Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo Jokereiden fani, mutta ei mua ainakaan haittaa nämä pienet mayhemit täällä. Ja kyllähän muakin tottakai kiinnostaa mahdollisuus, että Kärtsä ois maaliskuussa Kultsalla! Mielestäni sopu sijaa antaa, ei kuitenkaan ole keskustelijoiden vika, että emoalus on mennyt lukkoon joidenkin provoilijoiden? takia. Kyllä siellä taitaa vakkarit puhua ihan asiallisia juttuja.
Se vaan, että emo ketjussa ei anneta sijaa muiden mayhemeille. Käsketään painua tänne jne. Ei ole kauhean reilua sellainen.
Minä vähät välitän semmoisista. En minä nyt muutenkaan tee niinkuin joku käskee niin miksi anonyymillä keskustelupalstalla. Vähän ihmettelen tuota asennetta. Sen kun mayhemoi rauhassa siellä missä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä taas muistan, kun yritin tulla tänne kiimailemaan emon tiukempien sääntöjen takia, että viestit poistui helvetin nopeasti. 😂
Täällä pitää ehdottomasti olla kaikkien Kärtsä-kuumistelujen olla sallittuja (Peksin, Tommyn ja Erikan kanssa myös)
Varmaan sit myös B/K kuumistelut?
Tietenkin myös ne, muut JO-keskustelut vaan pidetään pois täältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä taas muistan, kun yritin tulla tänne kiimailemaan emon tiukempien sääntöjen takia, että viestit poistui helvetin nopeasti. 😂
Se joku moraali-tantta päivysti silloin molemmissa ketjuissa ja poisti kaiken kiimailun.
Nyt samainen tantta on pulassa kun plussalla on kiimailtu, eikä hän pääse poistattamaan niitä viestejä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitää ehdottomasti olla kaikkien Kärtsä-kuumistelujen olla sallittuja (Peksin, Tommyn ja Erikan kanssa myös)
Yhtä hyvin vois menmä puoli yhdeksän uutisiin kuumistelemaan.
Erikan instassakin kuviin ruoska-harkoista oli joku kommentoinut, että mautonta. Erika vastannut, että vtun maukasta. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
facessa valitettiin ruoska biisi on liian sensualli, että jotenkin ajattelen jotkut ihmiset valittaa ylelle esityksesta ensi lauantaina
Facessa asuu kaikki moraali-marketat ja Karenit, ei niistä kannata välittää
katsoin just eilen Benidorm festiä, pienet ruoskailut on kevyttä sen rinnalla 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo Jokereiden fani, mutta ei mua ainakaan haittaa nämä pienet mayhemit täällä. Ja kyllähän muakin tottakai kiinnostaa mahdollisuus, että Kärtsä ois maaliskuussa Kultsalla! Mielestäni sopu sijaa antaa, ei kuitenkaan ole keskustelijoiden vika, että emoalus on mennyt lukkoon joidenkin provoilijoiden? takia. Kyllä siellä taitaa vakkarit puhua ihan asiallisia juttuja.
Se vaan, että emo ketjussa ei anneta sijaa muiden mayhemeille. Käsketään painua tänne jne. Ei ole kauhean reilua sellainen.
Minä vähät välitän semmoisista. En minä nyt muutenkaan tee niinkuin joku käskee niin miksi anonyymillä keskustelupalstalla. Vähän ihmettelen tuota asennetta. Sen kun mayhemoi rauhassa siellä missä huvittaa.
Oon vähän samanlainen. Musta tällaiset säännöt näissä ketjuissa on tehty rikottaviksi. Mitä enemmän säännöistä muistutetaan, sen enemmän tekee mieli rikkoa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joku moraali-tantta päivysti silloin molemmissa ketjuissa ja poisti kaiken kiimailun.
Nyt samainen tantta on pulassa kun plussalla on kiimailtu, eikä hän pääse poistattamaan niitä viestejä. 😅
Plussa on hyvä, kun sieltä poistuu vaan oikeasti asiattomat viestit (mm. ne yhtenä yönä spämmityt h-viestit lähti hyvin nopeasti).
Vierailija kirjoitti:
Erikan instassakin kuviin ruoska-harkoista oli joku kommentoinut, että mautonta. Erika vastannut, että vtun maukasta. 😂😂
Ei hele! Go Girl, Erika on kyl niin slay queen 💅🏻😍
Itse toivon, että molemmissa ketjuissa kunnioittais niitä ns. sääntöjä, ellei sitten halua provosointia puolin ja toisin ja ketjujen välistä vastakkainasettelua, mikä on ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois hyvä idis. Kärtsy kuumistelemassa puol ysin uutisissa ruoskan kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
facessa valitettiin ruoska biisi on liian sensualli, että jotenkin ajattelen jotkut ihmiset valittaa ylelle esityksesta ensi lauantaina
Mitäs siellä festeillä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ollenkaan saa kiinni tästä viestistä ja sen pointista?
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon, että molemmissa ketjuissa kunnioittais niitä ns. sääntöjä, ellei sitten halua provosointia puolin ja toisin ja ketjujen välistä vastakkainasettelua, mikä on ihan turhaa.
Valitettavasti aina on joku joka provosoituu aivan kaikesta, ihan niistä ketjuun liittyvistä asioistakin. K&B ficit on hyvä esimerkki tästä.
Yhtään en ole ajoissa, mutta Böleen tasan kolme kuukautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siellä festeillä oli?
Käy kattoo vaikka voittaja Nebulossan esitys ja Jorge Gonzalez 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois hyvä idis. Kärtsy kuumistelemassa puol ysin uutisissa ruoskan kans.
Muistui mieleen ICIP-mv-julkaisun jälkeinen aamu-TV jossa Kärtsä vieraana. Ja oli niin asiallinen ja siveä. Ja taustalla oli jätti screenillä Tommy rietas ilme päällä virnistämässä.
Kärtsä tuomariksi sinne jäkiskaukaloon. Jäähyn sijasta luvassa on remmiä Kärtsältä ja Erikalta.
Senkin pikku mäyhemöijä 🤤