Tilasin tän laukun, mitä mieltä.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.pihkacollection.fi/products/vida-black
Minä tilasin tuon, ja väitän, että on huomattavasti tyylikkäämpi kuin sinun.
Älkää riidelkö raharikkaat. Minä ostan tuollaisia vastaavia laukkuja kirpputoreilta.
Joopa joo. Hyvä, että sinulle toisten paskoma laukku kelpaa, minulle ei.
Osaan puhdistaa ne. Ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät siitä, se on silloin ihan paras:) Itse ostin jokin aika sitten linkin Bulgari-laukun, koska mun oli vain pakko saada se:D
https://www.bulgari.com/en-int/bags-and-accessories/womens/bags/shoulde…
Ei tää on upee!
Kyllä saa itseensä satsata, jos omilla rahoillaan ostelee.
Värit voi tietysti näyttää kuvassa erilaiselta, mutta en haluaisi tuollaista suomuisen näköistä, ja näyttää ihan likaiselta.
Karmea hinta. Laukusta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas yksinhuoltajakotiäidit turhautuneina kiukuttelevat jollekulle, jolla on oma palkaa ja rahaa ostaa laukku ihan kaupasta, huoh.
Oletteko niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä anopin kanssa ei tarvitse edes yrittää tulla toimeen, ja ihmisten kanssa pannaan välit poikki yhdestä poikkipuolisesta sanasta? Hmm, miksikähän olettekaan päätyneet yksin sinne vuokrakämppään.
Aloituksella siis tähdättiin juuri tähän.
No, sait kirjoitetuksi! Jotain tyydyttyi.
Kiva laukku! Hyvä ostos! Voisin käyttää tuota mustaa versiota, ruskea ei sovi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas yksinhuoltajakotiäidit turhautuneina kiukuttelevat jollekulle, jolla on oma palkaa ja rahaa ostaa laukku ihan kaupasta, huoh.
Oletteko niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä anopin kanssa ei tarvitse edes yrittää tulla toimeen, ja ihmisten kanssa pannaan välit poikki yhdestä poikkipuolisesta sanasta? Hmm, miksikähän olettekaan päätyneet yksin sinne vuokrakämppään.
Rahaa ja omaisuutta löytyy, puoliso ja lapset. Merenranta-talo. Elämän arvot hyvin erilaiset. En ikinä maksaisi laukusta tuollaista hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksella siis tähdättiin juuri tähän.
No, sait kirjoitetuksi! Jotain tyydyttyi.
Tyhjä kun on ihminen.
Ruma väri ja aivan kamala lukko-osa. En ostaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät siitä, se on silloin ihan paras:) Itse ostin jokin aika sitten linkin Bulgari-laukun, koska mun oli vain pakko saada se:D
https://www.bulgari.com/en-int/bags-and-accessories/womens/bags/shoulde…
Ei tää on upee!
Kyllä saa itseensä satsata, jos omilla rahoillaan ostelee.Värit voi tietysti näyttää kuvassa erilaiselta, mutta en haluaisi tuollaista suomuisen näköistä, ja näyttää ihan likaiselta.
Karmea hinta. Laukusta.
Sen kuuluukin näyttää tuolta, koska sen materiaalina on ollut käärmeen nahka:D Laatuunsa nähden laukku ei edes ollut erityisen kallis. 5000 euroa ylittävät ovat mun mielestä sellaisia.
On se tylsä. Spadella on kivojakin laukkuja
Ihan ok. Ajaton, menee monta vuotta.
En pidä, liian pieni ja jäykän virkamies/naismainen. Hyvä jos sinä itse pidät siitä.
Mitä maksoi, en löytänyt hintaa? Peruslaukun näköinen, toivottavasti ei ollut kallis.
Vierailija kirjoitti:
Neutraali ja siisti. Sopii varmasti moneen käyttöön. Jos itse tykkäät siitä, niin hyvä!
Varmaan sopii viidakon jätöksille muttei meille tanssii tähteiden kans tytteleille.