Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
19821/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen,tämä viesti on aika piikikäs ja kyrsiintynyt.

Mua kiinnostaisi kyllä jutella ihan Kärtsy-jutuista täälläkin, mutta nyt on ollut aktiivista keskustelua muillakin palstoilla. Siks toisekseen, ei huvita tänne nyt kauheasti kirjoitella, kun Joost-saarnaaja on tämän paikan ominut. En ole Joostin musan ylin fani, mutta ei mulla ole myöskään mitään häntä vastaan. En vaan tajua, miksi Kärtsän jutuille tarkoitetulla palstalla pitäisi joka viestissä puhua Joostista. Välillä kirjoittaja puhuu pitkästi Joostista ja sitten "oikeuttaa" viestinsä lisäämällä jotain pientä aiempaan hölinäänsä liittymätöntä K-juttua. Ihme touhua. 

Joos oli Kärtsän kanssa lavalla, joo. Niin oli Erikakin. Ei hänestä täällä samalla tavalla vaahdota, vaikka on ihan samaan tapaan yhteisbiisi Kärtsän kanssa. 

Vierailija
19822/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo mä ymmärrän sen että pelkät spontaanit pitkät Joost-postaukset on vähän turhia Käärijä-aiheisessa ketjussa. Ongelma mulla henkilökohtaisesti on vaan se, että fanitan yhtä lailla molempia, joten en malta olla tarttumatta myös Joost-juttuihin, kun joku muu ensin kirjoittaa jotain kiintoisaa 😅 Sori, yritän vähän rajoittaa. Mutta en voi tietysti puhua kuin omasta puolestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19823/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään yksi tyyppi joka Joostista kirjoittelee. Sitten jos perustaa keskustelun Joostille, niin seuraavana joku ihmettelee miks täällä puhutaan K:sta. Mä en ymmärrä mikä ongelma, kun nämä toisiinsa liittyy halusitte tai ette. Ihme valitusta sen sijaan että skippaa viestit. Täällä on vähän Käärijästäkään mitään ollut, ja sitä asiaa on turha pistää Joostin piikkiin. 

Vierailija
19824/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyllä on tänään hyvin ansaittu välipäivä. Seuraavaksi huomenna perjantaina loppuunmyyty Heaven Lontoossa. Voin kuvitella, että tunnelma tulee olemaan katossa! :) Pieni huomio vanhempaan tuotantoon liittyen, että Välikuolema on nyt myös ylittänyt Spotifyssa 8M striimiä! Sieltä ne vanhatkin ponnistaa! :D

Vierailija
19825/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo mä ymmärrän sen että pelkät spontaanit pitkät Joost-postaukset on vähän turhia Käärijä-aiheisessa ketjussa. Ongelma mulla henkilökohtaisesti on vaan se, että fanitan yhtä lailla molempia, joten en malta olla tarttumatta myös Joost-juttuihin, kun joku muu ensin kirjoittaa jotain kiintoisaa 😅 Sori, yritän vähän rajoittaa. Mutta en voi tietysti puhua kuin omasta puolestani.

Lisään vielä, että kun seuraan aktiivisesti myös muita Käärijä-ketjuja nyt, niin tuntuu usein että kaikki häneen liittyvä on siellä jo sanottu. Sen lisäksi niissä puhutaan jatkuvasti myös Joker outista. Mua ei se bändi kiinnosta lainkaan, mutta ei myöskään haittaa, ohittelen vaan ne jutut. Olisi sitten kiva jos olisi paikka missä voi puhua myös niistä Käärijän kanssa tekemisssä olevista muista artisteista, jotka mua sen sijaan kiinnostaa. Täällä varmasti saa, kunhan ei mennä liiallisuuksiin. (Sitä yhtä canceloinnin yrittäjää en laske.)

Vierailija
19826/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bananas ensiesitys Pariisissa.

Vierailija
19827/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi Joost-keskusteluun kyllästynyt. Toivoisin, että tämä ketju pysyisi Käärijä-ketjuna. Toki esim. silloin kun Joost esiintyi Käärijän keikalla tai Trafikista puhutaan niin Joost liittyy siihen. Mutta vaikka Europapasta puhuminen tai Joostin mahdollisesta tulevasta Euroviisu-osallistumisesta keskustelu voitaisiin käydä muualla.

Vierailija
19828/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksesta perustaa Joostille oma ketju totean puolestani, että en näe sille tarvetta ainakaan tässä vaiheessa, kun todella hyviä keskusteluja on mahdollista käydä Joostin lukuisissa Ig-faniryhmissään. Mutta on mukava saada välillä lukea Joostiin liittyvää tästäkin ketjusta ja joskus sopivassa asiassa itsekin hänestä kirjoittaa. Olen onnellinen sekä Käärijän että Joostin puolesta, että ovat ystävystyneet vuosi sitten. 

Tämän Kääriä ketjun säännöissäkin todetaan mm. "... musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista."  Yhteisten biisien ja musiikki-videoiden teko toisen artistin kanssa samoin kuin yhteiset esiintymiset keikoilla ovat juuri noita. Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Valtaosalla onnistuu eri ketjuissa tarvittaessa ohittelu. Mikä siinä joillekin on vaikeaa.

Vierailija
19829/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotuksesta perustaa Joostille oma ketju totean puolestani, että en näe sille tarvetta ainakaan tässä vaiheessa, kun todella hyviä keskusteluja on mahdollista käydä Joostin lukuisissa Ig-faniryhmissään. Mutta on mukava saada välillä lukea Joostiin liittyvää tästäkin ketjusta ja joskus sopivassa asiassa itsekin hänestä kirjoittaa. Olen onnellinen sekä Käärijän että Joostin puolesta, että ovat ystävystyneet vuosi sitten. 

Tämän Kääriä ketjun säännöissäkin todetaan mm. "... musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista."  Yhteisten biisien ja musiikki-videoiden teko toisen artistin kanssa samoin kuin yhteiset esiintymiset keikoilla ovat juuri noita. Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Valtaosalla onnistuu eri ketjuissa tarvittaessa ohittelu. Mikä siinä joillekin on vaikeaa.

Joostista jauhetaan tässä ketjussa paljon sellaista, joka ei liity mainitsemiisi asioihin. Esim. hänen Euroviisu-kohunsa.

Vierailija
19830/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joostista jauhetaan tässä ketjussa paljon sellaista, joka ei liity mainit

Euroviisukohuista on tainnut jauhaa vain se, joka jatkuvasti nostaa esille tämän, ja kertoo ettei halua siksi lukea täällä Joostista mitään koska häntä kuuluu vihata.

Vierailija
19831/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosteessa olevista pätkistä kolmas on Autiomaa, neljäs Bananas ja viides Peoples Champion, eli ensimmäinen ja toinen ovat sitten sellaisia, joista vielä ei tiedä tuon enempää.

https://www.tumblr.com/ddarkcrown/764241005096648704/im-screaming?sourc…

Vierailija
19832/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa Erika tulla huomisen Lontoon keikalle Ruoskan esitykseen. Hän postasi just stoorin Lontoosta

Vierailija
19833/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19834/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuva Kärpystä ja Jessestä Urheilujätkän esittämisen jälkeen Münchenissä.

https://www.tumblr.com/lavonq/764114823983267840/im-in-pieces?source=sh…

Vierailija
19835/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa Erika tulla huomisen Lontoon keikalle Ruoskan esitykseen. Hän postasi just stoorin Lontoosta

Kyllä, on stoorissa vahvistanut sen, että hän on mukana Kärtsän kanssa Lontoon keikalla! :) Se on kyllä kiva, onhan Ruoska vielä parempi, kun esittävät sen yhdessä!

Vierailija
19836/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän Amsterdamin keikka kokonaisuudessaan! 

Vierailija
19837/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Mä kuuntelen koko ajan myös vanhoja biisejä. Harmittaa että Morgan ei oo Spotifyssä. 

Vierailija
19838/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19839/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EBU:ssa on meneillään muutoksia, mutta olennaista on myös, että artistit, delegaatiot ja yleisradioyhtiöt sitoutuvat noudattamaan sääntöjä, joihin kuuluu myös ei-poliittisuus ja hyvä käytös kaikkia kaikkia kohtaan ml. kanssakilpailijat ja tuotannon työntekijät.

Toivotaan, että jatkossa myös Hollannista ja Suomesta tulevat artistit ja työntekijät pystyvät näihin sääntöihin sitoutumaan. Viime viisuissa Hollannin edustaja etunenässä veti mukaansa monia muita mukaan kiusaamiseen.

Surkeinta oli ettei Käärijä sanoutunut irti kiusaamisesta. vaan lähti samalle linjalle. Kiusaaminen ei ole koskaan oikein, vaan kaikki ansaitsevat tulla kohdelluiksi hyvin ihan riippumatta siitä mistä maasta ovat kotoisin, minkä värisiä ovat, mitä uskontoa tunnustavat, mitä kieltä puhuvat..

Vierailija
19840/20846 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes! Mä kuuntelen koko ajan myös vanhoja biisejä. Harmittaa että Morgan ei oo Spotifyssä. 

Minäkin pidän Morganista, olisi kyllä kiva, että sekin löytyisi Spotifysta!