Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Ei hitto, en olis uskonut mut toi piña colada oddlygood on heittämällä parhaan makuinen niistä vaihtoehdoista! 😲 Just pistelin kitaan yhden, kun satuin lopultakin marketista sellaisen paikantaan, ja oon yllättynyt. Olin varautunut inhoamaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kk:n tuo singlen virallinen kuva tiktokissa on niin siisti! Pidetään edelleen sitä vihreää värimaailamaa yllä, mutta mustan osuus kasvaa. Ihan kuin mustat siivet ympäröisivöt K:n irvistäviä kasvoja. Pidän kovasti!
Tykkään myös! Ehkä jopa mun suosikki tähänastisista biisikuvista.
Toi kuva vaan näyttää ihan samalta kuin Huhhahheissa muuten, aina sama ilme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kk:n tuo singlen virallinen kuva tiktokissa on niin siisti! Pidetään edelleen sitä vihreää värimaailamaa yllä, mutta mustan osuus kasvaa. Ihan kuin mustat siivet ympäröisivöt K:n irvistäviä kasvoja. Pidän kovasti!
Tykkään myös! Ehkä jopa mun suosikki tähänastisista biisikuvista.
Toi kuva vaan näyttää ihan samalta kuin Huhhahheissa muuten, aina sama ilme
Eiköhän tuossa ole hyödynnetty juurikin HHH:n aikoihin kuvattua, ennestään käyttämätöntä kuvaa. Vaikuttaisi olevan musta poolo ja nahkatakkikin päällä.
Tulee ehkä vähän Viulunkieli-tunnelmat. Ei biitistä tai soundista, vaan jonkinlaiset yleisvibat.
Luuletteko että tulee jo tällä viikolla? HHH:n kanssa oli ainakin tosi lyhyt väli ekan promon ja jolkaisun välillä.
Mikäs emon on lukkoon laittanut?
Arkistojen aarteita. Hank! Kot kot!
https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7262677520275885345
Vierailija kirjoitti:
Arkistojen aarteita. Hank! Kot kot!
https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7262677520275885345
Ja tää: https://www.tiktok.com/@kaarijantaverna/video/7260641089642597659
On kyllä niin erikoinen klippi etten osaa sanoa tulenko tykkäämään vai en ennen kuin kuulen kokonaisuuden. HHH:ssa tiesin heti että kyseessä tulee olemaan yksi lemppareitani, ja oikeassa olin. Ruoskan klipistä oletin että en tule niin välittämään, liian perusiskelmää, mutta olin väärässä ja rakastinkin. Tämä on todella kaottinen ensivaikutelmaltaan siten että pari kohtaa ärsyttää ja muutamaa kohtaa tekee mieli kuunnella enemmän. Ainakin mielenkiinto on herännyt.
Itse asiassa ensireaktioni tuntuu vähän samalta kuin silloin kun kuulin Joostin Europapa-viisukappaleen. Ensikuulemalta oli vähän sillisalaattihömppää, mutta pari kohtaa jäi kalvamaan mieltä, ja kokonaisuutena se sillisalaatti olikin ihan toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs emon on lukkoon laittanut?
Joku oli spämmännyt jotain kuulema.
Tääkin liittyy kanaan.
Cha cha chicken, viime joulukuussa.
https://www.tiktok.com/@larvinen12/video/7309353172915539233
Dubstepin fanina taustat on ainakin itselleni ihan lupaavat. Mutta katsotaan mihin suuntaan loput biisistä menee.
Kärtsä osaa kyllä aina olla niin virkistävän yllättävä.
Vierailija kirjoitti:
Dubstepin fanina taustat on ainakin itselleni ihan lupaavat. Mutta katsotaan mihin suuntaan loput biisistä menee.
Olisikohan tämä niitä biisejä joihin ei tule Jukan sähkökitaraa, Jukka kun manitsi viime kevään haastiksessa että sellaisiakin on tulossa. Jos tämä onkin puhdas konemusiikkikappale dubstep-räppi-kategoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että tulee jo tällä viikolla? HHH:n kanssa oli ainakin tosi lyhyt väli ekan promon ja jolkaisun välillä.
Saattaa hyvinkin tulla. Onko jo jossain tänään näkynyt että mitä uusia biisejä tällä viikolla on tulossa, tai et onko kukaan muu Suomi-artisti promonnut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa hyvinkin tulla. Onko jo jossain tänään näkynyt että mitä uusia biisejä tällä viikolla on tulossa, tai et onko kukaan muu Suomi-artisti promonnut mitään?
Jos tulee tällä viikolla, onko musavideota? Eikö K:n musiikkivideoita ole yleensä promottu kauemmin? 🤔
Maanantai kiimailut alkaa Kärpyllä!
https://i.pinimg.com/564x/c6/c7/40/c6c740d1aa49fc3c047258e4351aedcb.jpg
Joku suomitumpussa mainitsi että toivottavasti tulee vapuksi... tajusin sen luettuani että siihenhän tämä on selkeästi tarkoitettu, kun ei tämä kesäbiisivibojakaan anna. Vappujatkohömppämusaa. Eli tulee ihan vermasti ulos joko tänä perjantaina tai ens viikon perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee tällä viikolla, onko musavideota? Eikö K:n musiikkivideoita ole yleensä promottu kauemmin? 🤔
Tuskin ne ois ehtineet tehdä mitään musavideoita missään välissä millekään biisille, eikä siihen ole viitattu kenenkään somessa. Niiden tuotantoon ja editoimiseen menee viikkoja ellei kuukausia joka tapauksessa.
Okei, kirjoitin tämän juuri ennen Kotkot-klippiä. Reaktioni ole että "mitä hittoa" niin enpä voi muuta kuin todeta jälleen että K tekee ihan omaa juttuaan Suomi-räpissä. Odotan mielenkiinnolla mitä ihmettä sieltä tulee.