Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
13501/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Peukku ylös: haluan olla vanhan emoketjun kaltaisessa ketjussa, jossa keskiössä K&B/JO fiilistely ja shippaus

Peukku alas: haluan olla ketjussa, jossa keskiössä on K:n musiikki, keikat, some ja häneen aiemmin liittyneet henkilöt, kuten B/JO, T, P, E jne., sekä tulevat yhteistyökuviot ja henkilöt (ei yksityishenkilöt)

Haluan olla ketjussa jossa keskiössä K:n ja JO:n musiikki ja fiilistely sekä K&B shippaus. (Ei yksityishenkilöitä ja K/B:n shippausta muille kuin toisilleen). Mielestäni vanha emoketju oli tähän tarkoitettu.

Mikä on yksityishenkilö

Vierailija
13502/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Peukku ylös: haluan olla vanhan emoketjun kaltaisessa ketjussa, jossa keskiössä K&B/JO fiilistely ja shippaus

Peukku alas: haluan olla ketjussa, jossa keskiössä on K:n musiikki, keikat, some ja häneen aiemmin liittyneet henkilöt, kuten B/JO, T, P, E jne., sekä tulevat yhteistyökuviot ja henkilöt (ei yksityishenkilöt)

Haluan olla ketjussa jossa keskiössä K:n ja JO:n musiikki ja fiilistely sekä K&B shippaus. (Ei yksityishenkilöitä ja K/B:n shippausta muille kuin toisilleen). Mielestäni vanha emoketju oli tähän tarkoitettu.

Samoin, niin vahva OTP, että sekaketju olisi kyllä kauhistus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13503/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Siis tuossahan just kuvattiin sekaketjua, sellaista kuin laiva on

Vierailija
13504/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa mun mielestä puhua JO musa juttujakin sillä ehdolla et hypitåån sit itselleen ei kiinnostavien yli eikä keskitytä mielenosoituksellisesti miinustelemaan. Nyt kun ollaan Kärtsähenkisessä keskustelussa. 

Ja Bojaniakin saa naittaa ja fiilistellä.

Vierailija
13505/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on varmaan ollut Jokereista max 2 viestiä täällä. Sen sijaan joka toinen viesti on kitinää aiheesta oikean aiheen sijaan, itse ette keskity puhumaan siitä, mistä haluatte. On teillä mukava poppoo täällä. 

Joo aika huvittavaa. Kertoo paljon porukasta joka täällä kirjoittelee. Liikaa aikaa.

Vierailija
13506/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa mun mielestä puhua JO musa juttujakin sillä ehdolla et hypitåån sit itselleen ei kiinnostavien yli eikä keskitytä mielenosoituksellisesti miinustelemaan. Nyt kun ollaan Kärtsähenkisessä keskustelussa. 

Niin ja irstailua tulee sitten sietää.

T.al

Vierailija
13507/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa Kärppy ja Joksut ihan yhtä paljon, enkä jaksaisi ravata kahdessa ketjussa laittelemassa viestejä eli yhteisketju olisi mielestäni paras vaihtoehto

Vierailija
13508/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on varmaan ollut Jokereista max 2 viestiä täällä. Sen sijaan joka toinen viesti on kitinää aiheesta oikean aiheen sijaan, itse ette keskity puhumaan siitä, mistä haluatte. On teillä mukava poppoo täällä. 

Useampi kirjoittaja on yrittänyt perustella että täällä pitäis saada jauhaa myös JOsta tai muuttaa tämä yleisketjuksi nyt kun laiva on uponnut. Ja sanon edelleen että niitä JO juttuja varten on oma ketju

Laiva ei ole uponnut, se on lukossa. Siirrytään kyllä satavarmasti sinne ihan samantien, kun se on mahdollista. Ei muakaan kiinnosta emolle tulevat jutut jotka siis menee aivan aiheen ohi, mutta en mä rupea niistä valittamaan. 

Vierailija
13509/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en jaksa kun emoketju oli täynnä vaan JO höpinää ja jotain Damonia joka ei kiinnosta yhtään. Kun yrität puhua väliin Käärijästä tuli kiukkua asiasta 

Sama. Toi Damon hössötys sai sellaiset  mittasuhteet, että välillä piti jo miettiä kiinnostiko niitä hössöttäjiä enää edes Joksutkaan. 😀

Puutarhassa vähän sabat vibat.

No se on ihan menetetty mesta jo. 😄 Pitäisivät sen edes siellä, mutta kun samojen tyyppien oli pakko tulla emokin tukottaan niillä samoilla jutuilla, ihan silkkaa v*ttumaisuuttaan. 

Vierailija
13510/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Sekaketjulla taisi meinata sellaista shipataan miten sattuu ketjua, että se ois hänelle kauhistus. 

Vierailija
13511/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis, ei tässä ketjussa, täällä on monta evakkoa jota JO ei kiinnosta enää yhtään.

MENKÄÄ SINNE JO-KETJUUN

Vierailija
13512/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en jaksa kun emoketju oli täynnä vaan JO höpinää ja jotain Damonia joka ei kiinnosta yhtään. Kun yrität puhua väliin Käärijästä tuli kiukkua asiasta 

Sama. Toi Damon hössötys sai sellaiset  mittasuhteet, että välillä piti jo miettiä kiinnostiko niitä hössöttäjiä enää edes Joksutkaan. 😀

No se on ihan menetetty mesta jo. 😄 Pitäisivät sen edes siellä, mutta kun samojen tyyppien oli pakko tulla emokin tukottaan niillä samoilla jutuilla, ihan silkkaa v*ttumaisuuttaan. 

Lähinnä sä vaikutat nyt aika veemäiseltä.

Vierailija
13513/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis, ei tässä ketjussa, täällä on monta evakkoa jota JO ei kiinnosta enää yhtään.

MENKÄÄ SINNE JO-KETJUUN

Nyt menee jo huonoksi yritykseksi, painu itse muualle jos et kestä. 

- molempien ketjujen vakkari

Vierailija
13514/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä haluan !!!

Vierailija
13515/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ SINNE JO-KETJUUN

En ole menossa, kun kiinnostaa Kärppy ja B ja JO ja kaikki näihin liittyvät asiat. En ala pomppimaan ketjujen välillä. 

Vierailija
13516/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Ei emo ole sekaketju vaan K ja B paritus vain toisilleen

Vierailija
13517/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että jos menisimme JO-ketjuun, joku siellä valittaisi, ettei saa puhua Kärpystä ja käskisi tänne..

Mä ainakin liitän vähän kaiken mitä K tekee Joksuihin ja toisin päin :D Nytkin manifestoin että JO uudessa biisissä on joku pienen pieni viittaus Kärppyyn

Vierailija
13518/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hauskaa että täällä alkoi heti samat tappelut kuin laivalla, ihan hiton toksista porukkaa, morjens 😂😂

Vierailija
13519/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ SINNE JO-KETJUUN

En ole menossa, kun kiinnostaa Kärppy ja B ja JO ja kaikki näihin liittyvät asiat. En ala pomppimaan ketjujen välillä. 

Eli kaikkien muiden pitää vaan sietää ohi aiheen jaarittelua ja nahinaa, että sulla olis mahdollisimman helppoa? 

Vierailija
13520/20846 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, tänäänkin puhuttu ihan yhtälailla K:sta kuin B:stäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi