Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
17861/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke laitto stoorin lentokoneesta, saateteksti: Copenhagen.

Kyllä nyt viimeistään on ihan selvää, että K esiintyy huomisessa semifinaalissa. Ei tosiaankaan menisi sinne vielä perjantain keikkaa varten. Klo 16:45 Suomen aikaa näyttää alkavan ensimmäinen kenraaliharjoitus. K todennäköisesti esiintyy väliaikanumerossa, koska ainakin eilen avausnumerossa oli kolme esiintyjää ja ne huomisen semin kolme yhdessä esiintyvää on jo julkistettu, joten varmaan ovat taas avausnumero.

Se esiintyy varmasti Petra Meden väliaikanumerossa, kuuntelin jonkun haastiksen häneltä ja hän kertoi jotain siitä miten vahvat reaktiot oli viime vuoden tulosta vastaan ja he haluavat tehdä jotain humoristista joka vitsailee viisujen kustannuksella, ja olisi tulossa yllätyksiä tj. Arvelin silloin jo mielessäni että tähän se K on varmaan sit kutsuttu, ja nyt tää vaikuttaa pitävän paikkansa

Vierailija
17862/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana nähdä Joost ja K kulisseissa! :D

Ehkä ne aikoo vältellä näitä kunnes finaali on ohi, kun ne on olleet aika varovaisia sen kanssa miten paljon ne laittaa toisistaan juttuja. Tyylin yksi somepostaus viikossa. Mutta toivon kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17863/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke laitto stoorin lentokoneesta, saateteksti: Copenhagen.

Kyllä nyt viimeistään on ihan selvää, että K esiintyy huomisessa semifinaalissa. Ei tosiaankaan menisi sinne vielä perjantain keikkaa varten. Klo 16:45 Suomen aikaa näyttää alkavan ensimmäinen kenraaliharjoitus. K todennäköisesti esiintyy väliaikanumerossa, koska ainakin eilen avausnumerossa oli kolme esiintyjää ja ne huomisen semin kolme yhdessä esiintyvää on jo julkistettu, joten varmaan ovat taas avausnumero.

Se esiintyy varmasti Petra Meden väliaikanumerossa, kuuntelin jonkun haastiksen häneltä ja hän kertoi jotain siitä miten vahvat reaktiot oli viime vuoden tulosta vastaan ja he haluavat tehdä jotain humoristista joka vitsailee viisujen kustannuksella, ja olisi tulossa yllätyksiä tj. Arvelin silloin jo mielessäni että tähän se K on var

Toi voisi olla kiva ja erilainen. K nyt varmasti lähtee mukaan tekemään itsestään ja Viisuista pilaa. En malta odottaa. 😄

Vierailija
17864/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vaikea innostua kun olen jo henkisesti varautunut että K on laitettu vaan pyörähätämään lavalla muiden esiintyjien seassa semissä, ei edes finaalissa, sit voitto annetaan sille halvalle Käärijä-alepasta bändiesitykselle jolla Kärtsä lakaistaan lopullisesti maton alle, ja somessa sen fanit ilkkuu että saatiin parempi Käärijä tilalle jne.

Ootan oikeastaan vaan mitä tapahtuu viisujen jälkeen. Mitä K ja J on suunnitelleet, levyä, keikkoja. Tästä viisuviikosta olen vain kiinnostunut K:n perjantain keikasta, ja nähdä K:ta somessa.

Vierailija
17865/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä esiintyy 2.semissä. Eurovision insta vahvistaa.

Vierailija
17866/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo... jännästi ei kirjoitettu mitä se esittää. Toivottavasti edes CCC kokonaisuudessa hienolla tanssijakokoonpanolla

Vierailija
17867/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä avausnumerona, ei siis tartte katsoa kuin semin alku 🥳

Vierailija
17868/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näet että avausnumerona?

Vierailija
17869/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on vaikea innostua kun olen jo henkisesti varautunut että K on laitettu vaan pyörähätämään lavalla muiden esiintyjien seassa semissä, ei edes finaalissa, sit voitto annetaan sille halvalle Käärijä-alepasta bändiesitykselle jolla Kärtsä lakaistaan lopullisesti maton alle, ja somessa sen fanit ilkkuu että saatiin parempi Käärijä tilalle jne.

Ootan oikeastaan vaan mitä tapahtuu viisujen jälkeen. Mitä K ja J on suunnitelleet, levyä, keikkoja. Tästä viisuviikosta olen vain kiinnostunut K:n perjantain keikasta, ja nähdä K:ta somessa.

Mulla on myös tosta Kroatiasta ja sen voittomahdollisuuksista vähän hämmentynyt olo. Biisi on ok mutta on siellä muitakin hyviä tai jopa parempia. Artistina BL on aika mitään sanomaton tai siis en saa yhtään kiinni minkälainen hän on vaan jää etäiseksi. Ei siis hurmaa mitenkään olemuksellaan tai erotu persoonallaan muista artisteista. Toi vertailu Kärtsään on hassua kun artisti itsekin sitä lietsoo ja tuo itseään esiin tämän vuoden K:na (ottaa jopa omia versioita K kuvista). Esityksessäkin on jotain samoja elementtejä. Samoin fanit myös vertailee K:hon (niin että BL tietty parempi) mutta suuttuu jos joku tuo esiin että muistuttaa K:ta. Hämmentävää. K ja Joost kuvioita odotan itsekin 💚

Vierailija
17870/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutuksena K-pastissia ei tarvitse kärsiä siitä eteenpäin millään isoille Eurokiertueilla tai muuta kesällä, kun sillä ei ole edes muita biisejä tai keikkakokemusta. Kärtsä taas saa ratsastaa pois viisuista auringonlaskuun kohti uusia isoja keikkoja, ehkä jopa jotain yhteiskeikkoja Joostin kanssa.

Vierailija
17871/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai missään oo sanottu että K olis avausnumerossa? Luulisi, että huomisella semillä on sama rakenne kuin eilisellä eli avausnumerossa olis ne kolme jotka esiintyy yhdessä eli Helena Paparizou, Charlotte Perrelli ja Sertab Erener.

Vierailija
17872/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos viisufaneille BL on parempi K niin pitäköön tunkkinsa. Oon oikeastaan aika iloinen että Joost vaikuttaa vähän vieroksuvan viisujen järjestelmärattaistoa ja toimii ennemin enemmän sen ulkopuolella, vaikka tietty tykääkin itse ohjelmaesityksestä. K on niin kärsivällinen että se antaa polkea itseään välillä, ehkä J voi tarvittaessa v*ttuilla vähän enemmän takaisin sen puolesta.

Vierailija
17873/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lle ois kuulunut esiintyminen ihan finaalissa eikä semissä (paljon paljon pienemmät karsojaluvut) niin ellei Ruotsalaiset ole järkänneet sille jotain tajunnanräjäyttävän hienoa niin en voi kun pyöritellä silmiäni. Toisaalta parempi näin kun olin jo kuvitellut inhottavan skenaarion jossa K esiintyis väliajalla finaalissa, ja sitten se joutuisi kärsimään greenroomissa sen nöyryytyksen kun korvaaja-K:lle annetaan se pysti joka ois kuulunut hänelle. Eli ois eräällä tavalla joutunut kokemaan sen taas uudelleen paikan päältä, tällä kertaa vieläpä Ruotsista käsin.

Vierailija
17874/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli K on tuolla tänään, huomenna ja perjantaina (keikka). Sitten tulee luultavasti kotiin antamaan pisteet Yleltä. Ihan hyvä ettei sen tarvitse olla Malmössä finaalipäivänä, jos siellä sattuu jotain mellakoita syntymään.

Vierailija
17875/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset. BL on nyt tapetilla, kun tulee luultavasti voittamaan, mutta mielestäni hänestä ei samanlaista ilmiötä tule kuin K:sta. K hurmasi sekä persoonallaan että vaikuttavalla lavashowllaan. Näen BL:n lavashown, persoonan ja tuon laulun aika mitäänsanomattomina verrattuna K:n aiheuttamaan ilmiöön viime vuonna. Onko BL:llä edes muuta tuotantoa, jolla voisi kiertää missään? Jos/kun BL voittaa, tullaan hänet varmaan unohtamaan hyvin nopeasti. Kyllähän Loreenillakin oli jo vlamiiksi suosiota edellisen voiton jälkeen ja plajon omaa tuotantoa, mutta hänenkin kiertueensa ovat K:n kiertueen kokoluokkaa tai jopa pienempiä (ja hän laulaa pop-musiikkia englanniksi). BL:n persoona vaikuttaa hyvin kuivalta, joten hänestä tulenee vain voittaja voittajien joukossa, kun K:sta tuli Verkan kaltainen legenda. 

Vierailija
17876/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin äänestää ihan protestina Belgiaa, Ukrainaa, Hollantia, Sveitsiä yms. jotka mielestäni ovat parempia kuin BL. Ehkä ääneni edes laimentaisi hieman BL:n saamaa äänivyöryä

Vierailija
17877/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos viisufaneille BL on parempi K niin pitäköön tunkkinsa. Oon oikeastaan aika iloinen että Joost vaikuttaa vähän vieroksuvan viisujen järjestelmärattaistoa ja toimii ennemin enemmän sen ulkopuolella, vaikka tietty tykääkin itse ohjelmaesityksestä. K on niin kärsivällinen että se antaa polkea itseään välillä, ehkä J voi tarvittaessa v*ttuilla vähän enemmän takaisin sen puolesta.

Samaa mieltä. Ei BL:llä ole paljon tarjottavaa viisujen jälkeen. Mutta K/Joost collab saattaa saada hyvin tuulta siipiensä alle tämän vuoden viisujen jälkimainingeissa 

Vierailija
17878/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kn instastooreissa ollaan kait jo harkoissa lavalla. Tanssijoita näkyis olevan, heitä en tunnistanut. Toisessa stoorissa oli selin shortsiasuinen mies, joka näyttäisi olevan Benke Rydman ainakin mun silmään. Kyllä tätäkin showta siis on täytynyt valmistella jo aikaa sitten eli ei varmaan ole viime hetken kutsu ollut.

Vierailija
17879/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kn instastooreissa ollaan kait jo harkoissa lavalla. Tanssijoita näkyis olevan, heitä en tunnistanut. Toisessa stoorissa oli selin shortsiasuinen mies, joka näyttäisi olevan Benke Rydman ainakin mun silmään. Kyllä tätäkin showta siis on täytynyt valmistella jo aikaa sitten eli ei varmaan ole viime hetken kutsu ollut.

Eikun joo. Kyllähän toi tanssija Jessekin siinä jälkimmäisessä taisi vilahtaa alussa

Vierailija
17880/20844 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä harjoitellaan <3