Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Itse en jaksa kun emoketju oli täynnä vaan JO höpinää ja jotain Damonia joka ei kiinnosta yhtään. Kun yrität puhua väliin Käärijästä tuli kiukkua asiasta
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanutkaan etteikö K olisi päähenkilö emoketjussa. Olisi pitänyt lisätä se myös siihen. Ajattelin että kaikki tietää emoketjun säännöt. Yritin tehdä eroa tämän ja emoketjun välille sillä että jos tämä ketju sallisi myös b/jo shippaukset ja fiilistelyt K:n liittyen niin mahduttaisiinko saman katon alle. Näyttää siltä että suurin kannatus on emoketjun kaltaiselle, ei niin vapaalle, ketjulle, joten so be it.
t. Gallupin tekijä
Kyllähän täällä Bojania ja Kärsää yhyttää saa. Senkun menoks!
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa kun emoketju oli täynnä vaan JO höpinää ja jotain Damonia joka ei kiinnosta yhtään. Kun yrität puhua väliin Käärijästä tuli kiukkua asiasta
Just näin. Joku tänne aikaisemmin jo kirjoitti hyvin että fandomit taitaa olla jo aika pitkälti toisistaan eronneet joten yhteisketjussa tulee vaan tappelua. Jos tulee jotain uutta yhteiskontsaa niin siitä voi sitten kukin puhua siellä omassa ketjussa jos on tarve. Ja ne jotka fanittaa molempia niin ehtii varmaan lukea kahta ketjua kun sitä turhaa riitelyä on vähemmän spämmäämässä
Vierailija kirjoitti:
Sama. Toi Damon hössötys sai sellaiset mittasuhteet, että välillä piti jo miettiä kiinnostiko niitä hössöttäjiä enää edes Joksutkaan. 😀
En myöskään kaipaa tänne tyyppejä jotka vaan dissaa kaikkea mitä Käärijä tekee (pukeutuu väärin, tekee musaa väärien ihmisten kanssa yms.)
Eiköhän ne ihan kettuillakseen tänne tulleet jauhamaan Jokruista... En ymmärrä ketä jaksaa kiinnostaa ne silkkipaidat. Sanokaa mun sanoneen että Jokrujen seuraava Suomen keikka on viimeinen täällä. Huomaavat pian ettei ole taloudellisesti kannattavaa pyöriä täällä tekemässä pikku keikkoja kun fanilauma on suhteellisen pieni. Myös suurempaa läpimurtoa ei tulla näkemään, ovat tasaista sielutonta massaa.
Nyt kun ketju on lukossa niin kannattaa katsoa olisko elämää ruudun ulkopuolellakin. Ei tarvitse koko ajan läähättää netissä mielikuvitus maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Toi Damon hössötys sai sellaiset mittasuhteet, että välillä piti jo miettiä kiinnostiko niitä hössöttäjiä enää edes Joksutkaan. 😀
Puutarhassa vähän sabat vibat.
Kärsyllä on niin suloinen ääni "Miksi koohtelet kaltoin.... ."💓
Vierailija kirjoitti:
En myöskään kaipaa tänne tyyppejä jotka vaan dissaa kaikkea mitä Käärijä tekee (pukeutuu väärin, tekee musaa väärien ihmisten kanssa yms.)
Ei kaivata tätä emoonkaan kyllä
Turpa kiinni nyt Danonejogurteista
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Peukku ylös: haluan olla vanhan emoketjun kaltaisessa ketjussa, jossa keskiössä K&B/JO fiilistely ja shippaus
Peukku alas: haluan olla ketjussa, jossa keskiössä on K:n musiikki, keikat, some ja häneen aiemmin liittyneet henkilöt, kuten B/JO, T, P, E jne., sekä tulevat yhteistyökuviot ja henkilöt (ei yksityishenkilöt)
Haluan olla ketjussa jossa keskiössä K:n ja JO:n musiikki ja fiilistely sekä K&B shippaus. (Ei yksityishenkilöitä ja K/B:n shippausta muille kuin toisilleen). Mielestäni vanha emoketju oli tähän tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kukaan teistä JO faneista ei saa vastattua siihen yksinkertaiseen kysymykseen, että miksi te ette voi käydä sitä keskustelua omassa, siihen tarkoitetussa ketjussanne? Kun alkaa tuntua että ihan silkkaa v*ttumaisuuttanne.
Varmaan, koska tuskin on mitään erillisiä JO-faneja kovin suurta porukkaa?? Yhtälailla suurin osa taitaa olla molempien. Mutta täällä nyt neljäs, joka ilmoittaa jatkossa pysyvänsä täältä kyllä pois, vaikka oon aikaisemmin kirjoitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Joku tänne aikaisemmin jo kirjoitti hyvin että fandomit taitaa olla jo aika pitkälti toisistaan eronneet joten yhteisketjussa tulee vaan tappelua. Jos tulee jotain uutta yhteiskontsaa niin siitä voi sitten kukin puhua siellä omassa ketjussa jos on tarve. Ja ne jotka fanittaa molempia niin ehtii varmaan lukea kahta ketjua kun sitä turhaa riitelyä on vähemmän spämmäämässä
Just näin. Kun siis nytkin olen ihan sujuvasti hyppinyt kolmen ketjun välillä, ja oikeastaan se on ollut tosi hyvä että on mahdollista vaihtaa ilmapiiristä toiseen kun jossain tunnelma kuumenee tai aihe ajautuu johonkin epäkiinnostavaan.
Tänään on varmaan ollut Jokereista max 2 viestiä täällä. Sen sijaan joka toinen viesti on kitinää aiheesta oikean aiheen sijaan, itse ette keskity puhumaan siitä, mistä haluatte. On teillä mukava poppoo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Johan täällä oli vastaavia viestejä emon ollessa aukikin, että ei se kyllä sieltä nyt tullut.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Ruoskassa ollenkaan räppiversejä? Toivottavasti olis 🤞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Ruoskassa ollenkaan räppiversejä? Toivottavasti olis 🤞
No ihan varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Johan täällä oli vastaavia viestejä emon ollessa aukikin, että ei se kyllä sieltä nyt tullut.
Oli kyllä, ja ihmettelen tollaista toimintaa. Miks pitää tulla fanitusketjuun ankeilemaan?
Vierailija kirjoitti:
Tänään on varmaan ollut Jokereista max 2 viestiä täällä. Sen sijaan joka toinen viesti on kitinää aiheesta oikean aiheen sijaan, itse ette keskity puhumaan siitä, mistä haluatte. On teillä mukava poppoo täällä.
Useampi kirjoittaja on yrittänyt perustella että täällä pitäis saada jauhaa myös JOsta tai muuttaa tämä yleisketjuksi nyt kun laiva on uponnut. Ja sanon edelleen että niitä JO juttuja varten on oma ketju
Niinpä, miks te olette täällä Käärijä-ketjussa evakossa kun teille on JO keskusteluille ihan oma ketju?
mua ei enää kiinnosta JO yhtään joten en kaipaa mitään yhteisketjuja. Jos joku sellaista kaipaa niin sitten perustaa uuden jos tuo vanha laiva ei enää aukea