Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin muuten eilen tiktokissa T:n fanin tekemän videon, jossa oli pätkä T:n uusinta mv:tä ja siinä oli teksti päällä: Eurovision 2025. T on repostannut ko. videon! Ja hän on repostannut vain kolme videota yhteensä tiktok -tilillään! Jos T oikeasti osallistuu viisuihin ensi vuonna, kohtalon ivalla K olisi taas linkitettynä yhteen suureen viisuartistiin xD
Tässä on kyl jotain selvää jatkumoa: ensin Kärtsä, joka tuli toiseksi (ei voittoa mut people's champion ja viisulegenda-status), sit Kärtsän "suojatti" Joost joka diskattiin (ei voittoa mut näyttää siltä että people's champion ja viisulegenda-status olis ehkä tulossa myös hänelle). Ja sit Tomppa, part 3.
Jep! En usko, että K menisi esiintymään viisuihin ensi vuonna, mutta varmaan jotain promomatskua/kuvia saattaisi ottaa T:n kanssa keväällä, niin kuin Joostin kanssa teki
Vierailija kirjoitti:
Hehe, mä en ees tienny että tiktokissakin voi repostata videoita. Missä toi T:n fanin video on?
Mene tiktokissa T:n profiiliin. Siinä on niiden ig-linkkien yms. alapuolella ikoneja, joissa löytyy: biisit, joita voi käyttää ääninä, T:n omat julkaistut videot, ja sitten kolmas on ylös ja alaspäin osoittavat nuolet. Tämä on repostatut videot. Siinä ensimmäisenä on Euroviisut 2025 -video
T:lle hyvin tyypillistä kiinnostua viisuista NYT kun koko homma oli s*itshow xD
Vierailija kirjoitti:
Matti julkaisi IG:ssä hienoja kuvia toisen semi-finaalin Suomi-osiosta. Saatesanoilla "comeback in Sweden 1 year later. In the number They just love Käärijä too much. Or something like that. 😘 The circle has closed but the box remains open."
"They just love Käärijä too much" olisi ollut vähintään yhtä hyvä nimi väliaikanumerolle, joka siis oikeasti oli "We just love Eurovision too much". Sen videon kommenttikentästä löytyy muuten seuraava mainio kommentti:
"Amazing, you have both mocked and tributed to your neighbor Finns, and nobody is offended. So good. I wish the whole world were neighbors like you are".
Vierailija kirjoitti:
Vähän tilastoja Spotifysta liittyen eiliseen pohdintaan. Joost on nyt Suomen top50 listaykkösenä. Listoilla monessa maassa ja osassa kärkitiloilla. Nemo ja BL Suomessa myös top kolmessa. Maailman top50 listalla Europapa nousi sijalle 22. ohi Nemon. BL taisi tippua listalta kokonaan. Nyt uskaltaisin jo varovasti arvioida, että Europapa on tänä vuonna se joka Viisuissa nousee. Italian ja Ranskan biiseillä on paljon kuunteluja, mutta ne ei ole niin nousseet useassa maassa eli kuuntelut osin selittyy kotimaan koolla. Olisin vähän yllättynyt jos BL:n biisi lähtisi enää hurjaan nousuun, mutta katsotaan. Hyvinhän sekin on noussut. Olen tosi tyytyväinen, että Viisuista nousee näitä pienempien kielien biisejä. Hyvä K ja Joost.
Siltä vähän tosiaan näyttää, että Joost on ainoa, joka saattaa pidempään pysyä listalla. Yleensähän viisujen jälkeinen sunnuntai on se päivä, jolloin viisubiisien striimaus on korkeimmillaan ja sen jälkeen se laskee ellei biisille tule muuta nostetta. Ja Joost on saanut julkisuutta muuten eikä edes ollut finaalissa. Hyvä toki on edelleen myös Nemon striimimäärä. Mutta viime vuonna Loreenilla ja K:lla oli huomattavasti paremmat listasijoitukset viisujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tilastoja Spotifysta liittyen eiliseen pohdintaan. Joost on nyt Suomen top50 listaykkösenä. Listoilla monessa maassa ja osassa kärkitiloilla. Nemo ja BL Suomessa myös top kolmessa. Maailman top50 listalla Europapa nousi sijalle 22. ohi Nemon. BL taisi tippua listalta kokonaan. Nyt uskaltaisin jo varovasti arvioida, että Europapa on tänä vuonna se joka Viisuissa nousee. Italian ja Ranskan biiseillä on paljon kuunteluja, mutta ne ei ole niin nousseet useassa maassa eli kuuntelut osin selittyy kotimaan koolla. Olisin vähän yllättynyt jos BL:n biisi lähtisi enää hurjaan nousuun, mutta katsotaan. Hyvinhän sekin on noussut. Olen tosi tyytyväinen, että Viisuista nousee näitä pienempien kielien biisejä. Hyvä K ja Joost.
Siltä vähän tosiaan näyttää, että Joost on ainoa, joka saattaa pidempään pysyä listalla. Yleensähän viisujen jälkeinen sunnuntai on se päivä, jolloi
Totta. Ehkä itse biisejä varjosti nuo erinäiset draamat, eikä biisit saaneet ihan samaa nostetta kuin viime vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä vähän tosiaan näyttää, että Joost on ainoa, joka saattaa pidempään pysyä listalla. Yleensähän
Ja Joost oli se, joka sai yleisön sympatiat puolelleen. Moni kuuntelee ihan kannatuksen vuoksi. Kieltämättä itsekin tullut pyöritettyä Europapaa moneen kertaan päivittäin, toki tykkään myös itse biisistä.
"Siltä vähän tosiaan näyttää, että Joost on ainoa, joka saattaa pidempään pysyä listalla. Yleensähän viisujen jälkeinen sunnuntai on se päivä, jolloin viisubiisien striimaus on korkeimmillaan ja sen jälkeen se laskee ellei biisille tule muuta nostetta. Ja Joost on saanut julkisuutta muuten eikä edes ollut finaalissa. Hyvä toki on edelleen myös Nemon striimimäärä. Mutta viime vuonna Loreenilla ja K:lla oli huomattavasti paremmat listasijoitukset viisujen jälkeen."
Alessandralla samoin. Mutta viime vuosi oli niitä keskiarvoa menestyneempiä vuosia että viisusta nousi jopa kolme isoa hittiä viisukuplan ja artistin oman maan ulkopuolelle, 1-2 on se tavallinen määrä, niin tämä vuosi vaikuttaa paljon tyypillisemmältä.
"Tässä on kyl jotain selvää jatkumoa: ensin Kärtsä, joka tuli toiseksi (ei voittoa mut people's champion ja viisulegenda-status), sit Kärtsän "suojatti" Joost joka diskattiin (ei voittoa mut näyttää siltä että people's champion ja viisulegenda-status olis ehkä tulossa myös hänelle). Ja sit Tomppa, part 3."
Jos tää käyrä jatkuu näin niin ens vuonna Tomppa tulee ja aiheuttaa jonkun ihmeen kuoloniskutempauksen haavoittuneelle viisuorganisaatiolle ja viisut loppuu siihen. Kolmiosainen trilleri jossa kaavos vaan eskaloituu loppua kohden.
Mä en oikein osaa sanoa onko Tomppa Viisuissa uhka vai mahdollisuus. Ainakin tulee mielenkiintoista jos sinne asti päätyy. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein osaa sanoa onko Tomppa Viisuissa uhka vai mahdollisuus. Ainakin tulee mielenkiintoista jos sinne asti päätyy. 😁
Niinpä! Hänen pitäisi päästä ensin Viron karsinnoista läpi :D Ehkä siihen voisi hyödyntää K:ta. Tietenkin oikea biisikin pitäisi löytyä. Ehkä Kiro voi auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Muotiviikkotempausten (ja muidenkin tempausten) perusteella saattas hyvin pian olla persona non grata EBU:lle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotiviikkotempausten (ja muidenkin tempausten) perusteella saattas hyvin pian olla persona non grata EBU:lle. :D
Kestääköhän Viisuorganisaatio enää enempää alt räppäreitä 😄 Tommy ehkä vielä villein kortti näistä kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestääköhän Viisuorganisaatio enää enempää alt räppäreitä 😄 Tommy ehkä vielä villein kortti näistä kolmesta.
