Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
13741/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääähhh

Vierailija
13742/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noista euroviisuista mieleen, että moni on omaksunut epäilyttävän tutunnäköisen posen tänä vuonna. Tässä esimerkiksi benidorm festistä taidonnäytteitä. 😅

https://www.instagram.com/p/C24jmUJijtn/?igsh=a2prcG9jeno2dTl4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13743/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noita muitakin umk:sta tuttujakin olis ollut, kuin Erika ja Bess, jotka jo päässeet edellisvuosina esiintymään. Tympii samat naamat, varsinkin Bess, joka on ihan joka paikassa. Vaikka nyt kylkiäisinä tuolla tänä vuonna pääsevätkin esiintymään. 

Ehkä muut paremmin menestyneet ei halunneet? Ja niitä ei-menestyneitä kukaan ei ole kiinnostunut näkemään taas. 

Vierailija
13744/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noita muitakin umk:sta tuttujakin olis ollut, kuin Erika ja Bess, jotka jo päässeet edellisvuosina esiintymään. Tympii samat naamat, varsinkin Bess, joka on ihan joka paikassa. Vaikka nyt kylkiäisinä tuolla tänä vuonna pääsevätkin esiintymään. 

No ei se nyt ihan joka paikassa ole. Välillä sattuu olemaan Kärpän kanssa jossain samoissa jutuissa kuten nyt, en minä ainakaan muuten törmäile se juttuihin hirveästi. Ihan normi menestyneen suomi-artistin kekkakalenteri näyttää olevan.

Vierailija
13745/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blääähhh

Niin mistä sä nyt haluaisit sitten puhua? 

Vierailija
13746/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitn viisustudio tämä ketju on?

Samaa kun emolla, puhutaan muusta kuin aiheesta.

Se on yks juttu, mistä emolla tykkään. En toki siitä, että keskustelu kokoajan ois muualla, mutta se, että keskustelu rönsyilee välillä vähän mihin sattuukin. 

Vierailija
13747/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K vilahti videolla Norjan viisukarsinnoissa, kehotti ihmisiä äänestämään. Voi katsoa suorana NRK:n nettisivuilta.

Vierailija
13748/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-Studio

Vierailija
13749/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä muut paremmin menestyneet ei halunneet? Ja niitä ei-menestyneitä kukaan ei ole kiinnostunut näkemään taas. 

UMK on yksi Suomen katsotuimmista tv-tuotannoista, paikan päällä on reilu 10 t. ihmistä (?) ja sitä seurataan aktiivisesti myös ulkomailla. Kukaan artisti ei tuollaisesta kieltäydy ilman hyvää syytä. 

Vierailija
13750/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K vilahti videolla Norjan viisukarsinnoissa, kehotti ihmisiä äänestämään. Voi katsoa suorana NRK:n nettisivuilta.

Kuva:

https://www.tumblr.com/telemarcs/741333987850665984/hii?source=share

Vierailija
13751/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13752/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän hauskaa että molemmilla on nyt yhteisesitys UMK-legendastatus-naissolistin kanssa. Bess on vaan se hieman ajankohtaisempi ja menestyneempi nimi näistä kahdesta. Luulen että niiden biisi tulee menestymään hyvin, vaikka lyhyen klipin perusteella se vaikutti tosiaan, sekä soundilta että teemalta, melkeinpä uusintaversiosta Benkun edellisestä biisistä (uutta exää)

En tajua miksi Benkun "uutta exää" ei ole menestynyt paremminkuin mitä se on. Joku tyyppi näissä ketjuisa povasi siitä isoa hittiä kun se ilmeistyi, ja nyt kun kuuntelin sen uudestaan niin munkin mielestä sopisi hyvin sekä radioon että suomipoppistriimilistoille. Kaikin puolin parempi kuin "Hoida Mut". Mutta ei ole kuin 660t kuuntelua ja risat.

Vierailija
13753/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko puhua hetki K:n käsivarsista? https://www.tumblr.com/submariini/741308271813689344/erikavikmanofficia…

Kyllä voidaan ja puhutaankin. 😙 Kyllähän noihin voisi vähän hampaita sovitella, sen verran lihaisat vartaat ovat. 😄

Vierailija
13754/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän hauskaa että molemmilla on nyt yhteisesitys UMK-legendastatus-naissolistin kanssa. Bess on vaan se hieman ajankohtaisempi ja menestyneempi nimi näistä kahdesta. Luulen että niiden biisi tulee menestymään hyvin, vaikka lyhyen klipin perusteella se vaikutti tosiaan, sekä soundilta että teemalta, melkeinpä uusintaversiosta Benkun edellisestä biisistä (uutta exää)

En tajua miksi Benkun "uutta exää" ei ole menestynyt paremminkuin mitä se on. Joku tyyppi näissä ketjuisa povasi siitä isoa hittiä kun se ilmeistyi, ja nyt kun kuuntelin sen uudestaan niin munkin mielestä sopisi hyvin sekä radioon että suomipoppistriimilistoille. Kaikin puolin parempi kuin "Hoida Mut". Mutta ei ole kuin 660t kuuntelua ja risat.

Johtunee siitä, että ensiesitys oli Rautalammilla. 

Sori, oli pakko. 😂

Vierailija
13755/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK on yksi Suomen katsotuimmista tv-tuotannoista, paikan päällä on reilu 10 t. ihmistä (?) ja sitä seurataan aktiivisesti myös ulkomailla. Kukaan artisti ei tuollaisesta kieltäydy ilman hyvää syytä. 

Tuolla logiikalla kukaan artisti ei kieltäytyisi lähtemästä viisuihin. UMK:lla ja viisuilla on vieläkin tietty stigma, ja monet artistit pelkäävät UMK/viisuartistin leimaa. Mitä useammin käyt pyörimässä UMK-jutuissa sitä herkemmin susta tulee vain "UMK:sta tuttu" hahmo, varsinkin jos ei ole tarpeeksi muuta omaa sen ulkopuolella. Vähän kuten... Erika.

Vierailija
13756/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHH:kin kipusi vihdoin 2,5 mil rajapyykin yli. 🙂 

Vierailija
13757/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alella voi olla vipinää Kärtsyyn, mutta ei todellakaan toisinpäin. Ale on sisterzonetettu, vaikka haluisi olla enemmän.

Minä en huomaa kumminkaan päin, kaverivibat tulee

Juu ei ole mitään viboja.  Ja onpa hauskaa ettei osaa muka lausua jotain Karl Fazeria, järsitään suklaalevyä paperin päältä ja heitellään Härtsää suklaalla.  No, minä kait tässä olen se huumorintajuton. Joku muistaakseni sanoi tosta Alesta, että on niin aikuinen ikäisekseen.

Mä kyllä pidin siitä viisuaikojen Alessandrasta enemmän. 

Vierailija
13758/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alella voi olla vipinää Kärtsyyn, mutta ei todellakaan toisinpäin. Ale on sisterzonetettu, vaikka haluisi olla enemmän.

Juu ei ole mitään viboja.  Ja onpa hauskaa ettei osaa muka lausua jotain Karl Fazeria, järsitään suklaalevyä paperin päältä ja heitellään Härtsää suklaalla.  No, minä kait tässä olen se huumorintajuton. Joku muistaakseni sanoi tosta Alesta, että on niin aikuinen ikäisekseen.

Musta se oli aivan samanlainen silloinkin. Tullut seurattua Madridin pre partyilta asti sen somea ja juttuja, enkä näe mitenkään muuttuneen? 🤔

Vierailija
13759/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsy heiluttaa norjalaisille! 💚

https://twitter.com/planetorbar/status/1753873854898868451

Vierailija
13760/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun jotkut kaipaa viisu-Kärppyä ja onpa joku tainnut kaivata viisu-Bojaniakin. Ne oli kaikki tuolla vielä tosi vieraita toisilleen varsinkin aluksi, tottakai isot paineet ja jännitys, ei oma äidinkieli, totta kai kaikki hyvin huoliteltuja ja freesin oloisia, koska kyseessä on kuitenkin euroviisut. Pointtina se, että mä en itse näe kenenkään näistä muuttuneen. Olosuhteet eri, ihmiset sama.