Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
18161/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nostan käden ylös virheen merkiksi ja taivun myöskin nyt sille kannalle, että ei se Traffic (saatikka levy) tällä viikolla tulekaan. Aiemmin olin sillä kannalla että oon 100% varma että tulee.. ja ehkä niin oli alunperin tarkoituskin, mutta suunnitelmat muuttuneet.

Somehiljaisuus kuitenkin tarkoittanee että jotain siellä kovasti nyt puuhataan, eikä laakereilla levätä.

voi olla että joutuivat lykkäämään tämän yleisemmän viisusotkun ja Joost-hässäkän takia, mutta ehkä jo ensi viikolla?  Joost ja myös K ovat nyt kovasti tapetilla, että välttämättä ei kovin isoa promoa edes tarvittaisi.

Vierailija
18162/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nostan käden ylös virheen merkiksi ja taivun myöskin nyt sille kannalle, että ei se Traffic (saatikka levy) tällä viikolla tulekaan. Aiemmin olin sillä kannalla että oon 100% varma että tulee.. ja ehkä niin oli alunperin tarkoituskin, mutta suunnitelmat muuttuneet.

Somehiljaisuus kuitenkin tarkoittanee että jotain siellä kovasti nyt puuhataan, eikä laakereilla levätä.

voi olla että joutuivat lykkäämään tämän yleisemmän viisusotkun ja Joost-hässäkän takia, mutta ehkä jo ensi viikolla?  Joost ja myös K ovat nyt kovasti tapetilla, että välttämättä ei kovin isoa promoa edes tarvittaisi.

Varmaan riippuu myös Europapan suosiosta. Jos pysyy hyvillä sijoilla listoilla pidempään tai muuttuu ilmiöksi kuten ccc niin voidaan joutua odottelemaan Trafficia pidemmän aikaa. K julkaisi icip:n vasta syyskuussa, kun ccc:n suosio viimein laski ja uusille biiseille oli tilaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18163/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luultavasti viimeinen rääpäle joka yhä uskoo 10% (epä)varmuudella että Traffic tulisi tällä viikolla, kunnon YOLO-julkaisu ja että somehiljaisuus rikkoutuisi rytinällä huomenna sekä K:n että Jn osalta. Mutta sitten se 90% uskoo että te olette oikeassa.

Vierailija
18164/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppä lintuna Karvinen-elokuvassa https://tinyurl.com/58u87knb

Vierailija
18165/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppä lintuna Karvinen-elokuvassa https://tinyurl.com/58u87knb

Tämä on täydellinen uutinen! Ole aina ajatellut, että K sopii ääninäyttelyyn todella hyvin! Tässä taas esimerkki K:n "hiljaisista projekteista", joita hän on tehnyt kun emme näe muuta somessa. En malta odottaa että kuulemme tämän roolin elokuvassa

Vierailija
18166/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luultavasti viimeinen rääpäle joka yhä uskoo 10% (epä)varmuudella että Traffic tulisi tällä viikolla, kunnon YOLO-julkaisu ja että somehiljaisuus rikkoutuisi rytinällä huomenna sekä K:n että Jn osalta. Mutta sitten se 90% uskoo että te olette oikeassa.

Joo.. no siis toi ikäänkuin yhdessä sovittu nimenomaan Kärtsän ja Joostin somehiljaisuus muakin vähän kutkuttaa. Kun kuitenkin taitaa lähes kaikki muut tähän saagaan kuuluvat laittaneet jotain. Win95man ollut aktiivinen kuten muutkin tän vuoden viisuosallistujat, Mikke laittanut kuvia, Joostin tuottaja ja "daltonit" myöskin laittaneet jotain jne. mutta ainoa mitä Kärtsä on laittanut on se muumikuva, ja satunnaiset kommentit/tykkäykset joihinkin postauksiin. Ei stooreja, ei höpöttelyä, ei mitään mistä sais mitään vinkkiä tulevasta.

Vierailija
18167/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.. no siis toi ikäänkuin yhdessä sovittu nimenomaan Kärtsän ja Joostin somehiljaisuus muakin vähän kutkuttaa. Kun kuitenkin taitaa lähes kaikki muut tähän saa

Toisaalta Kärtsän somehiljaisuus on nykyään uusi normaali enkä enää oletakaan, että hän palaa entiseen tyyliin. Siinä mielessä tämä ei siis ole mitenkään poikkeuksellista. Joostin somekäyttäytymisestä en osaa sanoa. 

Vierailija
18168/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi, mutta somen vähentyminen tosiaan taitaa olla K:n osalta normi. Olisiko se somemyrsky myös vähentänyt halua jakaa mitään. Siinä voi olla vielä sulattelemista. Joostin somekäyttäytymistä en itsekään tunne, mutta olisiko hiljaa osin diskauskeissin takia. Moni tuntuu hiljaa odottavan häneltä jotain reaktiota. Ehkä eivät vielä halua sitä kommentoida tuotantoyhtiönsä kanssa. Ja ehkä se on muutenkin tuotantoyhtiön vastuulla. Joostilla varmaan kaikki tapahtunut vaatii myös käsittelyä. 

Vierailija
18169/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli stooria! H ja K ovat Kouvolassa? Onko siellä joku tapahtuma?

Vierailija
18170/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki euroviisubiisit -24  jo pudonneet reilusti alaspäin Spotifyn listalla (paitsi Europapa joka vielä pitänyt pintansa.)

Eli uutuudenviehätys on jo kaikonnut näiltä kieltämättä keskinkertaisilta biiseiltä.

En usko Joostinkaan  tekeleen kovin kauaa kärkisijoja uhmaavan. (En tykkää yhtään kyseisestä rallista.)

Vierailija
18171/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emossa huomattu että taustalla vuoria, ei vaikuta Kouvolalta.. saatto olla vaan vitsi että se olis muka Kouvola.

Härtsä jakanut myös ton kuvan ja musiikkina Toto Cutugnon L'Italiano.

Vierailija
18172/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emossa huomattu että taustalla vuoria, ei vaikuta Kouvolalta.. saatto olla vaan vitsi että se olis muka Kouvola.

Härtsä jakanut myös ton kuvan ja musiikkina Toto Cutugnon L'Italiano.

Joo, katoin samaa että viimeksi kun kävin niin Kouvolassa ei ollut vuoria 😄

Vierailija
18173/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy,

If you're here, please tell us if the background in K's (and H's) story looks like Italy. :D

Vierailija
18174/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy,

If you're here, please tell us if the background in K's (and H's) story looks like Italy. :D

ANTEEKS! :D Olen niin innoissaan että ketjut meni sekasin. Toi piti mennä emoon!

Vierailija
18175/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki euroviisubiisit -24  jo pudonneet reilusti alaspäin Spotifyn listalla (paitsi Europapa joka vielä pitänyt pintansa.)

Eli uutuudenviehätys on jo kaikonnut näiltä kieltämättä keskinkertaisilta biiseiltä.

En usko Joostinkaan  tekeleen kovin kauaa kärkisijoja uhmaavan. (En tykkää yhtään kyseisestä rallista.)

Mikä Europapan sijoitus tänään Suomen ja Worldwide spottarilistoilla? 

Vierailija
18176/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä kyllä hyväuskoinen tollo xD Heti kirkkain silmin ajattelin että Kouvolassako ne nyt ovat kun K sen laittoi hashtagiksi! Ihana että on päässyt lomailemaan. Ei taida levy/traffic olla ihan heti tulossa ulos

Vierailija
18177/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Europapan sijoitus tänään Suomen ja Worldwide spottarilistoilla? 

Suomessa #1 ja Worldwide #22 eli samat kuin eilen. 

Vierailija
18178/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä pääsi yllättämään mut TAAS. :D Ei käynyt mielessäkään että se lähtis ulkomaille lomalle tässä kohtaa. Jos siis on kyse lomasta.

Vierailija
18179/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Bojan on nyt? Vihjasi jossakin videossa joka oli kuvattu euroviisuista, että tulee menemään joku päivä Sloveniaan.

Vierailija
18180/20844 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Bojan on nyt? Vihjasi jossakin videossa joka oli kuvattu euroviisuista, että tulee menemään joku päivä Sloveniaan.

Kuulemma siellä Hampurissa studiolla, mutta kuinka kauan, ken tietää. Nyt K olisi jo lähellä Balkania xD