Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Mä odotan todella innoissani Ruoskaa-musiikkivideota. Kuten ICIP, niin tälläkin kertaa ehkä nähdään behind the scenes matskua ja kaikki mv:tä tekemässä olleet jakaa stooreja ja tägää tsiljoona tyyppiä. Se on musta aina tosi mielenkiintoista. Ja kun HHH tai Toiset samanlaiset ei mv tehty niin sitäkin suuremmalla syyllä odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo Jokereiden fani, mutta ei mua ainakaan haittaa nämä pienet mayhemit täällä. Ja kyllähän muakin tottakai kiinnostaa mahdollisuus, että Kärtsä ois maaliskuussa Kultsalla! Mielestäni sopu sijaa antaa, ei kuitenkaan ole keskustelijoiden vika, että emoalus on mennyt lukkoon joidenkin provoilijoiden? takia. Kyllä siellä taitaa vakkarit puhua ihan asiallisia juttuja.
Se vaan, että emo ketjussa ei anneta sijaa muiden mayhemeille. Käsketään painua tänne jne. Ei ole kauhean reilua sellainen.
Ei olekaan. Heti ollaan automaattisesti provoja. Minkäs me sille voidaan, että Kärtsä mayhemöi kaiken, missä liikkuukin 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo Jokereiden fani, mutta ei mua ainakaan haittaa nämä pienet mayhemit täällä. Ja kyllähän muakin tottakai kiinnostaa mahdollisuus, että Kärtsä ois maaliskuussa Kultsalla! Mielestäni sopu sijaa antaa, ei kuitenkaan ole keskustelijoiden vika, että emoalus on mennyt lukkoon joidenkin provoilijoiden? takia. Kyllä siellä taitaa vakkarit puhua ihan asiallisia juttuja.
Se on juuri näin plussalla meillä oli eilen illalla pitkästä aikaa tosi hauska keskustelu ennen kuin vauva palsta meni kiinni ja sinne tuli joku provosoimaan. Tais olla paras ilta hetkeen siellä
Miksette sitten juttele siellä? Miksi tulette tähän ketjuun provosoimaan omilla jutuillanne?
Koska me perustettiin tämäkin ketju. Siksi.
Turvapaikaksi niillä, jotka halusivat fiilistellä Käärijää ja Tommya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan, että emo ketjussa ei anneta sijaa muiden mayhemeille. Käsketään painua tänne jne. Ei ole kauhean reilua sellainen.
Ei olekaan. Heti ollaan automaattisesti provoja. Minkäs me sille voidaan, että Kärtsä mayhemöi kaiken, missä liikkuukin 🤷
Ehkä se johtuu siitä, että siellä on tietyt säännöt ja täällä omat (joihin aloituksen mukaan myös Jokerit mahtuisi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä niin random toi Häärijän videotervehdys Maltan karsinnassa 🤣
Mutta täytyy kyllä sanoa että melkoiset sotatraumat iski pintaan Norjan eilistä finaalia katsellessa kun tuli se kauhea ruotsiviisupotpuri, sitä ei pari vilausta Käärijästä pelastanutEi tsiisus. Toivottavasti UMK:ssa ei oo mitään mainintoja vanhoihin Ruotsin viisuihin. Varmasti Malmössä tulee korvat täyteen noita niin miks muut maatkin osallistuu tohon ?
No, onneks en aio katsoa mitään noista.
Siis et aio katsoa UMKta tai viisufinaalia? Kyllä mä nyt ainakin UMKn katsoisin kun siellä on Käärijää varmaan kahden kappaleen verran ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä, että siellä on tietyt säännöt ja täällä omat (joihin aloituksen mukaan my
Jollakin on siinä ketjussa ihan omat säännöt.
Kärtsä ja Erika. On kyl hyvännäköisiä ihmisiä molemmat.
https://www.tumblr.com/green-cyber/741365474934276096/president-of-finn…
Ja mä taas muistan, kun yritin tulla tänne kiimailemaan emon tiukempien sääntöjen takia, että viestit poistui helvetin nopeasti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä, että siellä on tietyt säännöt ja täällä omat (joihin aloituksen mukaan my
Okei. Jatkan sit Kärtsän muilla mayhemeillä jatkossakin emoketjuun. Siinä onkin ihanan kielletty makunsa! 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä, että siellä on tietyt sää
Turha miettiä täällä emoaluksen sääntöjä, se on lukossa ja luultavasti pysyykin. Sitä palstaa käyttävät voi perustaa uuden ihan omilla säännöillään.
koitetaan pitää täällä keskustelut Käärijä asioissa
facessa valitettiin ruoska biisi on liian sensualli, että jotenkin ajattelen jotkut ihmiset valittaa ylelle esityksesta ensi lauantaina
Vierailija kirjoitti:
Ja mä taas muistan, kun yritin tulla tänne kiimailemaan emon tiukempien sääntöjen takia, että viestit poistui helvetin nopeasti. 😂
Täällä pitää ehdottomasti olla kaikkien Kärtsä-kuumistelujen olla sallittuja (Peksin, Tommyn ja Erikan kanssa myös)
Vierailija kirjoitti:
Se joku moraali-tantta päivysti silloin molemmissa ketjuissa ja poisti kaiken kiimailun.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo salliva kun ainoastaan silloin, jos emo on lukossa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitää ehdottomasti olla kaikkien Kärtsä-kuumistelujen olla sallittuja (Peksin, Tommyn ja Erikan kanssa myös)
Varmaan sit myös B/K kuumistelut?
Vierailija kirjoitti:
facessa valitettiin ruoska biisi on liian sensualli, että jotenkin ajattelen jotkut ihmiset valittaa ylelle esityksesta ensi lauantaina
Ei kyllä todellakaan sensuelli, vaan aivan jotain muuta, Haiku-Kulta 💚 Mutta joo, aika moni kitisee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Valittakoon vaan. Mua tai Kärtsää ei haittaa.
Ai että, kuumistellaanko vanhojen hyvien aikojen kunniaksi taas vähän sitä Kärtsän mehujäätelön syöntiä. Ne oli aikoja ne 🤤
Menee taas vissiin päivä siihen, että ketju täyttyy pelkällä kiukuttelulla sen suhteen, mistä saa puhua ja mistä ei. 😅 Onneks meen töihin.