Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
No nyt on niin paljon kaikkea, että en tiedä mitä pitäisi hehkuttaa! 🤩 ICIP:in saama huomio innostaa nyt ainakin, kuten myös se, että K on päässyt nautiskelemaan talviurheilusta ihan kunnolla nyt lomallaan 😊 Oon myös innoissani Espanjan fanien puolesta siitä Espanjan keikasta!
Ennen viime viisuja elin kuvitelmassa että mun innostus Kärtsään laantuisi kesän myötä, kun Ccc alkaa olla puhkikulutettu. En tosiaan tajunnu että tää on menoa monen vuoden ajaksi! 😅
Sama. Mutta nyt on tosi kiva fanittaa jotain artistia ja sen musiikkia näin uuden uraetapin alkupamauksista (ai niitä onnekkaita jotka löysi K:n jo vielä aikaisemmin) kun saa seurata mitä jänniä peliliikkeitä ja musiikkia tulee seuraavina vuosina. Olen tottunut löytämään suosikki-artisteja/bändejä siinä vaiheessa kun menestynyttä uraa on ollut takana jo vähintään kymmenen vuotta, ja silloin meno on jo yleensä aika rauhallista rutiinia mitä tulee uusiin juttuihin. Enimmäkseen saa vaan toivoa että tulisi edes yksi levy lisää ennen kuin bändiläiset jättäytyy eläkkeelle.
Sais nyt K tai Warnerfi tai joku tiimistä antaa lipsauttaa onko sillä levyllä joku päivämäärä nyt! Sekä Allu että Kiro on pitäneet kunnon supermykkäkoulua instoissaan Emma-gaalasta lähtien. Ja miten siitäkin on jo kulunut ihan just kuukausi? :D Onneksi K kumminkin jakaa edes urheilujuttuja.
Tuossa Marenostrumin Kärtsä-julkaisussa joku veikkaa Robinia. Vois hyvinkin ollakin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
https://fuengirola.fi/kaarija-ja-tarja-turunen-konsertoivat-sohailin-li…
"Lauantai-iltaan tulee vielä toinenkin kansainvälinen tähtiesiintyjä. Hänen nimensä julkaistaan huhtikuun alkupuolella. " (Käärijän kaveriksi)
Noniin, spekulaatiot kehiin! Kuka se vois olla? Kansainvälinen tähtiesiintyjä. Eli ei siis ilmeisesti bändi, vaan sooloartisti.
Toisaalta Marenostrum Fuengirola on kirjoittanut Käärijän kohdalle + special guests, eli quests monikossa.
Mulla on sellanen tunne, en osaa selittää miksi.. että pian tulee lisää K:n ulkomaan keikkojen julkistuksia.
T julkaisi uuden sinkun kahden muun räppärin kanssa. pidän tästäkin! 💚 Nyt T:kin julkaisee uutta musiikkia... Pidän vielä toivon yllä yhteisbiisistä 🤣
Tuo Espanjan keikka on oikeasti mahtava K:lle! 💚 Ja faneille
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen tunne, en osaa selittää miksi.. että pian tulee lisää K:n ulkomaan keikkojen julkistuksia.
Mulla taas on tunne että kaikki tulee rysähdyksellä levyjulkkareiden + Bölen aikoihin, ja sitä seuraavilla viikoilla, osana levypromoa. (50 päivää jäljllä BTW!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://fuengirola.fi/kaarija-ja-tarja-turunen-konsertoivat-sohailin-li…
"Lauantai-iltaan tulee vielä toinenkin kansainvälinen tähtiesiintyjä. Hänen nimensä julkaistaan huhtikuun alkupuolella. " (Käärijän kaveriksi)
Noniin, spekulaatiot kehiin! Kuka se vois olla? Kansainvälinen tähtiesiintyjä. Eli ei siis ilmeisesti bändi, vaan sooloartisti.
Toisaalta Marenostrum Fuengirola on kirjoittanut Käärijän kohdalle + special guests, eli quests monikossa.
Isommilla keikoilla on useinkin kaksi lämppäriä, joista ensimmäinen on joku nevahörd joka toimii toisen tunnetumman lämppärin lämppärinä. Eli joku jota ei kannata edes hehkuttaa tuommoisessa artikkelissa, koska sen esiintymisen aikana suurin osa ylesöstä ei varmaan ole edes viitsinyt tulla paikan päälle vielä.
Suomen virallinen lista, päivittyi tänään:
Ruoska: https://ifpi.fi/lista/artistit/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4%2C+erika+vikman/r…
radiosoitot: 30. sija
sinkkulista: 8. sija
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kärtsä saanut kyselyitä ulkomaisille festareille, mitä luulette? Ite uskon, että on, mutta tienestit on niin mitättömiä, ja Suomessa mahdollisuus kuitenkin tienata kesäfestareilta hyvin, niin tuskin on paljon kiinnostusta lähteä.
Luultavasti. Muistissani on että K olisi maininnut että kutsuja kaikenlaisiin paikkoihin oli tullut viime vuonna. Mutta kuten sanoit niin tienestit verrattuna kotimaisiin festareihin on varmasti täyttä ei-mitään. Kuten se Noan kutsu sille yhdelle konsertille josta K ois saanut 20t... joo, hyvä summa ulkopuolisen silmin, mutta tiimin matkustuskuluihin ja kamojen roudaamiseen menee tyyliin puolet palkkiosta, kun taas Suomessa K saa suunnilleen tuplaten tuon festaripalkkiona ja matkakulut on pienemmät. Siihen päälle vielä kun laskee matkustamiseen kuluva aika jonka voisi Suomessa käyttää joko lepäämiseen tai muihin töihin, niin kotimaiset festarit on kaikin puolin kannattavampia.
Pitkästä aikaa taas täysin Kärpätön päivä somessa. Mutta kevät lähestyy, ja samoin keikkatauon loppu! :D
All stars tapahtumaa vielä:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa taas täysin Kärpätön päivä somessa. Mutta kevät lähestyy, ja samoin keikkatauon loppu! :D
Urheilucastin ig story:ssa oli aamulla ihana perrrjantain toivottaja Kärppä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilucastin ig story:ssa oli aamulla ihana perrrjantain toivottaja Kärppä :D
Kiitos vinkistä. xD Perun siis lausumani, ei taaskaan täysin Kärpätöntä päivää, hyväksyn jopa 1 sekunnin hippuset. :D
Tässä vielä vähän Kärppää lätkäpelissä.
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/744759230284906496/cha-cha-cha-c…
Mua hiukan huvittaa toi oddlygoodin järkkäämä Kärtsä beach party huhtikuisessa Suomessa. 😄 Mut ilmeisesti sinne on kutsuja lähetetty sisällöntuottajillekin, että jännä nähdä millainen konsepti toikin sit on.
https://www.instagram.com/stories/pinkkupinsku/3324182846912011610?utm_…
Kärpyn tägätyissä näkyy, et jotkut on saaneet toteutettua sentään edes sen pahvi-Kärtsän, vaikka pahvi-Bojan tais jäädä täällä vaan puheasteelle. 😄 Tarina ei kerro missä sitä on ulkoilutettu.
Vierailija kirjoitti:
Mua hiukan huvittaa toi oddlygoodin järkkäämä Kärtsä beach party huhtikuisessa Suomessa. 😄 Mut ilmeisesti sinne on kutsuja lähetetty sisällöntuottajillekin, että jännä nähdä millainen konsepti toikin sit on.
https://www.instagram.com/stories/pinkkupinsku/3324182846912011610?utm_…
Stoori on tainnut poistua jo, näkyikö tuossa kutsussa mitään kiinnostavaa?
Ja veikkaan: paikalle roudaataan tonni hiekkaa, muovinen leikki-uima-allas, lämpövaloja ja paljon rantatuoleja. Siellä porukat saa chattailla K:n kanssa loikoillessa ja syödä jugurtteja. :)
Pahimpaan K-puutteeseen tälle päivälle vihje että perjantain UC-jaksossa oli ihan parinminuutin verran höpinää K:n tän viikon hiihtopyrähdyksestä. Kohdasta 56:50 eteenpäin.
No nyt on niin paljon kaikkea, että en tiedä mitä pitäisi hehkuttaa! 🤩 ICIP:in saama huomio innostaa nyt ainakin, kuten myös se, että K on päässyt nautiskelemaan talviurheilusta ihan kunnolla nyt lomallaan 😊 Oon myös innoissani Espanjan fanien puolesta siitä Espanjan keikasta!
Ennen viime viisuja elin kuvitelmassa että mun innostus Kärtsään laantuisi kesän myötä, kun Ccc alkaa olla puhkikulutettu. En tosiaan tajunnu että tää on menoa monen vuoden ajaksi! 😅