En tunne Tommya tai Joostia artisteina, mutta silti olen valmis äänestämään sen puolesta, että Tommy on näistä se villimpi tyyppi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette tuleeko Traffick ulos nyt lähiaikoina? Viittasiko Häärijän Tiktok siihen.. vai odottaako ne tietoa siitä meneekö Joostin asia syytteeseen 🤔
Mä uskon sataprosenttisesti että tulee tällä viikolla, kuten Härtsän tiktokissa sanoivat, vaikkakin "naamioituneina". John McLennon = Joost Klein (ei oo valittu sattumalta tollasta nimeä). Sekä Härtsän sininen T-paita ja blondi peruukki = Joost.
Katsoin tuon Härtsän tiktokin ja jäin miettimään, että mahtaako Kärtsä tuossa sanoa omasta hahmostaan puhuen, että me Clayton Clay Verris. (Gemini Man elokuvasta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette tuleeko Traffick ulos nyt lähiaikoina? Viittasiko Häärijän Tiktok siihen.. vai odottaako ne tietoa siitä meneekö Joostin asia syytteeseen 🤔
Mä uskon sataprosenttisesti että tulee tällä viikolla, kuten Härtsän tiktokissa sanoivat, vaikkakin "naamioituneina". John McLennon = Joost Klein (ei oo valittu sattumalta tollasta nimeä). Sekä Härtsän sininen T-paita ja blondi peruukki = Joost.
Katsoin tuon Härtsän tiktokin ja jäin miettimään, että mahtaako Kärtsä tuossa sanoa omasta hahmostaan puhuen, että me Clayton Clay Verris. (Gemini Man elokuvasta)
Jaa-a, todennäköisesti. Ei ton äijän aivoituksissa pysy mukana.. 😅
Mä nostan käden ylös virheen merkiksi ja taivun myöskin nyt sille kannalle, että ei se Traffic (saatikka levy) tällä viikolla tulekaan. Aiemmin olin sillä kannalla että oon 100% varma että tulee.. ja ehkä niin oli alunperin tarkoituskin, mutta suunnitelmat muuttuneet.
Somehiljaisuus kuitenkin tarkoittanee että jotain siellä kovasti nyt puuhataan, eikä laakereilla levätä.
Vierailija kirjoitti:
Mä nostan käden ylös virheen merkiksi ja taivun myöskin nyt sille kannalle, että ei se Traffic (saatikka levy) tällä viikolla tulekaan. Aiemmin olin sillä kannalla että oon 100% varma että tulee.. ja ehkä niin oli alunperin tarkoituskin, mutta suunnitelmat muuttuneet.
Somehiljaisuus kuitenkin tarkoittanee että jotain siellä kovasti nyt puuhataan, eikä laakereilla levätä.
Jep. En mäkään usko et Traffic tulee tällä tai ehkä seuraavallakaan viikolla. Jotenkn luulen, että K ja Joost pitää tiiviisti yhteyttä ja jotain niiltä tulee biisiin liittyen. Toivottavasti Joost on kunnossa. Mitä toisella silmällä olen katsonut niin sometuen lisäksi medioissa on levitetty aika harhaanjohtavia ja vihjailevia asioita. Ebu taitaa pelata nyt kovilla panoksilla kun tämä diskausjuttu on tullut sille arvovalta kysymykseksi, vaikka siihen liittyy niin paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos musavideota ei vielä oltu kuvattu niin toivottavasti tekevät sen valmiiksi biisin julkaisua varten. Trafficissä on ainesta hitiksi, koska biisi on hyvä ja erityisesti Joostin suosio on räjähtänyt viisujen jälkeen.
Hehe, mä en ees tienny että tiktokissakin voi repostata videoita. Missä toi T:n fanin video on?