Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
13581/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etel ei muuten seuraa enää Samua. Tössyn uus emäntä. 

Käyppäs kattomassa uudestaan :D Mulla ainaki näkyy et seuraa edelleen.

Hälle tuli paniikki, kun B tykkäsi sittenkin jostain Kärpyn musiikkijutuista. Sit piti äkkiä keksiä jotain. 

Samppa seuraa Eteliä, mut ei toisinpäin. 

Vierailija
13582/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etel ei muuten seuraa enää Samua. Tössyn uus emäntä. 

Käyppäs kattomassa uudestaan :D Mulla ainaki näkyy et seuraa edelleen.

Hälle tuli paniikki, kun B tykkäsi sittenkin jostain Kärpyn musiikkijutuista. Sit piti äkkiä keksiä jotain. 

Samppa seuraa Eteliä, mut ei toisinpäin. 

Kyllä seuraa Etel Samua nimenomaan. Yritä nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13583/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww, joku suuttui, kun muistutettiin missä ketjussa oikein tällä hetkellä kirjoittelee ja mikä täällä on sallittua 💚

Vierailija
13584/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aww, joku suuttui, kun muistutettiin missä ketjussa oikein tällä hetkellä kirjoittelee ja mikä täällä on sallittua 💚

Mitä ihmettä te nyt sekoilette 😂

Vierailija
13585/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te nyt sekoilette 😂

Kommentti joutui poistoon.

Vierailija
13586/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teille shippareille ja vääntäjille ei riitä se kaksplus varaketjuksi kun ketjunne täällä on lukossa? Ei luulis olevan vaikeaa siirtyä sinne kun kyse on kuitenkin VAAN väliaikaisesta ratkaisusta. 

Saa täälläkin shipata. Tää ketjuhan tehtiin Tommyn takia. Lopeta ulinas. 

Vierailija
13587/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei haittaa yhtään jos joku täällä lämpimikseen ja sielunsa pelastukseksi väkertää näitä sinivihreitä tössykkäsydämiä, go on vaan 💙💚. Ihan eri villit fantasiat pyörii omassa päässä....

Vierailija
13588/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teille shippareille ja vääntäjille ei riitä se kaksplus varaketjuksi kun ketjunne täällä on lukossa? Ei luulis olevan vaikeaa siirtyä sinne kun kyse on kuitenkin VAAN väliaikaisesta ratkaisusta. 

Miksi käytät energiaasi valittamiseen?

Vierailija
13589/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E taitaa olla halutuin classy suominainen tällä hetkellä. Vanhan harsuuntuneen kelopuunkin piti väkratä emoji pitkästä aikaa, kun uutta alfaa punkee idästä ja lännestä.

Voi Mikke minkä kuvan otti.

Vierailija
13590/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E taitaa olla halutuin classy suominainen tällä hetkellä. Vanhan harsuuntuneen kelopuunkin piti väkratä emoji pitkästä aikaa, kun uutta alfaa punkee idästä ja lännestä.

Onko ero peruttu?

Vierailija
13591/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ero peruttu?

Ei ole mitään eroa, mitähän höpiset?

Vierailija
13592/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hbr vanha kettu. 

Vierailija
13593/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ero peruttu?

Etel ja Samu eivät eronneet viime vuonna?

Vierailija
13594/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ero peruttu?

No tämä nyt ei kuulu ketjuun, mutta mitään todisteita tämmösestä ei oo ollut. 

Vierailija
13595/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ero peruttu?

Nope

Vierailija
13596/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 💚💙 on ihan suloista, mutta ei se kyllä kuumaa ole nähnykään..

Vierailija
13598/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: Mä näkisin Kärpän itseasiassa enemmän kun mielelläni Vain elämää sarjassa, ei artistin tarvitse imagoaan sen takia muuttaa. Mm. Mg ja Nikke Ankara tehneet tosi hienoja räpversioita siellä

Minusta jo tuohon osallistuminen vesittää alt-imagon. 

Mutta onko K enää edes alt räppäri? Minusta hän on niin omanlaisensa, että ei häntä oikein voi määrittää mihinkään. Omien sanojensa mukaan seilaa miten sattuu ja haluaa kokeilla musiikissa kaikenlaista.

Minun on jotenkin vaikea hahmottaa koko alt-räpin genreä. Olen yrittänyt tutustua siihen, mutta tuntuu kuin suunnilleen kaikilla tunnetuimmilla tekijöillä paitsi Kärtsällä olisi itse räppäämisen kannalta about sama tyyli, joka ei vetoa minuun yhtään, ja Kärtsällä taas ihan omansa. Tykkään alt-räppäreiden estetiikasta, esim. musavideot ovat usein värikkäitä, taiteellisia ja tosi outoja, mikä on minun juttuni, mutta sitten se musiikki taas ei vaan iske.

Ja kuuntelisin kyllä enemmän räppiä, jos tietäisin miten löydän jotain, mikä on vaihtoehtoisempaa kuin uho/bile/mainstreamrap, mutta selkeästi se ei ole siellä alt rap -genressäkään (paitsi jos siellä on erityylisesti räppääviä artisteja, jotka olen missannut). :) Siis tykkään esim. Edorfista, joka oli hyvin kaukana perussuomiräpistä.

Vierailija
13599/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K vetää toivottavasti kunnon aktit E:n kanssa UMK lavalla. Pääsee eroon siitä väkisin tehdystä homo imagosta. Varmaan itsekin toivoo, heteromies. 

Biikku se pikku kikattelija on, kun kohdalle napsahtaa

Vierailija
13600/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K vetää toivottavasti kunnon aktit E:n kanssa UMK lavalla. Pääsee eroon siitä väkisin tehdystä homo imagosta. Varmaan itsekin toivoo, heteromies. 

No eipä se Erika itse esim hetero ole, eikä varmaan yhtään sen heterommaksi esityksen myötä muutu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi