Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sivupepusta pääsee eroon, jumpalla, salilla vai joogalla?

Vierailija
24.08.2023 |

Omistan todella ison ja huomiota herättävän sivupepun, sopivien farkkujen löytäminen tuskaista.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Jenkkakahvat ovat keskivartaloon, vyön yläpuolelle tulleet makkarat.

Mikäs tämä sivupeppu sitten on?

Alalantiota/takapuolta leventävä rasvakudos?

Sehän on vain naisellista.

Ei ei tämä näyttää takaa päin laatikolta, kun ennen oli vähän päärynä takaa päin. Ja toden totta housut eivät istu hyvin. Eroon on päästävä, eihän se vaadi kuin vähän liikuntatavan muutosta. 

Vierailija
62/73 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ongelma on housuissa. Ei normaalissa naisen vartalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jutut miesten sivupepusta?!

Vierailija
64/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ihastellaan kardashian peppua ja nyt ne törröttävät lonkat/hirvee beba onkin vakava asia. Onneksi olen pienipeppuinen ilman rasvalonkkia. Rasva muuallakaan elimistössä ei ole hyvä, kun naiset on treenanneet sen ison beban niin kuinkas käy kun treenaus loppuu? No se lätsähtää alas. Hah.

Vierailija
65/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemällä.

Vierailija
66/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko tämä aina vain naisia vai onko miehillä jotain sivulta näkyvää? Mitä se on.

Vierailija
67/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kommentoijista ei selkeästi ymmärrä mistä on kyse.

Vierailija
68/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kommentoijista ei selkeästi ymmärrä mistä on kyse.

Ja hyvä niin.

Vierailija
69/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, paino 55 ja pituus 167, lihasmäärä ja rasvan määrä normaalit. Ja mulla on tollaset. Ihan törkeetä kirjottaa tollanen artikkeli. Ei mitään kiinnostusta alkaa rakentaa lihasmassalla jotain erinäköistä lantiota, kun tältä se jo matalalla rasvaprosentilla näyttää eli sinne se rasva vaan eka menee. Jos haluisin eroon noista "sivupepuista" (hyi oksennus mikä sana) niin mun pitäs rakentaa sikana lihasta tohon johonkin lantioluiden kohdalle (aika mahdoton homma) tai sit kaikki rasva pois reidestä, koska luukin levee siitä kohti (rasvaimu tai keskitysleirilaihis)

Vierailija
70/73 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumiankan pakaraimplanteilla tulee oudot möykyt sivullle.

Vierailija
71/73 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaiset ihan teini-iästä saakka. Olen aina liikkunut paljon, mutta eivät ole mihinkään hävinneet. Kun painoa on hieman enemmän, niin siihen kohtaan kertyy toki rasvaakin. Olin muutaman vuoden todella laiha, mutta eipä tuo ruumiinrakenne mihinkään hävinnyt, kun samassa kohdassa tuntui ihan selvästi luuta. Liittyy ihan selvästi leveälantioisen ruumiinrakenteeseen.

Isäni sisko oli ruumiinrakenteeseen ihan samanlainen ja tuo kohta lantiosta/reidestä erottui vielä ennen kuolemaansa hänen ollessaan ihan kuihtunut syövän seurauksena.

Vierailija
72/73 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tuollaiset ihan teini-iästä saakka. Olen aina liikkunut paljon, mutta eivät ole mihinkään hävinneet. Kun painoa on hieman enemmän, niin siihen kohtaan kertyy toki rasvaakin. Olin muutaman vuoden todella laiha, mutta eipä tuo ruumiinrakenne mihinkään hävinnyt, kun samassa kohdassa tuntui ihan selvästi luuta. Liittyy ihan selvästi leveälantioisen ruumiinrakenteeseen.

Isäni sisko oli ruumiinrakenteeseen ihan samanlainen ja tuo kohta lantiosta/reidestä erottui vielä ennen kuolemaansa hänen ollessaan ihan kuihtunut syövän seurauksena.

Takareidet ja pakarat voi olla heikot ja huonosti aktivoituvat vaikka liikkuisi näennäisesti paljon. Tuossahan on kyse lihasten heikkoudesta eikä ylipainosta.

Vierailija
73/73 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tekemään lantionnostoja joku aika sitten ja nyt huomasin, että multa on hävinnyt nuo lerpakkeet! Mitään muita muutoksia en ole tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän