Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä näin just kommentin jossa joku huomautti että Norjalaiset ja Ruotsalaiset oli oikeassa ja tämä onkin Kåt Kåt /Kiima kiima - laulu.
Luuletteko että K-tiimi on olleet tietoisia miltä toi hokema kuulostaa niillä kielillä? Kun varmasti Warnerilla löytyy Ruotsia osaavia jotka ois tajunneet asian jos K:n lähiporukassa ei ole, ja K:n a&r:kin oli töissä Ruotsissa. Oisko joku huomauttanut asiasta K:lle, ja K-tiimi pätti että mennään siihen suuntaan kuin mäki vie ja tehdään sit Kot/Kåt-laulu tästä?
No kun tätä mäki oon tässä kelaillut, että onko se jopa tietoinen täky? Pientä kokeilua, jos lähtis vaikka viraaliksi?
Niin, eihän ne tyhmiä ole sen tiimissä... ja Ruotsihan on takuuvarma keikkailualue muutenkin tulevaisuudessa... iso puolisuomalaisten fanien määrä joille K on eräänlainen ylpeyden aihe, paljon kantaruotsalaisia faneja jotka tykkäs K:sta enemmän kuin L:stä, K:n tyyppinen meemimäinen hullun uhkarohkea suomalaisuus uppoaa tiettyihin ruotsalaisiin yhteiskuntaluokkiin tosi hyvin...
Tän takia oon aatellut että se Hooja-fiittihuhukin saattaa todennäköisesti olla totta, koska se olisi tosi suureksi hyödyksi K:lle vakiinnuttaa fanikuntaansa siellä, ja vastavuoroisesti K antaisi Hoojalle ekan jalansijansa Suomen markkinoille (hänelläkin sattuu olemaan eka suomalainen festarikeikkansa tänä vuonna)... tästä tulee kiinnostavaa.
Tällaisina aikoina olen erittäin kiitollinen että on nää ketjujaot näin että kuumistelut menee luonnostaan enimmäkseen piilonimen alla olevaan emoketjuun, kun muuten nää ketjut ois uusia trolleja täynnä alta aikayksikön. Ajattelin just tuossa että jos emoketjussa olisi K:n nimi otsikossa (kuten muinoin oli, ja kuten se on tässä ketjussa) niin random K-triggeröityvät klikkaisi sitä linkkiä ja rupeaisivat mellastamaan siellä.
Tännehän eksyy silloin tällöin jokunen "höhöö mikö vtn Kääriä pellexDD"-trolli kun otsikko bongataan valikosta, mutta kun keskustelu on emoketjua "asiapitoisempaa" (kuten monet sen on ilmaisseet) niin täällä ei ole tarpeeksi mehukas maapohja trolleille pidempiaikaisiin visiitteihin kuin päivän. Niin nää ketjujen erotus tavallaan suojelee toisiaan tällä tavalla.
Pettimisti ei pety asenteella niin Jaakon stoori ei 100% tarkoita että ois tehty täys musavideo. Se voi tarkoittaa myös vaan lyhyemmän promoklipin ohjaamista ja fimaamista. Niin ei liikaa toiveita tappiin ennen kuin tiedetään.
Huomenna m&g, ylihuomenna kotkot, 10 päivää Böleen. Kotkotin ja Bölen väliin tulee varmaan paljon promoja, ehkä viimein tieto levystä, ehkä pari haastista taas. Bölen jälkeen koko moottoritie on auki ja uusi kausi lähtee käyntiin. :)
Toivottavasti Bölessä on hyvä ea-tiimi paikalla. Nyt on niin kuumaa Kärppyä, että fandom ei ehkä selviä :D
Aloin miettiä muita mv:itä jossa mies tankotanssii. Ja muistin tämän: https://youtu.be/6swmTBVI83k
Mitä veikkaatte tuosta instaklipin taustalla soivasta musasta? Onko se osa kotkotin melodiaa ja siinä on joku kunnon genremiksaus taas, vai onko kyseessä vain tunnelmaa luovaa taustamusaa klipille joka ei oikeasti ole osa mitään biisiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte tuosta instaklipin taustalla soivasta musasta? Onko se osa kotkotin melodiaa ja siinä on joku kunnon genremiksaus taas, vai onko kyseessä vain tunnelmaa luovaa taustamusaa klipille joka ei oikeasti ole osa mitään biisiä?
Ihanaa että täällä on porukkaa, jolla välähtää. Myönnän etten edes osannut ajatellut tuota asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. jotenkin mietin, että se olisi osa biisiä. Olisi vähän hassua jos jollain muulla biisillä sitä markkinoisi. Mutta ehkä ne yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän tätä mietiskelin kans. Ensimmäisillä katselukerroilla (kyllä, oon ehkä katsonu klipin luvattoman monta kertaa 🙈) oletin ilman muuta olevan vaan random taustamusiikki, mutta sitten aloin miettiä että miks ihmeessä ei promoklippiin olis otettu mielummin pätkää biisistä. Tosi vaikee kuvitella miten tuosta päädyttäis jo kuultuun kotkottiin, mutta olis ihan huikee ylläri taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän tätä mietiskelin kans. Ensimmäisillä katselukerroilla (kyllä, oon ehkä katsonu klipin luvattoman monta kertaa 🙈) oletin ilman muuta olevan vaan random taustamusiikki, mutta sitten aloin miettiä että miks ihmeessä ei promoklippiin olis otettu mielummin pätkää biisistä. Tosi vaikee kuvitella miten tuosta päädyttäis jo kuultuun kotkottiin, mutta olis ihan huikee ylläri taas!
Jos stripparilla menee vati nurin vaativan kotkottavaan yleisöön, ja siitä lähtee kunnon junkat ja tiputanssit tulille. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos stripparilla menee vati nurin vaativan kotkottavaan yleisöön, ja siitä lähtee kunnon junkat ja tiputanssit tulille. 😄
Ei hitto. Mä haluan sen musiikkivideon. Ei tuollaista teaseria voi jättää kesken 😂
Mäkin oon koettanut kuunnella kotkotin tuttua pätkää ja tuota taustamusaa toistensa jälkeen ja yrittää hahmottaa onko niissä jotain elementtejä jotka viittais yhteenkuuluvuudesta, enkä itse ainakaan löytänyt mitään ilmeistä ahaa-kohtaa.
Ainoa jonka itse huomasin mahdollisena yhdistävänä lankana, on että alkuperäisen klipin lopussa (puhelimeen ei nyt saada yhteyttä-osan jälkeen) kuulen eräänlaisia kellotorni-maisen äänen joka menee samaan tahtiin kuin uudessa instaklipissa menevät pianotahditukset. Pystyn kuvittelevaan joko äkilliset tai liukuvan genremuutoksen siihen väliin sen kellokumina/pianon tahtiin, dubstepräpistä synthiin.
Vierailija kirjoitti:
Pettimisti ei pety asenteella niin Jaakon stoori ei 100% tarkoita että ois tehty täys musavideo. Se voi tarkoittaa myös vaan lyhyemmän promoklipin ohjaamista ja fimaamista. Niin ei liikaa toiveita tappiin ennen kuin tiedetään.
Totta. Mutta tavallaan kun tuosta klipistä tulee niin vahvasti fiilis että tarina on vasta alkamassa, on ne kanat katsomossa jne. Esim. HHH:n promoklipeistä tajusi jotenkin heti, että oli tarkoitettukin vaan lyhyiksi randomklipeiksi.
nimim. lasi puoliksi täynnä 😅
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon koettanut kuunnella kotkotin tuttua pätkää ja tuota taustamusaa toistensa jälkeen ja yrittää hahmottaa onko niissä jotain elementtejä jotka viittais yhteenkuuluvuudesta, enkä itse ainakaan löytänyt mitään ilmeistä ahaa-kohtaa.
Ainoa jonka itse huomasin mahdollisena yhdistävänä lankana, on että alkuperäisen klipin lopussa (puhelimeen ei nyt saada yhteyttä-osan jälkeen) kuulen eräänlaisia kellotorni-maisen äänen joka menee samaan tahtiin kuin uudessa instaklipissa menevät pianotahditukset. Pystyn kuvittelevaan joko äkilliset tai liukuvan genremuutoksen siihen väliin sen kellokumina/pianon tahtiin, dubstepräpistä synthiin.
Lisään tähän että jos kuuntelee kotkotin kaks vikaa kellonkuminaa, ja tankoklipin kaks ekaa pianolyöntiä (sekunnit 1-3) niin ne menee sekä täysin samaan tahtiin mutta myös samanlaisella sävelmuutoksella (lähtökohdat on eri, mutta eka on korkeampi nuotti, toinen matalampi) ja niissä on saman verran kaikua lyöntien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän kyseessä ollessa voi ehkä odottaa mitä vaan, mutta tähän saakka ovat ymmärtääkseni kaikkien uusien biisien promojutuissa käyttäneet musiikkina nimenomaan julkaistavaa biisiä.
Joostin viisulavaesityksestä on tullut virallinen tiedotus että siinä tulee yhdistymään "'Amar pelos dois' erityksen tyylinen tunteellisuus ja 'Cha cha cha' esityksen tyylinen riemuikkuus." Ja lavalla tulee olemaan hänen dalttoni ja Häärijä-vastineet, eli ne tyypit joiden kanssa hän tekee huumorisketsejään ja jotka olivat musavideolla taustahahmoina. Nähdään parin viikon päästä milä ccc-mainen riemu tarkoittaa.
Klippi oli niin kuuma!! Siis miten voi mies olla noin seksikäs 🚨🔥
Mietin niinkin oleellista asiaa, että onkohan K käynyt ottamassa tankotanssitunteja vai tuleeko luonnostaan? 👀 Hyvin se vetää.🔥
Jaahas. Kärtsyli treenaa tanssijoiden kanssa Böleä varten @lottamakinenn stooreissa , Etelkin kuvassa.
Myös uusi kilpailu @malloftripla postauksessa. Voi voittaa liput (2kpl) Böleen.