Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoska on kyllä hittiainesta. Mulla on täysi luotto kiroon, hän tuotti myös ccc ja icip.
Voihan se olla että Käärijä haluaakin tehdä enemmän radioystävällistä ja vähän enemmän iskelmätyylistä kamaa nykyään. Ei se vanha tuotanto ole tainnut kauheesti airplayta saanut
Bulkkia tuo on. Huhhahhei oli monitasoinen teos ja oisin suonu enemmän hypeä sille. No, kuulee keikoilla
Keikoille HHH taidettiinkin varta vasten tehdä, siksi se julkaistiin Eurotourilla. Kärppä ei tainnut mennä yhdellekään radiokanavalle tai mihinkään mediahaastikseen Suomessa promoamaan sitä. Yhteisbiisiä taas on vaikeampi vetää keikoilla kunnolla, varsinkin jos toisella osapuolella on suurehko osuus ja erilainen soundi, niin oletan että Kärika-biisi on taas varta vasten tehty radioon, ei keikoille. (Tai sitten vain UMK-jutuksi, jos se ei saa radiotilaa.)
Kärtsä tykännyt suklaan syönti videosta :) Eli oisko vapaalla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoska on kyllä hittiainesta. Mulla on täysi luotto kiroon, hän tuotti myös ccc ja icip.
Voihan se olla että Käärijä haluaakin tehdä enemmän radioystävällistä ja vähän enemmän iskelmätyylistä kamaa nykyään. Ei se vanha tuotanto ole tainnut kauheesti airplayta saanut
Bulkkia tuo on. Huhhahhei oli monitasoinen teos ja oisin suonu enemmän hypeä sille. No, kuulee keikoilla
Keikoille HHH taidettiinkin varta vasten tehdä, siksi se julkaistiin Eurotourilla. Kärppä ei tainnut mennä yhdellekään radiokanavalle tai mihinkään mediahaastikseen Suomessa promoamaan sitä. Yhteisbiisiä taas on vaikeampi vetää keikoilla kunnolla, varsinkin jos toisella osapuolella on suurehko osuus ja erilainen soundi, niin oletan että Kärika-biisi
Ehkä joku fani pääsee lavalle vetämään Erikan osuuden, niinkuin ICIPissä. 😁
K on niin hot noissa kuvissa, joissa on valkoinen hihaton paita. Aaaah. T. Anna-Liisa
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä tykännyt suklaan syönti videosta :) Eli oisko vapaalla nyt.
Kyllä se taitaa instaa räplätä niin töissä kun vapaallakin, vaikka ei postailis. Se on helppo sovellus nopeasti kurkittavaks.
Muuten kiinnostavan vähän noi radiossa menestymiset voi vaikuttaa striimipuoleen. Näin että Bess on juhlistanut että hänen ja Elan yhteisbiisi oli kuukauden radiobiisi, eli soitetuin siellä. Mutta striimeissä ei ole kuin normit kaks ja puol milliä (eli samaa kastia kuin HHH) vaikka biisi julkaistiin jo puoli vuotta sitten, ja se on pyörinyt korkealla radiolistoilla jo pidempään. Näin nuokin maailmat on aika erillään.
Ale ja Kärppy näyttää kyllä hyvältä yhdessä. Siinä on sitä kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän tuo mouruaa nyt Alessandraa 😂
Vierailija kirjoitti:
Heillä on kyllä hauska kemia kimpassa. Luulen, että K seura tekee Alelle tosi hyvää. Kenellepä ei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän tuo mouruaa nyt Alessandraa 😂
Ennemminkin mouruaa sitä Fazerin sinistä.
Alella voi olla vipinää Kärtsyyn, mutta ei todellakaan toisinpäin. Ale on sisterzonetettu, vaikka haluisi olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Alella voi olla vipinää Kärtsyyn, mutta ei todellakaan toisinpäin. Ale on sisterzonetettu, vaikka haluisi olla enemmän.
Minä en huomaa kumminkaan päin, kaverivibat tulee
Mitä mieltä olette tosta Bessin ja Benkun yhteisbiisistä, mitä siitä on saatu kuulla? Hekin on nyt UMK-parina menossa esittämään sitä Lauantaina. Onko enemmän hittiainesta kuin Kärika-biisi? Vai onko Kärika iskevämpi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette tosta Bessin ja Benkun yhteisbiisistä, mitä siitä on saatu kuulla? Hekin on nyt UMK-parina menossa esittämään sitä Lauantaina. Onko enemmän hittiainesta kuin Kärika-biisi? Vai onko Kärika iskevämpi?
Vaikea sanoa. Benkulla alkaa olla aika monotoninen diskografia, eikä tää collab (ton pätkän perusteella) kuulosta mitenkään erottuvan siitä. Benkusta kyllä tykkään, Bessistä välitän yhtä paljon kuin Erikasta (eli ovat mulle aika yhdetekeviä).
Mua vähän suoraan sanottuna harmittaa, että UMK:n pitää mahduttaa toinenkin tällainen collab, kun kyllä musta Kärppy olis ihan yksinoikeudella sen valokeilan ansainnut. 😒
Miksiköhän Allun, Kiron, Jukan ja Jessen viimeisimpien seurattujen ig tilien joukossa on kaikilla Euroviisujen virallinen tili? Luulin, että olisivat alkaneet seurata sitä jo viime vuonna. Voisiko tämä olla merkki, että Kärtsä on jotenkin mukana viisuissa kuitenkin? Kärtsä on seurannut sitä tiliä jo pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Benkulla alkaa olla aika monotoninen diskografia, eikä tää collab (ton pätkän perusteella) kuulosta mitenkään erottuvan siitä. Benkusta kyllä tykkään, Bessistä välitän yhtä paljon kuin Erikasta (eli ovat mulle aika yhdetekeviä).
Mua vähän suoraan sanottuna harmittaa, että UMK:n pitää mahduttaa toinenkin tällainen collab, kun kyllä musta Kärppy olis ihan yksinoikeudella sen valokeilan ansainnut. 😒
Kärika on luultavasti tosin avausnumero, eli se vähäpätöisin slotti (lämppäripaikka). Varsinainen valokeila on väliaikanumerot, joissa Kärppykin on. Benkku nyt sattuu olemaan kans juontaja, ja juontajalle kuuluu UMK:ssa väliaikaesityspaikka. Kai Benkku on saanut itse valita mitä haluaa esittää, sattu nyt vaan olemaan yhteisbiisi hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Allun, Kiron, Jukan ja Jessen viimeisimpien seurattujen ig tilien joukossa on kaikilla Euroviisujen virallinen tili? Luulin, että olisivat alkaneet seurata sitä jo viime vuonna. Voisiko tämä olla merkki, että Kärtsä on jotenkin mukana viisuissa kuitenkin? Kärtsä on seurannut sitä tiliä jo pidemmän aikaa.
Vähän olis hienoa, mutta jotenkin en usko että ruotsalaiset haluaa kauheasti muistella K:ta viisuissaan tai tuoda häntä esille kun heidän voittonsa kuitenkin jakoi mielipiteitä
Yritin miettiä mikä on Benkun ja Bessin yhdistelmänimi ala Kärika, mutta siitähän tulee joko "Bess" tai "Benkku" kun ne yhdistää! Oisko ne sit BeBe. Tai Besku.
Vierailija kirjoitti:
Yritin miettiä mikä on Benkun ja Bessin yhdistelmänimi ala Kärika, mutta siitähän tulee joko "Bess" tai "Benkku" kun ne yhdistää! Oisko ne sit BeBe. Tai Besku.
Bekku.
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