanviettoja tms.. alkoholikin vois auttaa tutustuun paremmin.

Vierailija
14/24 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on vapaa niin voi hyvinkin kiinnostua sinusta myöhemmin. Oisko mitään työpaikan illanviettoja tms.. alkoholikin vois auttaa tutustuun paremmin.

On pari sellaistakin ollut, samassa seurueessa oltu ja joku hetki kahdestaankin, mutta ei tule mitään aloitetta. Sitten tulee juuri tuollainen torjuttu olo, mistä joku mainitsikin.

Hän on "tasokkaampi" joten itse en kehtaa 😁

Vierailija
15/24 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei tajua sinun olevan kiinnostunut, koska ei ole työpaikalla etsimässä kumppania. Se ei välttämättä tarkoita, ettei sinulla olisi mitään mahdollisuuksia. Voit vaikka kysyä, jos haluaa jossain somessa olla yhteydessä tms. Jos on joku yhteinen harrastus tai kiinnostuksen aihe, niin voitte siitä aloittaa jonkun viestittelyn. Ei ihan kylmilteen varmaan työkaveria kannata pyytää treffeille. Toisaalta ei kannata vaihtaa työpaikkaakaan vaan siksi, että toinen ei ole siinä mielessä kiinnostunut. Kyllä se ihastus siitä pikkuhiljaa katoaa, varsinkin jos alat katsella muita töiden ulkopuolella.

Vierailija
16/24 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, niin kertapano toimii hyvin.

Voibolla jos hyvä pano justiinsa päivastoin että into vaan lisääntyy

Vierailija
17/24 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen kiinnostunut sinusta, mutta olen jännittäjä. Tule tekemään itseäsi tykö ja voimme tutustua enemmän. Toki mieluummin tutustuisin työpaikan ulkopuolisessa ympäristössä. Paine töissä muiden ollessa läsnä on kuitenkin aina suuri. Se sosiaalinen häpeä, jos olenkin tulkinnut sinut väärin.

Vierailija
18/24 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä aloite. Itse olin ihastunut kahden vuoden ajan. Sitten lähennyimme eräissä bileissä. Myöhemmin alkoi suhde. Mies harmitteli kovasti etten ollut aikaisemmin ilmaissut mitään ihastumisesta. Hän ei aavistanut mitään. Yhdessä oltu jo vuosia ja tunne edelleen sama.

Vierailija
19/24 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että kyseinen henkilö ei ole varattu? Kyllä varatutkin kiinnostuvat joskus muista ihmisistä, mutta ei se tarkoita että oikeasti olisivat kiinnostuneet vaihtamaan parisuhdetta. Siksi sitä aloitetta ei tule. Moni mies/ nainen kuitenkin vähän leikkii tulella kun nauttii imartelevasta huomiosta

Vierailija
20/24 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pari sellaistakin ollut, samassa seurueessa oltu ja joku hetki kahdestaankin, mutta ei tule mitään aloitetta. Sitten tulee juuri tuollainen torjuttu olo, mistä joku mainitsikin.

Hän on "tasokkaampi" joten itse en kehtaa 😁

Naiset ihastuvat oman tasonsa ylittäviin miehiin.

Palstamiehiltä kuultua, jonka palstanaiset kiistivät kuten koko tasoteoriankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän