Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
19221/20844 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katselin videoita sieltä viime syksyn Antwerpenin keikalta, kun halusin nähdä sen sillä silmällä että mitä se Joost on siellä nähnyt. Niin täytyy kyllä sanoa että hyvin se meidän Kärde kyllä veti! Mulla olikin muistikuva että just se keikka oli mun oma suosikki Eurotourilta, ja kylläpä olikin kunnollinen show.

Oliko se sama keikka, jolta Lorenzo livetti? 😃  Hyvä idea katsoa noita klippejä niillä keikoilla oli niin hyvä tunnelma. K kehui suosikikseen Berliiniä, pitää tsekata se myös.

Oli mun muistaakseni just se Lorenzon livettämä 😁 Voi kun saatais tämänkin vuoden eurotourilta jotain kautta liveä, oli niin huippua myötäelää reaaliajassa kiertuetta täältä koti-Suomesta! Vaikka sehän ei kai ole ns. hyväksyttävää käytöstä kuvata sillälailla. Mutta itse olisin kyllä valmis vaikka maksamaan, vaikka ihan useamman kympinkin siitä, jos olisi jossain saatavilla keikoilta ns. luvallinen live! Voisivat vaikka kiinnittää vaikka piuhamiehen loossiin striimauslaitteen 😄

Vierailija
19222/20844 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorenzon ig-profiilissa on et hänen seuraava reissu olis Suomeen. Sen lisäksi et siel on myös all capseilla kot kotin sanoja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19223/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain mitään tietoa miten nuo Saksan keikat on myyneet tähän mennessä? Toisella palstalla joku kirjoitti, että se Ikaalisten välikeikka siirretään. Siitä oli joku kai Twitteriin laittanut. 

Tuosta Ikaalisen keikan siirrosta on myös Ikaalinen Spa Arena ilmoittanut, ei kuitenkaan ole vielä ilmoitettu mille päivälle.

https://ikaalinenspa.fi/tapahtumat-keikat/halloween-special-weekend-kaa…

Vierailija
19224/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun on näkynyt kommentteja Trafikiin tai Käärijä/Joost collabiin liittyen, että jos Käärijä, Joost ja Baby Lasagna tekis yhdessä biisin niin olis eeppisintä ikinä, tai että jos ne kolme tekis sitä sun tätä yhdessä niin olis maailman paras combo. 

Ei nyt sotketa mitään lasagneja tähän. Nää kaks on jo eeppisin combo ihan keskenään! En osaa yhtään kuvitella BL:ää mukaan tohon yhdistelmään. Ja eikös sen pitänyt olla niin, ettei siinä ole mitään samaa kuin Käärijässä, ei kerrassaan mitään yhteistä? Nyt kuitenkin haluttais niputtaa näitten kanssa samaan "oikeiden voittajien" kimppaan.

Sori rantti, mutta alko ärsyttää 😅

Vierailija
19225/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain mitään tietoa miten nuo Saksan keikat on myyneet tähän mennessä? Toisella palstalla joku kirjoitti, että se Ikaalisten välikeikka siirretään. Siitä oli joku kai Twitteriin laittanut. 

Saksan keikoista ei tosiaan ole tietoa, mutta vaikka niitä keikkoja siellä onkin jopa viisi, niin ei niitä lippuja ole silti myynnissä yhteensä kuin noin 4.650. Sen verran hyvin uskon kyllä lippujen myyvän Saksassakin, että aika täyteen keikkapaikat kyllä tulevat, vaikka ei ehkä joka paikassa ihan loppuunmyytyjä olisikaan. Siihen nähden on kyllä todella reilusti lippuja myynnissä UK:ssa. Siellä kun niitä keikkoja on nyt peräti seitsemän ja lippuja myynnissä yhteensä noin 12.300.

Vierailija
19226/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisiköhän tuo Ikaalisen keikka siirtoon? Muuten toi logistiikka on tosi toukka ja vaativa. 

Meni. Ikaalisten keikka on (ymmärrettävästi) siirretty. Uutta päivää ei vielä ole tiedossa 

Vierailija
19227/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun on näkynyt kommentteja Trafikiin tai Käärijä/Joost collabiin liittyen, että jos Käärijä, Joost ja Baby Lasagna tekis yhdessä biisin niin olis eeppisintä ikinä, tai että jos ne kolme tekis sitä sun tätä yhdessä niin olis maailman paras combo. 

Ei nyt sotketa mitään lasagneja tähän. Nää kaks on jo eeppisin combo ihan keskenään! En osaa yhtään kuvitella BL:ää mukaan tohon yhdistelmään. Ja eikös sen pitänyt olla niin, ettei siinä ole mitään samaa kuin Käärijässä, ei kerrassaan mitään yhteistä? Nyt kuitenkin haluttais niputtaa näitten kanssa samaan "oikeiden voittajien" kimppaan.

Sori rantti, mutta alko ärsyttää 😅

Ihanko totta. Jännä että BL:ä kaikkiin K yhteyksiin halutaan liittää. En siis itse seuraa BL tekemisiä tai musiikkia, mutta ei se Viisubiisi minusta mitään alt räppiä ollut. Joostilla ja BL:lla oli prepartyt ja Viisut aikaa bondata, mutta ei niistä kovin läheisiä tainnut tulla. Ainakaan sellaista kuvaa en ole saanut. BL faneista jäi viisuaikaan aika huono maku, joten jo sen takia toivon että K:n kanssa yhteisjuttuja ei tule. Itse artistia vastaan ei sinänsä ole mitään vaikka ei sen enempää kiinnostakaan. 

Vierailija
19228/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasiko joku muuten, että mainitsiko Wiwiblogs ikinä mitään Trafikista? Julkaisun aikaan en huomannut mitään mutta en muuten seuraa heitä. 

Vierailija
19229/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasiko joku muuten, että mainitsiko Wiwiblogs ikinä mitään Trafikista? Julkaisun aikaan en huomannut mitään mutta en muuten seuraa heitä. 

Mun on jo monta kertaa pitänyt kysyä samaa! Luulisi että kun viime viisujen sekä edellisen vuoden ikonisimmat artistit tekee yhteistyöbiisin, olisi se just heille herkkua sisältöä? Vai eikö Joostia sovi enää mainita, kun on edelleen asioiden selvittelyt kesken?

Mä seurailin wiwiblogsia viime vuoden viisuista lähtien aika pitkään, mutta jossain vaiheessa lopetin kun alkoi tuntua että joka päivä postaukset liittyy vaan Kaleeniin.

Vierailija
19230/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on jo monta kertaa pitänyt kysyä samaa! Luulisi että kun viime viisujen sekä edellisen vuoden ikonisimmat artistit tekee yhteistyöbiisin, olisi se just heille herkkua sisältöä? Vai eikö Joostia sovi enää mainita, kun on edelleen asioiden selvittelyt kesken?

Mä seurailin wiwiblogsia viime vuoden viisuista lähtien aika pitkään, mutta jossain vaiheessa lopetin kun alkoi tuntua että joka päivä postaukset liittyy vaan Kaleeniin.

Tätä mäkin ihmettelin kun yleensä kaikista uusista viisuartistien  julkaisuista tai kiertueista on postauksia. En tiedä oliko K:n uudesta Eurikiertueestakaan mainintaa. 

Vierailija
19231/20844 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako muuten kukaan, missä järjestyksessä ne Kärtsän ja Joostin videopätkät julkaistiin, joissa kävelevät Trafik-videon maisemissa? Kun mietin että sen lihaskimpun kanssa kulkevat niin rinta rottingilla viisutunnarin tahtiin, fiiliksellä että nyt mennään ja tuhotaan viisut! Ja sitten toisessa klipissä ovat turpiinsa ottaneen oloisia, Kärtsä selvästi ärsyyntyneen oloinen ja Joost jotenkin maansa myynyt tai väsynyt 😅

Vierailija
19232/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden nettisivuilla mainittiin Trafik sellaisessa "New music this week" postauksessa, jossa tekevät yhteenvetoa kaikista biiseistä joita entiset euroviisuartistit on julkaisseet, mutta muuten en ole nähnyt mainintaa.

Lopetin kyllä niiden ig:n seuraamisen aika pian tän vuoden viisujen jälkeen, että jos ovat stoorissa maininneet on voinut mennä ohikin itellä, mutta ainakaan niiden ig-seinällä ei näy.

