Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Onko shippaaminen jonkin sortin addiktio?
Varmaan riippuu shippaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko shippaaminen jonkin sortin addiktio?
On.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että yleisketjua ilman sitä yhtä typerää sääntöä ei osan mielestä koeta hyväksi ideaksi. Mulle se on aina ollu kaikkein monipuolisin ja mielenkiintoisin ajatus. Meitä näin ajattelevia ei vaan taida olla tarpeeksi että riittäisi ketjun aktiivisena pitämiseen. Joten jatkan tässä ketjussa ja emossa kuten tähänkin asti ellei sitten riittävän iso massa siirry uuteen vapaapaattiin (jollainen tästä kääriäketjusta piti tulla muttei tullu).
Sellaisen saa ihan vapaasti kyllä perustaa. Itselle ei semmoseen oo asiaa, mutta ei se mua tai varmaan muitakaan haittaa, jos jotkut haluaa semmosessa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että yleisketjua ilman sitä yhtä typerää sääntöä ei osan mielestä koeta hyväksi ideaksi. Mulle se on aina ollu kaikkein monipuolisin ja mielenkiintoisin ajatus. Meitä näin ajattelevia ei vaan taida olla tarpeeksi että riittäisi ketjun aktiivisena pitämiseen. Joten jatkan tässä ketjussa ja emossa kuten tähänkin asti ellei sitten riittävän iso massa siirry uuteen vapaapaattiin (jollainen tästä kääriäketjusta piti tulla muttei tullu).
Sellaisen saa ihan vapaasti kyllä perustaa. Itselle ei semmoseen oo asiaa, mutta ei se mua tai varmaan muitakaan haittaa, jos jotkut haluaa semmosessa keskustella.
Kuten sanoin, ei taida olla tarpeeksi porukkaa uuteen ketjuun. Harmi.
Ja taas uppos pikku laiva, kannattaa odottaa vielä emon kohtaloa, niin kuin meistä useimmat on sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, ei taida olla tarpeeksi porukkaa uuteen ketjuun. Harmi.
Eikö ellen illallakin vielä ilmennyt, että täällä on ihan ok tommonen? Toki B sitten on vissiin joillekin täällä vähän no-no, mutta muuten.
Wiwibloggsin uusimmassa podcastissa Luken haastis 💜
No, shipataan tässä ketjussa.
Best boyfriends Jere & Bojan
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
Jos tästä ketjusta saadaan yleisketju niin olisin kyl tyytyväinen!
Menee lainaukset pieleen niin jatkan uuteen viestiin: senhän takia tämä Kääriä-ketju on perustettu, kun K:n kiimailut (ja yhteistyö) muiden kanssa koettiin niin pahaksi emolla. Täällä olisi siis ihan sallittua ja suotavaakin seilata ja shipata kuten huvittaa. En tiedä, miksi pitäisi vielä uusi ketju K:n poikkispokedexiä varten perustaa? Ja yhtä hyvin tänne sopii sitten kaikki mahdolliset Joksu-yhdistelmätkin, miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
No, shipataan tässä ketjussa.
Best boyfriends Jere & Bojan
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
Näin mäkin oon toiminut niin kauan kun emo on lukossa. 😅 Ihan ilman että siitä tarvitsee kenenkään provosoitua.
Vierailija kirjoitti:
Menee lainaukset pieleen niin jatkan uuteen viestiin: senhän takia tämä Kääriä-ketju on perustettu, kun K:n kiimailut (ja yhteistyö) muiden kanssa koettiin niin pahaksi emolla. Täällä olisi siis ihan sallittua ja suotavaakin seilata ja shipata kuten huvittaa. En tiedä, miksi pitäisi vielä uusi ketju K:n poikkispokedexiä varten perustaa? Ja yhtä hyvin tänne sopii sitten kaikki mahdolliset Joksu-yhdistelmätkin, miksi ei.
Koska yhdessä vaiheessa täällä kiellettiin tyyliin kaikki mahdollinen, paitsi hyvin asiapitoinen keskustelu.
Kyllähän B ja joksut tänne mahtuu, eikö ketjuun pitänyt kuulua kaikki alkuperäisen ajatuksen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän B ja joksut tänne mahtuu, eikö ketjuun pitänyt kuulua kaikki alkuperäisen ajatuksen mukaan
Nykyään ei vissiin oikein arvosteta, mutta tänne aion höpöttää, kunnes emo aukeaa.
Kuhan ei jostain Krisin mielipiteestä Damonin oikean housunlahkeen langanpätkään jauheta 10 viestiä putkeen, ni ok.
Vierailija kirjoitti:
Kuhan ei jostain Krisin mielipiteestä Damonin oikean housunlahkeen langanpätkään jauheta 10 viestiä putkeen, ni ok.
Hienoa, että nostat esille asian, josta kukaan ei ole kirjoittanut mitään tähän ketjuun 😅
Mä en ees tiedä kuka on Damon.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ees tiedä kuka on Damon.
Ole huoleti, en mäkään.😅