Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
13721/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Allun, Kiron, Jukan ja Jessen viimeisimpien seurattujen ig tilien joukossa on kaikilla Euroviisujen virallinen tili? Luulin, että olisivat alkaneet seurata sitä jo viime vuonna. Voisiko tämä olla merkki, että Kärtsä on jotenkin mukana viisuissa kuitenkin? Kärtsä on seurannut sitä tiliä jo pidemmän aikaa.

Kävin tsekkaamassa, niin mulle ei näytä kyllä että olisi kellään viimeisimpien seurattujen joukossa? 🤔 

Vierailija
13722/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ale ja Kärppy näyttää kyllä hyvältä yhdessä. Siinä on sitä kemiaa. 

Olisiko jopa yhtä vahvaa kuin B n kanssa. Yhtä paljon ainakin näkevät toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13723/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hauskaa että molemmilla on nyt yhteisesitys UMK-legendastatus-naissolistin kanssa. Bess on vaan se hieman ajankohtaisempi ja menestyneempi nimi näistä kahdesta. Luulen että niiden biisi tulee menestymään hyvin, vaikka lyhyen klipin perusteella se vaikutti tosiaan, sekä soundilta että teemalta, melkeinpä uusintaversiosta Benkun edellisestä biisistä (uutta exää)

Vierailija
13724/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette tosta Bessin ja Benkun yhteisbiisistä, mitä siitä on saatu kuulla? Hekin on nyt UMK-parina menossa esittämään sitä Lauantaina. Onko enemmän hittiainesta kuin Kärika-biisi? Vai onko Kärika iskevämpi?

Olen ihan pihalla, kun en ole ehtinyt täällä olemaan. Oliko Benkun ja Bessin yhteisbiisin esitys UMK:ssa siis jo vahvistettu? Jos näin, en itsekään ihan ymmärrä miksi kaksi duettoa, joiden ensiesitys umk:ssa, on laitettu samaan showhun, nehän väkisin vertaantuu toisiinsa ja se ei varmaan ole tarkoitus. Olisin jotenkin odottanut Benkun sijaan Kuumaata, kun on tosi hyvin menestynyt UMK:n jälkeen ja bändinä olisi erilainen setti. Benkku on kuitenkin jo juontaja. Tykkään Benkusta, mutta vähän ihmettelen näitä valintoja. No varmasti tykkään kaikesta kuitenkin 😄

Vierailija
13725/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette tosta Bessin ja Benkun yhteisbiisistä, mitä siitä on saatu kuulla? Hekin on nyt UMK-parina menossa esittämään sitä Lauantaina. Onko enemmän hittiainesta kuin Kärika-biisi? Vai onko Kärika iskevämpi?

Olen ihan pihalla, kun en ole ehtinyt täällä olemaan. Oliko Benkun ja Bessin yhteisbiisin esitys UMK:ssa siis jo vahvistettu? Jos näin, en itsekään ihan ymmärrä miksi kaksi duettoa, joiden ensiesitys umk:ssa, on laitettu samaan showhun, nehän väkisin vertaantuu toisiinsa ja se ei varmaan ole tarkoitus. Olisin jotenkin odottanut Benkun sijaan Kuumaata, kun on tosi hyvin menestynyt UMK:n jälkeen ja bändinä olisi erilainen setti. Benkku on kuitenkin jo juontaja. Tykkään Benkusta, mutta vähän ihmettelen näitä valintoja. No varmasti tykkään kaikesta kuitenkin 😄

Vastaankin itselleni, että tuolla olikin jo kerrottu että juontajalle kuuluu UMK:ssa lauluesitys. Niinpä tietysti, olin unohtanut sen kokonaan

Vierailija
13726/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Allun, Kiron, Jukan ja Jessen viimeisimpien seurattujen ig tilien joukossa on kaikilla Euroviisujen virallinen tili? Luulin, että olisivat alkaneet seurata sitä jo viime vuonna. Voisiko tämä olla merkki, että Kärtsä on jotenkin mukana viisuissa kuitenkin? Kärtsä on seurannut sitä tiliä jo pidemmän aikaa.

Kävin tsekkaamassa, niin mulle ei näytä kyllä että olisi kellään viimeisimpien seurattujen joukossa? 🤔 

Niinkö? Ehkä he on kaikki seuranneet sitä sitten jo pitkään ja mulla vaan näkyy viimeisten seurattujen joukossa. Aikaisemmin oikeasti viimeisimmät seuratut on kuitenkin näkynyt listan yläpäässä, mutta ehkä tässä on joku poikkeus.

Vierailija
13727/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vahvistettu virallisesti sen enempää kuin Kärika-avauskaan, mutta kaikki viittaa siihen. Benkku on ainoa juontajista joka on varsinaisesti artisti, eli viisukuppilassa arvattiin jo että hänellä tulee olemaan yksi väliaikasloteista. Benkku oli pari päivää sitten meikattavana stooreissaan samassa tilassa missä UMK-kilpailijat oli meikattavina, eli hän on tosiaan selvästi harjoituksissa mukana. Ja nyt tuli vielä toi klippi Bessku-yhteisbiisistä, josta voi päätellä että se julkaistaan pian (varmasti kans perjantaina) ja esitetään UMK:ssa. 

Vierailija
13728/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alella voi olla vipinää Kärtsyyn, mutta ei todellakaan toisinpäin. Ale on sisterzonetettu, vaikka haluisi olla enemmän.

Minä en huomaa kumminkaan päin, kaverivibat tulee

Juu ei ole mitään viboja.  Ja onpa hauskaa ettei osaa muka lausua jotain Karl Fazeria, järsitään suklaalevyä paperin päältä ja heitellään Härtsää suklaalla.  No, minä kait tässä olen se huumorintajuton. Joku muistaakseni sanoi tosta Alesta, että on niin aikuinen ikäisekseen.

Vierailija
13729/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ootan Kärikaa kovasti, mutta ootan myös Benjaminin ja Bessin eli BB (heidän käyttämänsä) yhteisesitystä. En näe syytä, miks ei voisi olla kahta eri yhteisbiisiä UMKssa. 

Vierailija
13730/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alella voi olla vipinää Kärtsyyn, mutta ei todellakaan toisinpäin. Ale on sisterzonetettu, vaikka haluisi olla enemmän.

Minä en huomaa kumminkaan päin, kaverivibat tulee

Juu ei ole mitään viboja.  Ja onpa hauskaa ettei osaa muka lausua jotain Karl Fazeria, järsitään suklaalevyä paperin päältä ja heitellään Härtsää suklaalla.  No, minä kait tässä olen se huumorintajuton. Joku muistaakseni sanoi tosta Alesta, että on niin aikuinen ikäisekseen.

Ehkä sun ongelmasi on se, että oletat kaiken olevan teeskenneltyä. Mulle jäi fiilis, että Alessandra nyt ei vaan osannut lausua ja se oli heistä oikeesti hauskaa. 

Vierailija
13731/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahahah. Olisit käynyt Specsaverssilla

Vierailija
13732/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että jos B olisi ollut Suomessa An tavoin pari kuukautta sitten? niin Kärppy melko varmasti olisi hänet kyllä tavannut 😂

Vierailija
13733/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosina juurikin avausnumero on tainnut kuulua edellisvuoden ei-voittajalle joka on menestynyt hyvin. Viime vuonna se oli Bess, joka avasi Lähtee Käsistä biisillä + Ram Pam Pa. Eli ennen kuin Kärika-avasnumerosta alettiin puhua tosissaan niin oli todennäköistä että Kuumaa olisi avaajana jollain uudella sinkulla + Ylivoimainen. Pidin itse asiassa heidän somea silmällä vähän siihen viittaavien vihjeiden perässä. Mutta nyt kun avauspaikka onkin annettu Kärikalle Kuumaalla ei taida olla paikkaa showssa, ehkä heitä pyydettiin mutta heillä ei ollut mitään sopivaa uutta biisiä valmistumassa, tai sitten he haluavat keskittää aikansa muualle juuri nyt.

Vierailija
13734/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitn viisustudio tämä ketju on?

Vierailija
13735/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kun emolla, puhutaan muusta kuin aiheesta.

Vierailija
13736/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benkku/Bess yhteisbiisi vaikuttaa hyvältä. Ainoa mikä itseäni vähän mietitytää on että heillä on aika samalta kuulostavat äänet tässä, siinä yhteiskohdassa en olisi välttämättä edes tajunnut että kaksi eri henkilöä laulaa ellei olisi videota. Esityksestä asusteineen tulee varmaan hieno, saa nähdä meneekö jopa K/E esityksen yli laadulla.

Vierailija
13737/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan UMK:sta ei viisuista. Ja mikä nyt olisi K:lle ajankohtaisempaa kuin tämä, kun esiintyy siellä useamman biisin verran. 

Vierailija
13738/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpys seuraava keikka on UMK, me puhutaan nyt siitä.

Vierailija
13739/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noita muitakin umk:sta tuttujakin olis ollut, kuin Erika ja Bess, jotka jo päässeet edellisvuosina esiintymään. Tympii samat naamat, varsinkin Bess, joka on ihan joka paikassa. Vaikka nyt kylkiäisinä tuolla tänä vuonna pääsevätkin esiintymään. 

Vierailija
13740/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän hauskaa että molemmilla on nyt yhteisesitys UMK-legendastatus-naissolistin kanssa. Bess on vaan se hieman ajankohtaisempi ja menestyneempi nimi näistä kahdesta. Luulen että niiden biisi tulee menestymään hyvin, vaikka lyhyen klipin perusteella se vaikutti tosiaan, sekä soundilta että teemalta, melkeinpä uusintaversiosta Benkun edellisestä biisistä (uutta exää)

Bessistä puheen ollen, kiinnostava K:hon liittyvä detalji: kun katsoo hänen UMK:n jälkeisiä julkaisuja niin näyttää vähän siltä että K on käyttänyt samaa "kaavaa" kuin Bes. Eli ensin Rampampam (K:lle CCC) jonka jälkeen keväällä fiitti Antin kanssa (Grinder Mayhem vs  Auto Jää). Sitten toisella vuoden puoliskolla kaksi sinkkujulkaisua (Bess "Rakastan en rakasta" ja "Sammumaton", K:lla ICIP ja HHH). Sitten UMK:hon avausnumero plus Rampampam/CCC uusintaveto. Sitten keväällä levy. Ainoa missä tuli eroavaisuus oli K:n fiitti Elan kanssa tähän väliin kun Bess fiittas Elaa vasta levyn ja yhden lisäsinkun jälkeen, muuten kaikki on tehty samalla tavalla.