Vierailija
19233/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden nettisivuilla mainittiin Trafik sellaisessa "New music this week" postauksessa, jossa tekevät yhteenvetoa kaikista biiseistä joita entiset euroviisuartistit on julkaisseet, mutta muuten en ole nähnyt mainintaa.

Lopetin kyllä niiden ig:n seuraamisen aika pian tän vuoden viisujen jälkeen, että jos ovat stoorissa maininneet on voinut mennä ohikin itellä, mutta ainakaan niiden ig-seinällä ei näy.

He jakoivat Ruissin yhteisesiintymisestä yhden stoorin, sen jonka Joostin kuvaaja kuvasi lavalta. Jakoivat sen tyyliin pari päivää myöhemmin, mutta taisi hukkua kaiken BL fanituksen sekaan. Harmittaa mun olisihan tuo ansainnut niin paljon enemmän huomiota. Sama se Kärtsän voittama äänestys - ei mitään reagointia siihen.

Vierailija
19234/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli jos Wiwiblogs unohtaa Kärtsän ja Joostin, mä unohdan Wiwiblogsin.

Tai siis, tokihan he saa postata ihan mistä ja kenestä huvittaa, mutta valitettavasti mulla ei oo sitten enää syytä seurata heitä. Kaikkea hyvää, mutta mä lähden omalle sivupolulleni omien mielenkiinnon kohteitteni perään. 😁

Vierailija
19235/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BL:n uusin biisi on ollut jo tovin ulkona, sillä on 300k striimiä... ei ihan siis samalla tasolla ole hänen fanikuntansa kuin K:lla edes yli vuoden K:n viisujen jälkeen

Vierailija
19236/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis, tokihan he saa postata ihan mistä ja kenestä huvittaa, mutta valitettavasti mulla ei oo sitten enää syytä seurata heitä. Kaikkea hyvää, mutta mä lähden omalle sivupolulleni omien mielenkiinnon kohteitteni perään. 😁

En ihan ymmärrä mitä Wiwiblogsille on tapahtunut. Seurasin vuosia mutta enää en pysty. Keskittyy ihan liikaa vain omiin suosikkeihinsa jopa Viisujen jälkeen. Ennen oli mielestäni paljon tasapuolisempia. Eivät mm tainneet haastatella W95mania kertaakaan ja sitten joistakin oli joka tapahtumasta jopa useita haastatteluja. No on vähän aiheen sivusta mutta seuraaminen jäi kun liikaa yrittää vaikuttaa seuraajiin. Liika suosio kai pilaa aina hyvät jutut. 

Vierailija
19237/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiro kysyy IG-stooreissaan "what u wanna know" ja on kysymykseen "New Käärijä music is coming?" vastannut "trafik still just a kid". Tämä on kai tulkittavissa niin, että uutta musiikkia Kärpyltä ei tule ihan vielä, kun Trafik! on vasta äskettäin julkaistu.

Vierailija
19238/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä mitä Wiwiblogsille on tapahtunut. Seurasin vuosia mutta enää en pysty. Keskittyy ihan liikaa vain omiin suosikkeihinsa jopa Viisujen jälkeen. Ennen oli mielestäni paljon tasapuolisempia. Eivät mm tainneet haastatella W95mania kertaakaan ja sitten joistakin oli joka tapahtumasta jopa useita haastatteluja. No on vähän aiheen sivusta mutta seuraaminen jäi kun liikaa yrittää vaikuttaa seuraajiin. Liika suosio kai pilaa aina hyvät jutut. 

En ole kauhean tarkasti seurannut, mutta muistan Windowsmanin peruneen esiintymisensä Malmön Wiwi-loungessa tai mikä se nyt tänä vuonna oli. Oliko suomalaisilla jotain pientä oiretta tms. ja olivat joka tapauksessa saaneet Käärijältä ohjeen, että älkää yrittäkö venyä ihan kaikkeen.

Vierailija
19239/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kauhean tarkasti seurannut, mutta

Ok, hyvä tietää. Itse kiinnitin huomiota prepartyjen aikaa Winmanin näkymättömyyteen. Mutta on tietysti voinut johtua myös artistista. 

Vierailija
19240/20844 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Granatos muistuttaa festareista ja Kärpyn kuva postauksessa ensimmäisenä! :)

https://www.instagram.com/p/C91g773M1JC/?hl=fi&img_index=1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan