Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
17901/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyl vähän hämmentävää... ei ollut K:ta kenraalissa. 

Kyllä oli K siellä ja esitti CCC:n.

Ilmeisesti lyhennetyn version, ei koko biisiä. 

Vierailija
17902/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulema ollut edes koko CCC:tä, vaan joku lyhennetty 1 minuutin pätkä. Kaikki muut esiintyjät semeissä on saaneet laulaa kokonaisen kappaleensa. Jos ei olisi tuota yllämainittua aspektia että K saa hyviä mediayhteyksiä tuolta niin K ois voinut vaan jättää menemättä, kun ei edes yhden biisin vertaa voitu antaa sille edes semissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17903/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on vaikea innostua kun olen jo henkisesti varautunut että K on laitettu vaan pyörähätämään lavalla muiden esiintyjien seassa semissä, ei edes finaalissa, sit voitto annetaan sille halvalle Käärijä-alepasta bändiesitykselle jolla Kärtsä lakaistaan lopullisesti maton alle, ja somessa sen fanit ilkkuu että saatiin parempi Käärijä tilalle jne.

Ootan oikeastaan vaan mitä tapahtuu viisujen jälkeen. Mitä K ja J on suunnitelleet, levyä, keikkoja. Tästä viisuviikosta olen vain kiinnostunut K:n perjantain keikasta, ja nähdä K:ta somessa.

Jaaha, veikkaukseni osui oikeaan. Toinenkin osa osuu varmaan nappiin, menin katsomaan löytyiskö twitteristä klippiä tuosta niin eka viesti oli tietenkin sitä että BL on parempi versio K:sta. Toivottavasti K irtaannuttaa itsensä noista viisupiireistä jossain vaiheessa jos sitä ei arvosteta tuon enempää.

Vierailija
17904/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli K raahattiin sinne kohentamaan viisujen imagoa ja lepyttämään ihmisiä, mutta vastapalveluksena K:lle ei annettu edes puolen kappaleen verran ruutuaikaa. En vaan tajua.

Vierailija
17905/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääpähän että voi jättää huomisen semin välistä finaalin lisäksi. Mutta toitottavasti perjantaina tulee hyviä keikkaklippejä.

Vierailija
17906/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän K saanut hyvän rahallisen korvauksen.

Vierailija
17908/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tosi hyvän, kun nyt tulee lisäksi kaikki paleprotestoijat möykkäämään sen someen kun toi esitys on samassa semissä kuin Israel. Ja toivottavasti tämä ei ollut syy levyn myöhästyttämiseen

Vierailija
17909/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kerrotaan väliaikanumerosta, jossa K esiintyy, minusta kuulostaa ihan hauskalta! :)

https://yle.fi/a/74-20087734

Vierailija
17910/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti K saa viettää vähän aikaa bäkkärillä muiden esiintyjien kanssa ja saadaan yhteiskuvia. :)

Vierailija
17911/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli K raahattiin sinne kohentamaan viisujen imagoa ja lepyttämään ihmisiä, mutta vastapalveluksena K:lle ei annettu edes puolen kappaleen verran ruutuaikaa. En vaan tajua.

Toi oli aika erikoista, että ei saanut vetää koko biisiä. Etenkin kun sitä tosiaan käytettiin markkinointiin. 

Vierailija
17912/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan jo melkein toivoa että Israel vetää yllätysvoiton finaalissa ja kaikki uutiset on vaan siitä millainen mekkala siitä syntyy Malmöseen (mutta ilman henkilövahinkoja) ja koko tää viisuvuosi jää kokonaan tollasen uutisoinnin peittoon. Anteeks pitkävihaisuuteni.

Vierailija
17913/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on vaikea innostua kun olen jo henkisesti varautunut että K on laitettu vaan pyörähätämään lavalla muiden esiintyjien seassa semissä, ei edes finaalissa, sit voitto annetaan sille halvalle Käärijä-alepasta bändiesitykselle jolla Kärtsä lakaistaan lopullisesti maton alle, ja somessa sen fanit ilkkuu että saatiin parempi Käärijä tilalle jne.

Ootan oikeastaan vaan mitä tapahtuu viisujen jälkeen. Mitä K ja J on suunnitelleet, levyä, keikkoja. Tästä viisuviikosta olen vain kiinnostunut K:n perjantain keikasta, ja nähdä K:ta somessa.

Jaaha, veikkaukseni osui oikeaan. Toinenkin osa osuu varmaan nappiin, menin katsomaan löytyiskö twitteristä klippiä tuosta niin eka viesti oli tietenkin sitä että BL on parempi versio K:sta. Toivottavasti K irtaannuttaa itsensä noista viisupiireistä jossain vaiheessa jos sitä ei arvosteta tuon enempää.

Olen alusta asti ihmetellyt tota, että BL fanit vertaa sitä K:hon ja niin että BL on parempi. Sehän vain korostaa sitä, että se on kopio. Jopa sen K&L kuvan uusinnan kommenteissa hei nousi, että BL ja se serbialainen mimmi on kauniimmat versiot (eikä edes ole). Miksi täytyy kehua toista toisen alentamisen kautta, eikö voi vaan kehua omaansa. Epäilen, että siinä on taustalla kuitenkin se, että kaikki näkee et BL on vähän kopioinut K:ta. K oli niin uniikki että ei sitä voi kukaan wanna be päihittää parempana versiona.

Vierailija
17914/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan jo melkein toivoa että Israel vetää yllätysvoiton finaalissa ja kaikki uutiset on vaan siitä millainen mekkala siitä syntyy Malmöseen (mutta ilman henkilövahinkoja) ja koko tää viisuvuosi jää kokonaan tollasen uutisoinnin peittoon. Anteeks pitkävihaisuuteni.

Siis mäkin olen miettinyt, että olisipa mielenkiintoista nähdä miten siitä pyristeltäisiin pois jos Israel voittaa. En siis toivo sitä, mutta olisihan se Ebun vetkuloinnin puolesta niille oikein 😄

Vierailija
17915/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulema ollut edes koko CCC:tä, vaan joku lyhennetty 1 minuutin pätkä. Kaikki muut esiintyjät semeissä on saaneet laulaa kokonaisen kappaleensa. Jos ei olisi tuota yllämainittua aspektia että K saa hyviä mediayhteyksiä tuolta niin K ois voinut vaan jättää menemättä, kun ei edes yhden biisin vertaa voitu antaa sille edes semissä.

Eihän eilen ainakaan siinä avausnumerossa ne vetänyt biisejä kokonaan.

Vierailija
17916/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän minun äänestää ensimmäisen kerran elämässäni viisuissa ......Israelia.

Vierailija
17917/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän minun äänestää ensimmäisen kerran elämässäni viisuissa ......Israelia.

Eiii! Suomi näyttää pahalta jos annamme niille ääniä xD Jos äänestät, niin äänestä BL:än suurimpia kilpailijoita: Sveitsi tai Hollanti

Vierailija
17918/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen alusta asti ihmetellyt tota, että BL fanit vertaa sitä K:hon ja niin että BL on parempi. Sehän vain korostaa sitä, että se on kopio. Jopa sen K&L kuvan uusinnan kommenteissa hei nousi, että BL ja se serbialainen mimmi on kauniimmat versiot (eikä edes ole). Miksi täytyy kehua toista toisen alentamisen kautta, eikö voi vaan kehua omaansa. Epäilen, että siinä on taustalla kuitenkin se, että kaikki näkee et BL on vähän kopioinut K:ta. K oli niin uniikki että ei sitä voi kukaan wanna be päihittää parempana versiona."

Balkanilaisilla on vielä huonompi itsetunto kuin suomalaisilla, ja puuttuu pohjoismaalaisten tyypillinen itsensä kustannuksella vitsailu. K ja L on molemmat erikoisen näköisiä, niin jos joku huonolla itsetunnolla varustettu näkee "klassisemman ideaalin" mukaisemmat balkanilaiset vastineet, joilla molemmilla on vähemmän ikoniset esitykset kuin alkuperäisillä, niin tottakai reaktio on alkuperäisten ulkonäön haukkuminen.

Yksi syy BL:n voittoprosentteihin on muuten se että kaikki balkanilaiset äänestää sitä, ja niitä maita ja diasporaa on valtavasti. K on vielä erikoisempi siitä että suomalaista sukulaiskansaa ja siirtolaisväkeä löytyy vain kahdesta maasta, ei tusinasta, eli ne äänet piti saada oikeasti esityksen perusteella.

Vierailija
17919/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä K rahan haistaa 🤣

Vierailija
17920/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jopa mahdollista. Biisi ei ole mikään erikoinen, mutta esitys on hienon näköinen ja laulaja on hyvä, ja monet saattaa äänestää poliittisesti jopa puolesta. Mutta osa poliittisista äänistä menee tietty Ukrainalle. Tää vuos on aika avoin, kun niin monet biisit syö toistensa ääniä.