Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Tulispa uutta Käärijä + Benkku matskua nyt UMK treeniviikolta 🤞
muistelen vielä lämmöllä niitä kuumisteluja UMK23 ketjussa 🥰
Mä olen jotenkin enemmän innoissani Benkku & Bess väliaikanumerosta kuin Kärtsän ja Erikan. 🤷 Toki myös Kärpyn oma show kiinnostaa.
En tarkoittanutkaan etteikö K olisi päähenkilö emoketjussa. Olisi pitänyt lisätä se myös siihen. Ajattelin että kaikki tietää emoketjun säännöt. Yritin tehdä eroa tämän ja emoketjun välille sillä että jos tämä ketju sallisi myös b/jo shippaukset ja fiilistelyt K:n liittyen niin mahduttaisiinko saman katon alle. Näyttää siltä että suurin kannatus on emoketjun kaltaiselle, ei niin vapaalle, ketjulle, joten so be it.
t. Gallupin tekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Peukku ylös: haluan olla vanhan emoketjun kaltaisessa ketjussa, jossa keskiössä K&B/JO fiilistely ja shippaus
Peukku alas: haluan olla ketjussa, jossa keskiössä on K:n musiikki, keikat, some ja häneen aiemmin liittyneet henkilöt, kuten B/JO, T, P, E jne., sekä tulevat yhteistyökuviot ja henkilöt (ei yksityishenkilöt)
Lisäisin tuohon ykkösvaihtoehtoon, että keskiössä yhtä lailla K&B/JO ETTÄ Kärppään liittyvä fiilistely ja shippaus, niinkuin ennenkin.
Todellakin! Ei Kärtsy ole mikään ketjun sivuhenkilö vaan toinen päähenkilöistä!
Luetunymmärtäminen. Keskiössä K & B eli Käärijä ja Bojan. Ei tarkoitettu pelkästään shippinä, vaan myös erillisinä henkilöinä.
Miinusten perusteella pointti meni nyt ohi, mitään sivushippejä en ollut emoon sallimassa, vaan yritin korostaa, että tottakai K ja B on päähenkilöitä, eikä kumpikaan sivuroolissa siellä 😅
Tää ketju on ollut mun turvapaikka kun JO jutut tulee korvista ulos, älkää nyt pliis tuoko niitä tänne. Teille on ihan oma ketju olemassa JO fiilistelyjä varten. Tää on Käärijä-ketju, älkää pilatko tätäkin 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pa-pa-pa-pa -PA*IVISION!! 👄😍
https://www.instagram.com/reel/C24A4v_NPr2/?igsh=dmJqZzhoYmZsNmFm
Olen siitä onnellinen, että löysin itselleni hengenheimolaisia Kärpän miesgallerian suhteen. Hieno insta sulla.
Kiitos. Kylläpäs sinne olikin kertynyt paljon 'kaikenlaista'...Ja muistojen arkistoon vielä toinen mokoma tuhmuuksia, pitääkin nostaa niitä taas profiiliin vknlopun kunniaksi 🤭💋
T.al
Tää ketju olis mun tarpeisiin täydellinen jos täällä sallittaisiin niin B:stä kuin JO:stakin kirjoittelu, joskin pääpainon pysyessä K:ssa, sekä Kärpyn estoton kuumistelu ja hänen kontaktiensa puiminen. Osa tästä kyllä toteutuukin täällä hyvin. 😀
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on ollut mun turvapaikka kun JO jutut tulee korvista ulos, älkää nyt pliis tuoko niitä tänne. Teille on ihan oma ketju olemassa JO fiilistelyjä varten. Tää on Käärijä-ketju, älkää pilatko tätäkin 😭
Älä itse yritä nyt väkisin saada tänne jotain riitelyä, kun ollaan vaan evakossa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen mukaan JO kyllä kuuluu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, me ollaan täällä vaan väliaikaisesti, kunnes emo aukeaa eli ei hätää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, me ollaan täällä vaan väliaikaisesti, kunnes emo aukeaa eli ei hätää
Mieluusti palaisin sinne vaikka heti, mutta lienee parempi odottaa vielä hetki aukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta kestetään kunnes emo joko aukeaa tai saadaan uusi ketju vastaamaan tuota tarvetta. En myöskään ymmärrä miksi tänne olisi väkisin mahdutettava VAIN JO:sta puhuminen, tai erityisesti jostain Damonista.
Toiset ei siedä JO juttuja ja toiset ei siedä että K:ta kuumistellaan tai shipataan kenellekään muulle kuin B:lle edes huumorimielessä. Itse kiinnostamattomien viestien ohittelu ei tule kysymykseenkään kun se on niin raskasta, mutta vääntöä säännöistä jaksetaan kyllä käydä ketjussa kun ketjussa.
Itse ainakin ilmiannoin monta viestiä siitä toisesta keskustelusta tällä viikolla kun meni hermot siihen irstailuun. Yleensä niillä ilmiannoilla ei tunnu olevan vaikutusta mutta ehkä tällä kertaa halusivat tarkistaa hommaa... Ja hyvä niin.
Menkää nyt vaikka lenkille sensijaan että jankutatte näistä ketjuista tuntitolkulla.
Mutta kun kukaan teistä JO faneista ei saa vastattua siihen yksinkertaiseen kysymykseen, että miksi te ette voi käydä sitä keskustelua omassa, siihen tarkoitetussa ketjussanne? Kun alkaa tuntua että ihan silkkaa v*ttumaisuuttanne.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta Erikalla ja Kärtsällä on yhtä paljon keskinäistä sähköä ja vääntöä, kuin aerobicohjaajalla ja laiskalla oppilaalla
Jonkun raavaan miehen pitäs laittaa tuo keimaileva namipala kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ilmiannoin monta viestiä siitä toisesta keskustelusta tällä viikolla kun meni hermot siihen irstailuun. Yleensä niillä ilmiannoilla ei tunnu olevan vaikutusta mutta ehkä tällä kertaa halusivat tarkistaa hommaa... Ja hyvä niin.
Irstailu 🤭 Onko tuo jostain 1800 luvun oppikirjasta
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen irstailua? En tajua yhtään mistä taas puhutaan 🤔
Odotan että pääsen emoketjuun irstailemaan! Tuntuu hyvältä aiheuttaa pöyristystä 👄👄👅👅
Kärtsän käsivarsi-kuumistelua 🔥
https://www.tumblr.com/wednesdayday/741302290794840064/his-arms-are-so-…