Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
19041/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafik on toista päivää Suomen Spotify ykkösenä liki samoilla striimeillä kuin eilen. Kolmen kärki on todella pienillä striimieroilla, Mirella on noin 150 striimiä perässä toisena ja Korelon&Turisti noin 3500 striimiä vähemmän kolmantena.

Vierailija
19042/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trafik on toista päivää Suomen Spotify ykkösenä liki samoilla striimeillä kuin eilen. Kolmen kärki on todella pienillä striimieroilla, Mirella on noin 150 striimiä perässä toisena ja Korelon&Turisti noin 3500 striimiä vähemmän kolmantena.

Onko sulla jo päivittynyt toi lista? Mulla näyttää vielä eilistä sekä läppärillä että puhelimessa eli mm. tossa Trafikin edessä on se sininen pallukka merkkaamassa new entry. Jostain syystä mulla monesti nää sunnuntain listat päivittyy vasta illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19043/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jo päivittynyt toi lista? Mulla näyttää vielä eilistä sekä läppärillä että puhelimessa eli mm. tossa Trafikin edessä on se sininen pallukka merkkaamassa new entry. Jostain syystä mulla monesti nää sunnuntain listat päivittyy vasta illalla.

Kworbin kautta näkee, siellä lukee day 2 päiviä listalla ja +73 striimiä eiliseen. 

Vierailija
19044/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kworbin kautta näkee, siellä lukee day 2 päiviä listalla ja +73 striimiä eiliseen. 

Onkohan tuo lista kuitenkaan tämän päivän? Hämmentävästi Trafikin perässä lukee kyllä day 2, mutta striimit on ihan samat kuin eilisessä Spotifyn listassa.

Vierailija
19045/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo lista kuitenkaan tämän päivän? Hämmentävästi Trafikin perässä lukee kyllä day 2, mutta striimit on ihan samat

Trafik oli top200-listalla jo niillä ensimmäisen päivän striimeillä sijalla 74. Eli toi +73 oli siis nousua edelliseen listasijoitukseen. Nyt eilisen striimeissä Trafik on kolmantena.

Vierailija
19046/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän K huomenna promokierroksen? 

Vierailija
19047/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisikö kukaan mitkä oli noi Suomen top3 kappaleiden striimimäärät? Itse en näe nyt kun ei ole konetta mukana. Kiinnostaisi noi erot. 

Vierailija
19048/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisikö kukaan mitkä oli noi Suomen top3 kappaleiden striimimäärät? Itse en näe nyt kun ei ole konetta mukana. Kiinnostaisi noi erot. 

Mirella+Lauri Haav 111907

Korleon+Turisti 92116

Trafik 89917

Vierailija
19049/20844 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Nythän on menty kyllä ihan eri strategialla ja promoaminen on ollut vaan somessa ja esityksissä ja toki taustalla on varmasti Warner tehnyt työtä esim soittolistoille pääsyssä. Toivoisin kyllä yhteishaastiksia myös, mutta saa nähdä. Tuliskohan jotain laajempaa haastista esim. Ruissista.

Vierailija
19050/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Nythän on menty kyllä ihan eri strategialla ja promoaminen on ollut vaan somessa ja esityksissä ja toki taustalla on varmasti Warner tehnyt työtä esim soittolistoille pääsyssä. Toivoisin kyllä yhteishaastiksia myös, mutta saa nähdä. Tuliskohan jotain laajempaa haastista esim. Ruissista.

Tää on menny nyt enemmän Joostin tyylillä. Yhteishaastista minäki odottelen, nyt on ollu vaan lyhyesti heidän yhteistyöstään 

Vierailija
19051/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, ei ole vieläkään nuo Spotifyn striimit pävittyneet toissapäväisestä eli näkyy yhä se vajaa 600 k. 

Vierailija
19052/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost on näemmä Sveitsissä nyt. Onko hänellä siis joku keikka siellä..? 

Vierailija
19053/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joost on näemmä Sveitsissä nyt. Onko hänellä siis joku keikka siellä..? 

On keikka nyt tulevana keskiviikkona 

Vierailija
19054/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että Lyon Pol (joostin kuvaaja ja trafikin ohjaaja) on alkanu seurata win95mania ja vice versa.  

Vierailija
19055/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että Lyon Pol (joostin kuvaaja ja trafikin ohjaaja) on alkanu seurata win95mania ja vice versa.  

Tantu Beatsin kohdalla sama juttu

Vierailija
19056/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään Suomen top50 päivittynyt Spotifyssä ja Trafik edelleen kolmantena, striimejä 73805. Kokonaisstriimimäärä edelleen päivittymättä ja lukemat toissapäiväisessä. Omituista.

Vierailija
19057/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään Suomen top50 päivittynyt Spotifyssä ja Trafik edelleen kolmantena, striimejä 73805. Kokonaisstriimimäärä edelleen päivittymättä ja lukemat toissapäiväisessä. Omituista.

Joo, Spotifyn luvut on jämähtäneet myös Joksujen uuden biisin osalta. Olisikohan joku bugi.

Vierailija
19058/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita Trafik yt arvosteluja on tullut nyt aika kivasta ja positiivista palautetta on biisi saanut. Ei tainnut tulla K:lta enää mediakierrosta. Vähän ihmettelen kun on kuitenkin ns iso biisijulkaisu ja muitakin biisejä on käynyt promoamassa. Hyvin tietty on saanut näkyvyyttä fandomissa ja eihän sitä vielä tiedä mitä tulossa. Olen ehkä vähän kaavoihin kangistunut kun odotin kovasti haastatteluita yms. 😄

Vierailija
19059/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita Trafik yt arvosteluja on tullut nyt aika kivasta ja positiivista palautetta on biisi saanut. Ei tainnut tulla K:lta enää mediakierrosta. Vähän ihmettelen kun on kuitenkin ns iso biisijulkaisu ja muitakin biisejä on käynyt promoamassa. Hyvin tietty on saanut näkyvyyttä fandomissa ja eihän sitä vielä tiedä mitä tulossa. Olen ehkä vähän kaavoihin kangistunut kun odotin kovasti haastatteluita yms. 😄

Tuli mieleen, että jos noi isot haastikset ja iso promokierros on säästetty albumin julkaisuun. Ei varmaan ole järkeä kovin lähekkäin näitä järkätä eli johtopäätös: albumi tulee kuukauden sisällä?

Vierailija
19060/20844 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että jos noi isot haastikset ja iso promokierros on säästetty albumin julkaisuun. Ei varmaan ole järkeä kovin lähekkäin näitä järkätä eli johtopäätös: albumi tulee kuukauden sisällä?

Tai reilun kuukauden päästä, mikäli se on tuo 16. elokuuta, mitä on pitkään veikattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi