Miten sivupepusta pääsee eroon, jumpalla, salilla vai joogalla?
Omistan todella ison ja huomiota herättävän sivupepun, sopivien farkkujen löytäminen tuskaista.
Kommentit (73)
minulla ei ole aiemmin ollut noita ylimäärisiä pahkuroita kankkujen sivussa, mutta nyt on tullut, kun ikää on 55+. Paino on pysynyt samana koko aikuisiän. Saa nähdä saanko nuo pois, juoksemalla ja tekemällä askelkyykkyjä
Jenkkakahvat ovat keskivartaloon, vyön yläpuolelle tulleet makkarat.
Mikäs tämä sivupeppu sitten on?
Alalantiota/takapuolta leventävä rasvakudos?
Sehän on vain naisellista.
Jos on etu-, sivu- ja takapeppu, tuleeko niistä kaikista kakkaa?
Vierailija kirjoitti:
minulla ei ole aiemmin ollut noita ylimäärisiä pahkuroita kankkujen sivussa, mutta nyt on tullut, kun ikää on 55+. Paino on pysynyt samana koko aikuisiän. Saa nähdä saanko nuo pois, juoksemalla ja tekemällä askelkyykkyjä
Jalka- ja pakaralihaksia vahvistamalla lähtee. Lisäpainot avuksi.
Miksi naiset haluaa ison takapuolen? Sehän ruma ja epäkäytännöllinen. Ei mahdu kunnolla lentokoneen tai muuhun kapeaan istuimeen. Tekee kävelystä vaappuvaa sekä huvittavan näköistä. Kaikenkaikkiaan typerä muoti. Ennen sitä hävettiin. Kuka sanoi naisille että iso takapuoli on tavoiteltava? Miehetkö?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sivupeppu
Tarkoittaa ehkä lantiota.
Tämä on taas että kaikki naisen kehon muodot yritetään näyttää ongelmina.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyseessä on taas, joku naisen kehossa oleva "vika", josta naiset voivat olla epävarmoja.
Naiset niitä itse keksii ja sitten lopulta syytetään miehiä. Ne siat. Luo hirveitä paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sivupeppu? Tarkoitatko jenkkakahvoja?
Oletettavasti.
Joku nuori toimittaja ei ole ilmeisesti tuntenut vanhaa käyttökelpoista termiä.
"Moni nainen haluaisi eroon lantion sivuille ilmestyvistä ”siivistä” eli sivupepusta. Asia ei kuitenkaan ole pelkästään esteettinen, vaan kertoo karua kieltä vartalon ja lihasten kunnosta."
Lähde: Iltalehti
Ne on jenkkikset
Vierailija kirjoitti:
Siis sulla on luonnostaan BBL ja haluat siitä eroon? Jotkut naiset riskeeraa henkensä ja maksaa 10-100 000€ saadakseen tuommoisen.
Väärä suunta. Ei ne sivulle levitä vaan taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluaa ison takapuolen? Sehän ruma ja epäkäytännöllinen. Ei mahdu kunnolla lentokoneen tai muuhun kapeaan istuimeen. Tekee kävelystä vaappuvaa sekä huvittavan näköistä. Kaikenkaikkiaan typerä muoti. Ennen sitä hävettiin. Kuka sanoi naisille että iso takapuoli on tavoiteltava? Miehetkö?
Mä en halua. Olenko ainut nuori nainen joka ei oikein jaksa keskittyä ulkonäköasioihin? Kroppa on sellainen minkä Luoja on luonut.
Vierailija kirjoitti:
Siis ratsarit (ratsastushousufläsä, pahkurat lonkkien/yläreisien kohdalla)? Ihme sievistelyä, "sivupeppu".
Noista on kiva pitää kiinni rakastellessa.
Meillä sivupeppu tarkoittaa salarakasta tyyliin "kävitkö taas vetämässä sivupeppua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sivupeppu
Tarkoittaa ehkä lantiota.
Tämä on taas että kaikki naisen kehon muodot yritetään näyttää ongelmina.
Muhkea lantio on kiva.
Miksi naisen pitäisi näyttää pojalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyseessä on taas, joku naisen kehossa oleva "vika", josta naiset voivat olla epävarmoja.
Naiset niitä itse keksii ja sitten lopulta syytetään miehiä. Ne siat. Luo hirveitä paineita.
Tuo juttu on miehen kirjoittama.
Markkinoi tuossa tomerana sellaista, että normaali naisen lantio on ongelma ja terveysriski 🤦
Lantiolla ja reisillä sijatseva rasva nimenomaan EI ole terveysriski.
Siis päärynävartalohan on terveellinen ja hyvä. Lantiolle kertyvä rasva ei ole haitallista. Ja ainakin itsellä tuohon kohtaan jo ihan luusto tekee sen leveimmän kohdan, teki jo silloin kun painoa oli hädin 40 kg.
Vierailija kirjoitti:
Glute bridge
_Rankka_ kuukausien/vuosien salitreeni ja terveellinen ruokavalio yhdistettynä aktiiviseen elämäntyyliin, joka pitää jalkojen lihakset aktiivisena pitkin päivää. Valitettavasti ainut täsmäkeino ja oikotie onneen on plastiikkakirurgia, muuten kehon muokkaus etenkin alavartalossa on kovaa ja pitkäjänteistä työtä eikä mikään yhden spesifin lihaskuntoliikkeen juttu.
Samaa mieltä. Tyhjästä tehdään ongelma.